"KURŠI" Dreiliņos
Šajā veikalā ir atraduši siltu patvērumu pārdevēji, kuriem pilnīgi nav ne kādas daļas gar pircēju. Esmu tur bijis 2 x un situācija analoģiska: pārdevēju vari gaidīt 10-15 min, kad kādam no viņiem labpatīkas pievērst jums uzmanību. Tas gan notiek tikai pēc vairākkārtēja uzaicinājuma.
Komentāri (10)
Mozhet takoe bilo ranshe.Seichas Stroitelnie magazini Kurshi na Visochaishem urovne!!!Osobenno mne ponravilis Dreilini!!!S radostju zakupajus tam, osobenno pomog sovetom mne sovsem molodoi chelovek s remontom vannoi,i pomog vibrat pocti vse veshi kotorie mne bili nuzhni dlja remonta!!! Prodavci Super!!! Spasibo vam vsem!!! Pjat zvezd!!!
Ja cilveeks ienaak buuvmateriaalu veikalaa ar kaadu noteiktu meerki ir jaajautaa nevis jaagaida 15.min.Dreilinos paardeveeju attieksme, personiigi pret mani vienmeer ir laipna un neuzbaaziiga.Pardeveeji ir loti draudziigi!
esmu arī dzirdējusi tikai to labāko par Dreiliņu Kuršiem...
Ja kadam nepatik "Kursi'', tad vinjam ir loti elementara iespeja satikties ar mani :Ogres raj. Ikskile. Melioratoru 8.-16.
HENRIJS.
''Kursi'' patiesam ir vis kartibaa, savadak nes tos apbrauktu...
Laikam autors nav bijis KRUZAA, ka var profesionaaljus taa nozaakaat-pagaidaam nav bijis neviena jautaajuma uz kuru Dreilinjos man nav vareejushi atbildeet-un ja godiigi-ja TEV ieejot piemeeram Maxsimaa, pieskrietu klaat paardeveejs un saaktu klaastiit visu peec kaartas...TU aizbeegtu!!!
Un nekad neaizmirsti-JA TU EJ IEPIRKTIES-TAATAD TEV KKO VAJAG un TU KKO MEKLEE...TAATAD TEV IR JAUTAAJUMI! JA ir, tad ej un prasi, nevis gaidi, ka tev iemetiis visu rokaas! Tikai deelj savas attiexsmes cilveeks var uztaisiit remontu par 20% leetaak un paldies jums DREILINJI PAR TO!
Dreiliņu Kuršiem medaļu vajadzētu izsniegt, kas attiecas uz ļoti korekto attieksmi pret klientiem- viens pārdevējs izvadās Jūs pa visu veikalu un palīdzēs iepirkt Jums visu nepieciešamo un, ja būsiet sieviete, nezinu kā ir ar vīriešiem, noteikti pat lietū un salā izies neapģērbies ārā un palīdzēs visu salikt mašīnā!!! Tiesa, tā kā šāda līmeņa apkalpošana prasa resursus un tie šobrīd ir manāmi samazināti, tad var arī tā gadīties, ka Jūs ienākat veikalā un nav neviena brīva pārdevēja. Šādos gadījumos ir jāgriežas pie dāmām, kas sēž tieši pretī ejai un jājautā, parasti jautājums tiek atrisināts ātri.
Tieši pretēja attieksme ir Brīvības Kuršos, jo tur ir pārdevēji, it sevišķi, kas attiecas uz instrumentu nodaļu un elektrību, krāsām, kuri var atļauties būt nicinoši, nonievājoši un uzpūtīgi, neizprotot, ka karalis veikalā ir klients, nevis pārdevējs. Pārdevējam klientam ir jāpalīdz un veicot šo darbu ir jāizlien no ādas, lai klients izietu no veikala ārā apmierināts.
Bet visā visumā visā Latvijā, salīdzinājumā ar servisu, kādam tam būtu jābūt, piem. Amerika ir viennozīmīgi šajā jautājumā paraugvalsts, ir štruntīgs, nav arī pat Dreiliņu Kuršos apkalpošana pareizajā un vajadzīgajā līmenī. Trūkst smaida un lieku reizi nāciet, iesim, es jums parādīšu, vai- esmu Jūsu rīcībā, kā varu Jums palīdzēt, mēs Jums noteikti atradīsim risinājumu, paldies, ka iepirkāties pie mums, nāciet vēl, mēs jūs gaidīsim, būsim priecīgi redzēt atkal ... un vesela rinda, plus vēl, protams, krietni profesionālākas zināšanas, nevis- to gan es nemācēšu pateikt, kas attiecas uz preces kvalitātēm.
Tāds, lūk, facits no manas puses. :)
Pretēja attieksme ir sastopama jo sevišķi Dominā, K-Rauta.
piemeram kuldiga pardeveji ir laipni, un nekas nau jagaida, vajag jautat ja vajag ko konkretu, principa viņi pasi pienak klat un atliek tikai pajautat ko vajag, un viss tiek iedots, un ja vajadzes pat aiznesis, uz kasi vai masinu
kurši paši labakie veikali, , , , , , ,
Nepiekrītu par labo apkalpošanu Kuršos. Tikai un vienîgi negatīva pieredze, slikta apkalpošana, neieinteresētība un pilnīgs haoss.