Kafijas Draugs - Slikts serviss un attieksme
Iegādājos Kafijas draugā kafijas aparātu, pēc trim mēnešiem sūtīju pa garantiju, jo tecēja ūdens no sāniem. Viss ok, tehnika ir tehnika, ražotāja brāķis utt. Par to nebēdāju, bet vairāk man izbesīja attieksmē, kad pazvanīju uz Kafijas Draugs, tur man Marija atbildēja tādā tonī itkā es viņai pašai liktu taisīt to aparātu. Es visu viņu garantijas servisa mājaslapā aizpildīju un kurjers atbrauca aparātam pakaļ.
Biju priecīgs par ātru servisu, kādas 4 dienas un aparāts bija atpakaļ. Vaina nebija nekāda nopietnā. Bet trakākais ka pirms sūtīšanas aparātu es notīrīju kā jaunu, jo nepatīk dot iekārtu ja tā ir netīra. Savukārt atpakaļ saņēmu pilnīgi drausmīgā stāvoklī, ar pirkstu nospiedumiem (melniem), iekšā neizieliets ūdens, kafija sabirusi visur, piena trauks pirms tam bija tīrs, tagad viss smirdēja, ar nosēdumiem. Kad zvanīju uz kafijas Draugu un to teicu, tad atcirta mēs netaisam, to dara serviss, mums arī uz biroju atn;ak netīri, paši tīram...es viņai (Marijai) saku, tad kāpēc nemainiet servisa daļu ja šāda problēma, viņa vnk pasaka ka neko nevar darīt, ir kā ir. Es viņai saku, ka arī viņa pati ļoti nelaipni atbild un nav sajūta ka tas ir Kafijas Draugs, bet gan Kafijas Drauds.
Braukšu klātienē ar Bez tabu satikt Mariju...
Komentāri (1)
Sveicināti.
Jūsu attiecīgā situācija mums ir zināma un kā jau to izrunājot mūsu telefona sarunā atbildējām, ka no mūsu puses atvainojamies par radušos neērtību un paksaidrojām, ka šis nav mūsu tiešais serviss, bet gan ražotāja apstiprinātais Oficiālais garantijas sniedzējs. Garantijas servisa darbība un veiktā darba kvalitāte nav mūsu pārziņā un to nevaram ietekmēt. Sarunā tāpēc lūdzām Jūs atsūtīt pierādījumus , (attēlus), lai varētu izteikt oficiālu sūdzību garantijas servisam no mūsu puses, lai kopīgi varētu rast risinājumu un vērst servisa uzmanību uz kvalitāti nosūtot kafijas automātu atpakaļ klientam pēc servisa. Mūsu vēlme ir palīdzēt atbalstīt mūsu klientus un tas pašlaik bija mūsu skatījumā pareizākais solis, lai paātrinātu atbildi Jums no Garantijas servisa puses.
Jūs sarunā kolēģei solījāt attēlus atsūtīt, kas palīdzētu argumentēt servisam radušos situāciju, taču, diemžēl, tos neesam saņēmuši vēljoprojām. Saruna ar Kafijas Draugs speciālisti tika pabeigta ar vienošanos , ka saņemsim attēlus, izveidosim pretenzijas iesniegumu un nosūtīsim sūdzību Garantijas servisam. Lai gan vēlamies Jums palīdzēt atrisināt situāciju, Jūs ceļat nepamatotu neslavu par mūsu darbinieku darbību, lai gan palīdzība, kā pats pieminat, tika veikta ļoti ātri, lai Jūsu kafijas automātu palīdzētu pieteikt garantijas servisam. Atgādināšu, ka šis serviss ir Ražotāja noteikta iestāde un mums nav iespēja aicināt un sniegt iespēju veikt Garantijas servisa darbus citviet.
Aicinam atkārtoti ar mums sazināties, rakstot uz mūsu e-pasta adresi [slēpt]@kafijasdraugs.lv , lai mēs varētu palīdzēt atrisināt radušos situāciju un atbalstītu Jūs saziņā par servisa darbību, ja tajā bijusi nekvalitatīva.
Kafijas Draugs