Būvniecības nams Kurši - apkalpošana
Sūdzība netaptu, ja Kuršu darbiniece pēc visa tā, ko pieredzējām Brīvības ielas veikalā, nebūtu piezvanījusi pa telefonu un izteikusi aizvainojošu piezīmi, ka es esot ,,supernezolīda pircēja". Visu var saprast, arī to, ka kāds kļūdās, kā acīm redzot notika mūsu gadījumā, kad nesapratās Kurši ar firmu, no kuras pasūtīja preci, bet par to vēl tapt apvainotai - ar kādām tiesībām?! 8. martā devāmies uz būvniecības namu, lai iegādātos flīzes (skaļi tika reklamētas lielas atlaides sievietēm svētkos). Tās flīzes, kuras izvēlējāmies, izrādījās pasūtāmas (tātad akcija nedarbojās). Nu ko? Ja reiz prece laba, pasūtījām tāpat, un cena nebija maza. Tagad, kad esam sapratuši, ko nozīmē ,,pasūtīt", gandrīz vai jāsmejas - konkrētās flīzes veikalam Kurši piegādā veikals Cita santehnika, kas atrodas 2 km attālumā (tā mums norādīja darbinieks, kurš vēlēja pašiem aizbraukt pēc savām flīzēm, kuru pasūtījums noteiktajā dienā, 11.martā, kad no 120 km attālās Vecpiebalgas ieradāmies pēc sava pirkuma (pēc 3 dienām!), vēl neesot izpildīts. Kamēr apspriedām šo variantu, sākās riņķa dancis - varbūt flīzes tomēr esot atsūtītas, tad - ka tomēr neesot, bet vēl pēc brīža - esot gan, tikai jāgaida, kamēr papīrus noformēs. Priekšlikums samaksāt naudu un pašiem doties pēc savām flīzēm uz Citu santehniku vīru sakaitināja, un, ja godīgi, darbinieku vienaldzīgā attieksme (milzīga neapmierinātība, ka mēs te kaut ko gribam, ko nemaz nav tik viegli izpildīt) arī mani. Palūdzām, lai mums atmaksā avansā iemaksāto naudu un pateicām, ka vairs neko negaidīsim un brauksim uz citu veikalu, ja reiz šeit ,,labā roka nezina, ko kreisā dara". Tā arī izdarījām. Godīgi sakot, gaidījām atvainošanos, un viss būtu kārtībā, jo, kā jau teicu, kļūdīties var katrs. Taču pa ceļam uz mājām šis zvans, sak, es te stāvu pie kases ar jūsu flīzēm, un kur tad lai tagad tās lieku, supernezolīdā pircējas kundze?! Lai arī tas neko nemaina, Kuršos vairs neiepirksimies un arī saviem paziņām nerekomendēsim to darīt.
Pievienot komentāru