Kurpirkt.lv - Slikts serviss - netiek atbildēts uz e-pastiem
Netiek atbildēts uz e-pastiem, kuros pieteikta produktu izvietošana mājaslapā.
Vairākkārt sūtīts e-pasts - iesākumā, lai precizētu dažus jautājumus, vēlāk jau pieteikums ar prasīto informāciju (produktu feed, izvietots logo mūsu mājaslapā un pārējais info), taču no kurpirkt.lv joprojām ne ziņas ne miņas. Netika atbildēts ne tas, kad ar mums sazināsies (cik ilgi jāgaida atbilde), ne vai pieteikums noraidīts (ja tā, tad kādēļ?), ne vai to, ka ir pieņemts (mūsu produktu kurpirkt.lv nav).
Esam profesionāļi un saprotam, ka neatbildēt uzreiz vai pat pāris dienas ir absolūti normāli, jo visi esam aizņemti, taču es gaidu atbildi jau no 25. jūlija, vēl viens e-pasts nosūtīts 2. augustā, un vēl viens šodien.
Gribētu dzirdēt komentāru no kurpirkt.lv puses - vai netiekam apkalpoti kādu konkrētu iemeslu dēļ, un ja tā, tad kādi ir šie iemesli? Vai tiek izvietoti produkti tikai no kādiem konkrētiem uzņēmumiem ar kuriem ir kopējas intereses? Kā un kam var pieteikt formālu sūdzību, ar kuras kopiju vērsties PTAC?
Paldies!
Pievienot komentāru