Kafijas Draugs - Slikts serviss/ krāpšana
Briesmīgs serviss un attieksme pret klientiem, tiešām neiesaku šo servisu, vērsos šeit 1. Un pēdējo reizi mūžā!
Nodevu servisā savu kafijas aparātu ar problēmu, ka neputo pienu, pēc 3 ned.
Saņēmu zvanu, ka pietiks ar pilnu apkopi un viss būs labi, tas maksā 70 eur,
nu labi piekritu, jo tas taču visu atrisinās.
Veikt apkopi prasīja vēl ilgāk par nedēļu, atvedu aprātu mājās un konstatēju ka defekts nav novērts, joprojām neputo pienu. Aizvedu aparātu atpakaļ, kur man pasaka ka veiksim pārbaudi un ja viss strādās tad nākošā dienā veiksim to jūsu klātbūtnē, zinot ka nekas nestrādās pieprasīju lai veic pārbaudi uzreiz, veica, rezultāts - >nestrādā! Detaļas pasūtīšana atkal vairāk par nedēļu, papildus jāmaksā 40 eur. , reāli tika izkrāpti 70 eur par aparāta apkopi, kas vispār nebija saistīta ar to problēmu ar kādu es aparātu aizvedu uz servisu.
Un pat tad, kad šī detaļa tika nomainīta, servisa darbinieks nekautrējās melot acīs skatīdamies, ka viņi esot testējuši iepriekš (aptuveni 10 reizes) un šad tad esot strādāJusi piena putošana, un šad tad ne.. Nopietni? ! Es, pirms vedu aparātu uz servisu, to mājās "testēju" vairāk par 80 reizēm, un nevienu reizi putošana nestrādāja. Un pat ja tā būtu taisnība, tad jūs klientam atdotu aparātu kas reizēm strādā un reizēm ne, pietam klientam nevienu vārdu nepasakot par to? !
Šī acīmredzami ir servisa shēma, kur no klienta izspiež tik daudz naudu cik iespējams, jo servisa darbinieki ne tikai neatvainojās, ka pieļāvuši kļūdu un atdevuši nepārbaudītu un/vai nesalabotu aparātu, bet arī klaji meloja par to ka kaut ko "testējuši", tajā brīdī bija skaidrs (lai gan skaidrs bija arī iepriekš) ka šis serviss nav uzticams, tāpēc ļoti neiesaku šo "kafijas draugs" servisu, draudzīgs tur nav neviens!
Komentāri (2)
Piekrītu 100% par šo servisu. Man arī , nodevu garantijas remontā ar defektu tek ūdens apakšā. Vienreiz atdeva atpakaļ, teica viss ok. Defekts netika novērsts, griezos atkārtoti, teica visu pārbaudīja, bet vajadzētu vēl veikt apkopi profesionālu, ok piekritu, tad veicot apkopi itkā atklājās defekts, ka tek sūknis, kurš tika novērsts par garantiju, bet par apkopi protams jāmaksā, lai arī pats māku veikt apkopi pēc instrukcijas. Kafijas drauga serviss tiešām piekopj negodīgu komercpraksi! nekad vairs šeit.
viniem tur kaut kas nav ar internetveikalu, apkalpojošais personāls ir laipns, tur neko nevaru pateikt. Bet sistēma jocīga, ja veic pasūtījumu kamdēļ vēlreiz zvanīt 3 reizes kaut ko pārjautāt, atlaižu kodus neiesūta reģistrējoties utt. Ir nianses kas pieklibo. Kopumā nav it kā tik slikti, bet kafijas automātus nezinu kā viņi apkalpo tad jau redzēs.