Būvniecības nams Kurši Dreiliņos - Pārkāpj parētētāju tiesības
Šī gada 1.Jūlijā es, kā sens veikala Kurši klients, (ar 15% atlaižu karti kabatā) iegādājos pāris maisus sausā dekoratīvā apmetuma. Fasādei. Veikalā man pārdevējs tos ļoti laipni ratos pat sakrāva. Izstāstīja visu ko un kā, kādu grunti vajag un tā tālāk. Tiktāl viss kārtībā.
Divas dienas vēlāk, šī gada 3.Jūlijā, es atbraucu atkal uz veikalu Kurši, turpat Dreiliņos, jo man viens sausā apmetuma maiss bija pāri palicis, pa Ls 6, 83 liekas. Jāpiebilst, ka es noparkojos tieši pie durvīm, jo bez mana auto, vēl tikai divi auto bija Kuršu veikala auto stāvvietā.
Veikalā pie kases pateicu savu vajadzību, bet kasiere acis uz mani nepacēlusi aizsūtīja pie VECĀKĀ PĀRDEVĒJA. Tie kas zin, pāriet pie nākošās rindkopas, bet tie, kas nezin, paskaidrošu, ka katrā Kuršu veikalā ir tāds VECĀKAIS PĀRDEVĒJS, kas atbild par visu un jebkuru bardaku var atrisināt. VECĀKAIS PĀRDEVĒJS Kuršos izskatās tāds pats kā cits pārdevējs, tikai VECĀKAJAM kreklis ir tumšāki sarkans.
Tātad šodienas VECĀKAIS PĀRDEVĒJS stāvēja pie informācijas letes un virpināja liegu sarunu ar tur iekšā sēdošu Kuršu sievieti. Kad es piegāju pie VECĀKĀ PĀRDEVĒJA es pazinu, ka tas patiesībā ir tas pats laipnais kungs, kas man aizvakar laipni tos maisus man ratos iekrāva un pie sevis, nodomāju, ka atdošanas process būs arī patīkams un laipns...
...bet te viss nogāja greizi.
VECĀKAIS PĀRDEVĒJS, noklausoties manu vajadzību, nicīgi pateica- "...mēs sausos (maisījumus) atpakaļ neņemam". Un nelīdzēja patērētāju tiesību likuma normu atgādīnāšana, ka jebkurš var atnest atpakaļ nopirkto preci, apmaiņai pret citu preci, 14. dienu laikā, ja prece nav lietota, ir oriģinālajā iepakojumā un ir kases čeks. Es pilnībā atbildu šiem nosacījumiem.
VECĀKAIS PĀRDEVĒJS bija īsts vecis un palika nelokāms ar savu nē. Skaidrojums, ka prece pat nav no auto bagāžnieka celta ārā, arī nelīdzēja. Apgalvojums, ka man vienmēr visur un visu ir mainījuši arī neko nedeva.
Tātad VECĀKAIS PĀRDEVĒJS bija man iznīcinoši pateicis savu nē un ar acīm redzamu pārākuma sajūtu turpināja savu svarīgo sarunu, kuru es tik nekaunīgi biju pārtraucis.
Braucot mājās es tā pie sevis nodomāju, ka droši vien VECĀKĀIS 'PĀRDEVĒJS zina, ka likums ir jāpilda. Viņš arī noteikti zina kaut ko par personīgās labklājības sastību ar uzņēmuma labklājību. Viņš noteikti pilnībā pārvalda klientu segmentācijas politiku savā uzņēmumā. VECĀKAIS PĀRDEVĒJS noteikti, braucot mājās no darba, turpat tālāk uz centra pusi, ievēro, ka pie cita būvmateriālu veikala ir simtiem auto, jo šajā veikalā maina visu, bez ierunām un pat pēc 14 dienām no iegādes brīža.
Ja VECĀKAIS PĀRDEVĒJS ir lepnumu radīts Kuršu menedžmenta produkts, tad nav jābrīnās, kapēc tik maz cilvēki pie Jums iegriežas. Un sākot ar šodienu- vēl mazāk nekā vakar.
Ja VECĀKAIS PĀRDEVĒJS ir tāds pats par sevi indivīds, domāju, ka KURŠU vadībai vajadzētu pārcelt viņu darbā, kur darbs nav sasitīts ar cilvēkiem.
Un vispār krīze būs tik ilgi kamēr būs tādi VECĀKIE PĀRDEVĒJI.
Komentāri (9)
nu kur gan rodas šādi "patērētāju tiesību likuma normu atgādīnātāji", ka jebkurš var atnest atpakaļ nopirkto preci, apmaiņai pret citu preci, 14. dienu laikā, ja prece nav lietota, ir oriģinālajā iepakojumā un ir kases čeks. Es pilnībā atbildu šiem nosacījumiem.
Varbūt uzraksti konkrēti kurā likumā un kurā tā punktā tas ir rakstīts!!
