www.sudzibas.lv Kafijas Draugs Slikta attieksme, bojāta prece, kurjers

Kafijas Draugs - Slikta attieksme, bojāta prece, kurjers

Kafijas draugā nopirku kafijas aparātu. Venipak kurjers atveda kafijas automātu, kā tikai vēlāk, saiņojot atpakaļ, pamanījām- sadauzītā kastē, kas gandrīz nemanàmi iesitis zîmi arî kafijas aparàtà (diemžēl nepamanījām uzreiz), BET jau no rīta zvanot Kafijasdraugam, sakot, ka kafijas automāts nedarbojas, sañēmu atbildi, ka tā neesot viñu atbildība, ka nedarbojas,viñi tikai tirgojot! Varit vest atpakał (100 km)! Sazvanīt nevar pa ne vienu no numuriem, tikai ar kādu 7.reizi paceł!
Kad pakojām atpakał, lai vestu šiem, pamanījām dauzījumu, nosūtījām bildes, uz ko Kafijasdraugs atbildêja, ka piedāvā 2 opcijas: 1) atsūtīs meistaru salabot (ja paši būsim sasituši (!),būs jāsedz ceła izdevumi, vai arī 2) lai vedam uz servisu sataisīt! Un nevis variantu samainīt pret jaunu un strādājošu! Nopietni! Es nopirku jaunu, man atved sasistu un vêl liek taisīt, un apvaino, ka pati sasitusi!
Vēl gaidu atrisinājumu, bet viennozīmīgi - Kafijasdraugs ir draugs tikai, kamēr jāpārdot, bet, ja piegādā brākji vai sasistu, tā šuj vałā un vaino, ka pircējs pats sasitis! Nevienam neiesaku! Kafijas automāts maksāja 999 Eur, sagaidīju, ka nu par tādu cenu jau nu serviss noteikti būs uz augstāko klasi un prece kalpos cilvēka mūžu, bet, nolemjot to pirkt Kafijasdraugā un pałauties uz viñu piegādåtāju Venipak,stipri kłūdījos!,

E

Komentāri (12)

Dainis 14.03.2018

Cik esmu saskāries ar Venipak, viņu kurjeri izskatās pēc tādiem kurus parasti sētmalēs atrod un iedod uzzīmētas tiesības lai tik brauc. Rakstiet pretenziju Venipak.

E ewe 14.03.2018

Precīzi! Šī ir otrā reize un otrais kāsis, kad ar viņiem saskaros- pirmajā reizē saņēmu sūtījumu no internetaptieka. lv - kurjers nezvanot un neko nesūtot, ieradās pie mājas, par laimi biju uz vietas, bet labākais - ne vārda nesaprata latviski, lieki piebilst, ka nerunāja arī un viņam nebija pildspalvas, ar ko parakstīt papīrus! Zvanīju uz info tālruni, aicināju aizsūtīt uz latviešu valodas kursiem, lai vismaz var sarunāties ar klientiem! :D

T Tong Po 15.03.2018

To, kāds ir iepakojums, bija nepieciešams fiksēt saņemot preci. Ja ir iepakojumam bojājumi, to uzreiz ir nepieciešams atzīmēt. Pretējā gadījumā, nav ko apvainoties uz veikalu. Un nevajag iedomāties, ka visi cilvēki ir tikpat svēti un godīgi kā jūs, kas nekad nemelo. Ļoti daudz ir tādi, kas paši kaut ko sačakarē, un izliekas, ka tāds jau bija, kad atveda. Tāpēc ir arī kārtība: Saņem sūtījumu - uzreiz apseko, kādā kondīcījā ir iepakojums, vai ir redzami ārēji iepakojuma bojājumi - tas nepieciešams tam, lai saprastu, problēmu gadījumā pretenzijas izvirzīt piegādes kompānijai vai nē. Nepieciešams arī apsekot preces iepakojumu - vai iepakojums nav ticis vērts vaļā. Ja ir - attiecīgi reaģēt uzreiz.
Ja tā nedara, tad atliek tikai cerēt, ka pārdevējs būs pretimnākošs un visas izmaksas ņems uz sevi.

E ewe 16.03.2018

"Bezmaksas piegaade" - bez maksas ir tikai siers pelju slazdaa, to man buus maaciities, jo iipashi, ja tiek piegaadaats ar kaut kaadiem kaktu Venipakiem, kameer pastaav kaartiigs DHL vai DPD, jo, paarfraazeejot Tavu tekstu, nevajag iedomaaties, ka visi ir pieradushi sanjemt sadauziitas preces no normaala kurjera, kuru "uzsauc" paardeveejs. Bet jaa- maaciibstunda riktiiga!

Pacco_al 18.03.2018

Tas ir latviešu skopums - samaksāt 999.- EUR par kafijas automātu un nožmiegties 3-5 EUR par piegādi.

TasEsLV 15.03.2018

Nu diemžēl arī man ir sanācis saskarties ar kafijas draugu pavisam ne-ieintresēto attieksme tiklīdz prece ir pārdota.

Kafijas automātam nevarēja atslēgt opcijas kā ECO - un līdz ar to kafija tiek pagatavota AUKSTA.
Zvanot un prasot kā atslēgt ECO - nevarot.. un viss.. varbūt viņu serviss zinās - iedeve telefona numuru,
servisā arī plāta rokas.. nezinam.

E ewe 16.03.2018

Mums beigas laimiigas- iedeva tomeer vietaa jaunu, BET maac shaubas, vai tas taa notiktu, ja nebuutu uztaisiijusi skandaalu!

Andris Sa 15.03.2018

nopirkām tur Saeco PicoBaristo SM3061/10, viss kartība!

E ewe 16.03.2018

Nu kameer viss kaartiibaa, tikmeer jau protams, ka viss labi, logjiski! :D

A Anzzz 15.03.2018

Nesapratu!
Veikals piedāvāja apmainīt kurjera sabojāto preci, bet vēl ir sūdzības? Nu gan cilvēki ir nekaunīgi bez gala.
Pasekojot posta autoram, var redzēt, profesionāls sūdzību meistars. Vai tik tā vaina nebūs pašā autorā, nevis veikalā?

E ewe 16.03.2018

Nebuus, nebuus!;)

C CrazyDriver 21.06.2019

Kafijas draugs laikam ir lietuviešu, nevis latviešu... laikam jau viņi piedāvāja bezmaksas piegādi ar kaktu kantori aparātam pa 999eur

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes