Kurši - Krāpšanās ar solītiem laikiem
Veicot internetā pasūtījumu, saņēmu ziņu, ka prece būs 28.decembrī. 28.decembrī telefoniski pašam interesējoties, saņēmu atbildi, ka prece vēl nav uz vietas, lai zvanot rīt. Zvanu 29.decembrī, prece vēl nav uz vietas un solīja dienas laikā atzvanīt. Diena pagāja. Zvans nebija. Pilnīga neziņa, kā labāk šobrīd rīkoties. Ja būtu zināms, ka prece tomēr nav pieejama, būtu pasūtījis citviet. Laiks zaudēts neatgriezeniski.
Labdien!
Lai varētu noskaidrot un atrisināt situāciju, lūdzu precizēt pasūtījuma numuru, nosūtot to uz [email protected] vai tepat.
Komentāri (1)
Interesanti, kad cilvēki sapratīs, ka pasūtīt un iegādāties ir divas dažādas lietas, laikam nekad...