Latvijas Pasts - apkalposana
Es domaju ka Latvijas Pasts vispar ne doma par apkalposana un ka vispar vajag runat ar cilvekiem.Vai vispar pienem civeks kas nevar un nemag stradat ar cilvekiem.Cilveki uzmanigi jo Liepaja Latvijas paste Klaipedas iela strada operators Aivita B.kura vispar nezin ka vajag runat ar cilvekiem.Bet tur ir tada sajuta ka vina ir tada prieksniece un vaditaja viss to redz ......UN KAS VISPAR PAR TO ATBILD???????
Komentāri (3)
Diemžēl no Jūsu sūdzības nevar saprast, kas konkrēti ir noticis. Ja Jums ir tikai sajūta, tad atbildību par šo sajūtu ir jāuzņemas Jums pašam(-ai), tāpat kā, ja sajūtat aukstumu - tā ir Jūsu atbildība par to, ka neesat atbilstoši saģērbies(-usies). Piemēram, mūsu pasta nodaļas vadītāja bieži mēdz apkalpot klientus, lai palīdzētu pārējiem darbiniekiem tikt galā ar lielu cilvēku pieplūdumu. Tādēļ pilnīgi iespējams, ka minētā darbiniece ir priekšniece/vadītāja un tas nav nekas nosodāms. Ja Jums ir kādas sūdzības, tad tieši pasta nodaļas vadītājs(-a) ir atbildīgs(-a) par darbiniekiem pārvaldītajā nodaļā. Ņemot vērā sūdzībā pieļautās kļūdas, kuras pamanīju pat es - krievu tautības cilvēks ar sliktām latviešu valodas zināšanām, pieļauju, ka sūdzības autors(-e) pats nemāk runāt ar cilvēkiem.
Pilnigi pareizi, Leonid! Man arii radaas iespaids ka sudzibas autorei pashai ir problemas ar komunikaciju vai/un prasmi sakariigi paust savu viedokli. Un uzlava par izcilaam latvieshu valodas ziniibaam!
jovilija, varbut Tu varetu mums visiem paskaidrot, KA tad jaruna ar cilvekim, un ko Tu vispar sagaidi?