www.sudzibas.lv Kemi Service SIA Atbilde no KEMI vadības klientiem!

Kemi Service SIA - Atbilde no KEMI vadības klientiem!

Jānis Viegliņš, SIA KEMI SERVICE direktors.

Šķiet, ka būtu tikai godīgi, ja arī KEMI izteiktu savu viedokli par interntā vietnē publicētajiem komentāriem.
Gribu ar lepnumu teikt, ka SIA KEMI SERVICE ir viens no retajiem uzņēmumiem šajā nozarē, kurš ir GODĪGS pret valsti un darbiniekiem- maksājot visus nodokļus. Protams, ka mums kā uzņēmumam tas nerada vieglāku konkurenci, jo mūsu godīguma dēļ, dažreiz, nespējam maksāt vislielākās algas un piedāvāt viszemākās cenas.
Bet neskatoties uz šiem, varbūt, trūkumiem- mēs veiksmīgi esam autoservisu biznesā vairāk kā 10 dadus. Un tas pierāda, ka esam klientiem draudzīgi.

Tāpat, kā daudzās nozarēs- uzņēmumos, arī mūs uzņēmumu bija skāris dažu darbinieku negodīgums, pārkāpumi, zādzības, krāpšanās. Diemžēl, bet no šada riska neviens uzņēmums nav pasargāts.
Esam veiksmīgi šos gadījumus piefiksējuši un no negodprātīgiem darbiniekiem šķīrušies.

Tādēl, ja kādam klientam ir nācies pirms tam saskarties ar kāda KEMI darbinieka nolaidību, patvaļu, negodīgumu- uzņēmuma vārdā atvainojos.
Pašlaik KEMI veiksmīgi strādā, esam investējuši gan darbinieku apmācībā, gan iekārtu apguvē un GARANTĒJAM kvalitāti arī rakstiski.

Tāpat arī vēlētos publicēt savu mob. tel. numuru ( 29467551) uz kuru varat zvanīt un izstāstīt savu labo vai negatīvo pieredzi man personīgi.
Es no savas puses apsolu katru gadījumu izskatīt personīgi -novērst pārpratumus un ķibeles, ja tādas būs gadījušās.

Un vēlos informēt arī Jūs par divām klientiem svarīgām lietām:
KEMI - lukturu, bremžu un ritošās daļas diagnostiku veic BEZ MAKSAS, jebkuram klientam!
KEMI dod garantiju 1 gads vai 20000km uz jebkuru darbu un rezerves daļu.

Laipni gaidīti KEMI autoservisos
Ar cieņu Jānis Viegliņš

J

Komentāri (3)

A a vai nav vienalga 31.08.2012

Mīļais Jāni!

Tas ir labi, ka tu atvainojies. Es esmu viena no tiem, kam burtiski pirms nedēļas tavā servisā bija labi daudz nepatīkamas pieredzes.

Mašīna pie jums nostāvēja vairākas dienas, ikreiz, kad nācu interesēties, bija ar uguni jāmeklē kāds no "meistariem", kas vispār zināja, kāpēc tā mašīna pie jums stāv. Jūsu darbinieki, kas sola mašīnu saremontēt līdz pieciem, nepazvanīs un nepabrīdinās, ka viņi šo remontu pat nav uzsākuši un arī rīt neuzsāks, jo trūkst vajadzīgās detaļas. Beigās mašīnu biju spiesta nogādāt citā servisā tieši tādā pašā stāvoklī, kā ievedu, mīnus viena detaļa, ko jūsu "meistari" noskrūvēja un nejauši kaut kur nomētāja. Citā autoservisā izrādījās, ka problēma nepavisam nav tā, ko bija "nodiagnosticējuši" jūsu darbinieki, bet gan pavisam cita.

Manā gadījumā autoservisa izvēlē noteicošais nebija cena, bet gan atrašanās vieta. Bet kā tev šķiet, vai bezmaksas diagnostikas piedāvājums man var šķist pietiekoši vilinošs, lai riskētu vēlreiz braukt uz tavu servisu?

Rīga ir maza, daudz kas pamatojas uz draugu un paziņu atsauksmēm par to vai citu uzņēmumu. Sameklē personālu, kas var piedāvāt kvalitatīvu pakalpojumu, tad arī klienti sāks atgriezties. Ar pliku atvainošanos var izrādīties par maz.

D Darbinieks a 02.10.2012

Sveicināti Jāni,

arī es vēlējos izklāstīt Jums savu starpgadījumu ar Kemi - aizvedu a/m nomainīt priekšējos gūltņus - tos biju pats iegādājies pie Oficiālā dīlera (oriģinālos), tā tad man kā pakalpojums bija nepieciešams, tikai darbs no Jūsu servisa !Kad viss bija izdarīts ierados pēc a/m norēķinājos un devos ceļā, bet kā ātrums kāpa virs 60km/h a/m vienkārši sāka visa drebēt- domāju, ka nav, kāds ritenis pievilkts - apstājos apskrēju ar riteņu atslēgu apkārt visiem riteņiem - viss savilkts un ir kārtībā, pēc kā uzreiz zvanīju uz servisu un teicu, ka kaut kas īsti nav kārtībā - ierodoties nākamajā dienā servisā man konstatēja, ka vibrē labās puses ritenis. Tā tad - tika izbraķēts labās puses gūltnis, ok aizbraucu pie oficiālā dīlera, kur man izsniedz jaunu ar izbrīnītas sejas izteiksmi - nomainot šo te brāķēto gūltni izrādījās, ka tas nemaz nav bijis brāķēts un vibrācija nepazuda. Pēc kā sekoja nākamie mēģinājumi konstatēt problēmu - pieļaujot, pat, ka pie vainas ir ātrumkārba, bremžu diski, vai pat kluči un suporti - aizbraucot uz citu servisu, tika konstatēts, ka man ir saliekta (stupica), ko noteica ar speciālu mērinstrumentu, dēļ kā arī tā vibrācija bija uzradusies ! Piezvanot uz servisu pēc šīs te diagnostikas, manuprāt, vārds bija ( Andris) priekšnieks - viņš man cenšas iestāstīt, ka problēma jau bija, kad ierados kaut gan, tas vispār ir neaptverami, ka es ar tādu a/m vispār pārvietotos, jo nemainīju gūltņus dēļ tā, ka man kaut, kas vibrēja, bet gan dēļ tā, ka gaudoja!Nenoliedzu, ka bremžu diskiem ir mazs izliekums, ko arī konstatēja un tas ir pieļaujamajās robežās, bet, ka stupicu saliec, tas nav normāli - uzsverot uz to, ka es pa ceļa apmalēm braukājot, ja tā būtu, tad mainītu stupicu nevis gūltņus, lai nu, kādas pasakas izdomāt, bet nejau tādas! Esmu ļoti vīlies šajā servisā un noteikti vairs tur neatgriezīšos, jo nu papildus gūltņu 100 LVL + darbs izmaksām man tagad ir jāpēr jauna stupica, kas maksā 140 LVL - vienīgais ko varu pateikt, ir paldies par "LIELISKO" darbu ...

J janiskemi 02.10.2012

Lūdzu piezvaniet man un mēs šo situāciju atrisināsim.
Kādēļ rakstīt garu komentāru, ja iespējams piezvanīt parunāt un par visu vienoties.
Jā, diemžēl, tehniskās lietās ne vienmēr var uzreiz visu nodiagnosticēt un, protams, arī cilvēku faktors nav izslēgts. :-)
Piezvaniet man.

Jānis Viegliņš

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes