Kafijas Draugs - Krāpšana
03.07.22. Veicu pasūtījumu 2 par 1 cenu. Veicu apmaksu. Saņēmu pasūtījumu, viss bija kārtībā. 15.07.22. Veicu tādu pašu pasūtījumu. Apmaksāju. Kad saņēmu pasūtījumu atklāju ka divu vietā ielikta tikai viena kafija. Zvanīju kafijas draugs. Darbiniece uzstāja ka es neesmu pareizi noformējis pasūtījumu. Neesmu norādījis pareizo kafijas skaitu. Samaksāju es pareizi. Pirmajā reizē viss bija kārtībā, tāpat rīkojos arī otrajā radās problēma. Sarunu nepabeigusi darbiniece nometa klausuli, kaut gan viņai personīgi nekā slikta nepateicu, kaut gan darbiniece bija ļoti nelaipna. Rakstīju e-pastu. Atrakstīja ka uzmanīgi jālasa akcijas noteikumi. Atbildēja ka ejot man pretim, kafiju atdošot, tikai man jāveic vēl viens pasūtījums, jāapmaksā sūtījuma izmaksas. No 39 eur tas ir bezmaksas. Pirmajā reizē kolēģe esot izlabojusi, tad kāpēc nav izlabojusi otrajā pasūtījumā. No nekā rada problēmas. Esmu pensionāre. Savu vainu neredzu. Samaksāju kā kā pienākas. Veikt vēl vienu pasūtījumu man nav līdzekļu...
Komentāri (3)
Kāpēc Kafijas drauga darbiniekiem būtu jālabo Jūsu pasūtījuma kļūdas? Ne visiem klientiem vajag tās 2 pakas kafijas.Kā Kafijas drauga darbinieki varēja pirms šīs sūdzības zināt,ka esat pensionāre? Esiet uzmanīgāka.
man liekas tur regulāri mainās darbinieki, tāpēc tāds bardaks.
ne visi pensionari var atlauties pirkt kafiju caur internetu...