Uzreiz pasaku priekšā - likums "Par distances līgumu" šajā gadījumā uz tevi neattiecas.
neticu, ka sito suudziibu vecis ir rakstiijis - sitaa vinju no liidzsvara gadiijums ar apmetuma maisu ir izsitis, ka uz 5 lapaam jaaizplaajas par paarinodariijumu.
par suudziibas tematu principaa piekriitu - ja prece nav lietota un ir visi pavadosie papiiri, tad apmainiit vajadzeeja. nezinu, kaapeec tu par to nespeeji vienoties ar GALVENO PARDEVEJU (vispar jau tajaa veikalaa drosi vien ir vairaaki galvenie pardeveji, tapec buutu tikai godigi seit nosaukt konkretu vardu un uzvardu). varbuut probleema ir tevii pasaa un tavaa attieksmee, jo tu diezgan niciigi izsakies par 'kursu' darbiniekies, arii tiem, kuri tev paari nenodariija...
kaut gan ir mazliet jociigi, ka tu kaa profesionaalis (ja jau esi daudzgadiigs klients, tad drosi vien visus tos gadus peec buvmaterialiem uz to veikalu brauci, ne jau liegu sarunu ar kasieri virpinaat) speej nokljuudiities par veselu maisu; es neko no celtnieciibas nejeedzu, taapeec varu pakert maisu vairaak vai mazaak, bet ne jau tu...tas nu taa.
masiinas pie veikala neredzeji taapeec, ka bija sestdienas peecpusdiena un visi normaali cilveeki atpuutaas, it seviskji tik labos laika apstaakljos, kadi ir tagad.
un vispaar tu izklausies peec taada maza apvainota puisiisa, kurs nav speejis dabuut to, ko gibeejis no briesmiigaa vecaakaa paardeveeja un tagad atriebjoties zeelosies internetaa veel 2 gadus..get a life!
Uzreiz redzams ka ceinījamā esssssssssse ir Kuršu pī ār darbiniece, kas cenšas nomelnot klientu, bet pacelt savu uzņēmumu augstumos.
Tavos, komentos, cien Kuršu darbiniece pavīd pilnīgs analfabētisms, jo tas nav noslēpums, ka uz Kuršiem jau sen neviens nebrauc, bet uz Depo- brauc veselām ģimenēm, gan sestdienās, gan svētdienās.
Un vēl aprobežotā esssssssse, katrs sakarīgs meistars paņems pāris maisus/ kannas/ iepakojumus pa virsu, lai gadienā, ja pietrūkst 10 vakarā nebūtu jāskrien pakaļ. Veselos iepakojumus vienmēr nodod atpakaļ.
Ja nezini tad paklusē jefiņa
ja tu baasties ar personiskiem apvainojumiem, tas noziimee, ka tev truukst argumentu. un gan jau ka tu, peedeejaa komenta rakstiitaaj, esi pats autors, atkal apvainojies par to, ka publika tevi nepazelo un nenososoda launos tirgotaajus.
un nee, es neesmu ne kursu, ne arii kaada cita buuvmaterialu veikala pr speciaaliste; man vienkarsi patiik palasiit un pakomenteet so lapu, jo te tik daudz, kaa tu saki, jefinju (tevi ieskaitot) baigi uzjautrinosaas lietas raksta...
p.s. zinaam mees taadus 'meistarus', kuri rezervei panem tik pat daudz, cik reaali nepieciesams darbam - ir bijusi saskarsme ar taadiem...
vau... man baltmaize palikusi vēl neiesākta maisiņā, ko 2 nedēļas atpakaļ nopirku...jānes fiksi atpakaļ uz veici, lai samaina pret svaigu.
esssseesee (kānuturbijatālāk) ir vienkārši profesionāla komentētāja, izsakās visur un par visu ko, galvenokārt gan pret sūdzību rakstītājiem
Cik reizes var malt vienu un to pašu!!! Ja prece, kas pirkta veikalā, neder izmēra, krāsas, formas ... vai cita subjektīva iemesla dēļ, pardevējam nav!!! pienākums pat to mainīt pret citu preci, kur nu vēl atdot naudu. Tiešām glupa tauta!!! Ja izvirzi pretenziju, tad jābūt 100% pārliecinātam, ka tev ir taisnība. šajā gadījumā vienīgi tu, autor, esi muļķa lomā. PRECI VAR ATGRIEZT ( JA IR čEKS) TIKAI TāDOS GADīJUMOS, JA Tā NEATBILST LīGUMA NOSACīJUMIEM, piemēram, ir brāķis, vai trūkst detaļu, beidzies termiņš utt. TIKAI INTERNETVEIKALOS VAR ATGRIEZT, JA Tā VIENKāRšI NEPATīK (KRāSA, FASONS, IZMēRS UTT.), NEIZSKTāS, NEDER UTT.
Pirms raksti sūcību par to, ko nesaproti, painteresējies kaut PTAC mājaslapā. Elementāri. Likumi nav jāinterpretē ka pašam patīk, bet jaizprot.
nu, jaaaaaaaaaaaaaaaa...ak, vai
kā reiz Dreiliņu Kurši ir, pēc 10 gadu pieredzes gandrīz visos Rīgas un Pierīgas celtniecības veikalos, vislaipnākais un pretimnākošākais veikals, kādu pazīstu.
sausais maisījums netika pieņemts? vai varētu tā būt, ka tas ir maisījums, kurš var sevī savilkt mitrumu, ko pieņemot atpakaļ nav iespējams konstatēt? tas būtu vienīgais skaidrojums, kas ienāk prātā, pretējā gadījumā nespēju iedomāties, ka jo sevišķi vecākais pārdevējs nerada risinājumu šai situācijai.
man reiz pat bija krāsa, kas bija vērta vaļā, bet izrādījās, ka pārdevējs bija iedevis nepareizo nosaukumu un bijām pat to maisījuši, bet apmainīja pilnībā bez ierunām, kad piesaucu kā reiz to pašu vecāko pārdevēju
jā, darbinieki ir gan pavisam daži, kurus tamdēļ, ka tie ir arodbiedrības biedri, nav iespējams atlaist, kaut nestrādā atbilstoši veikala labajam vārdam, kas bojā Kuršu reputāciju, tie tad arī ko tādu ar nepretīmnākšanu uztver, bet piesaucot Kuršos augstākstāvošu amatpersonu
vēl ne reizi nav bijusi situācija, kas nebūtu bijusi atrisināta
Kuršos iepērkos vismaz 50 - 100 reižu gadā