Kafejnīca Kante - Slikts serviss
Tātad , tika veikts pasūtījums , pasūtījumu noslēdzu ar frāzi 2 reizes , kas nozīme 2 porcijas , bet atnesta tika tikai 1 , viesmīlis izlikās par kurlu un apgalvoja ka nedzirdēja, sapratis savu kļūdu , piedāvāja uztaisīt "ātru" un garšīgu ēdienu , gaidīju ilgi , 20 min pirms atnešanas , viesmīlis teica vēl 2 min . Porcijā bija iekļauts vistas šķiņķīši ar grilētiem dārzeņiem , taču grilētu dārzeņu vietā tika pasniegti jēli šampinjoni , jēla paprika , jēli kabači un jēli tomāti , neskatoties uz to ka tam visam bija jābūt grillētam un kā minimums ēdamam , nevis jēlam ! Neapmierināts biju ne tikai es , bet vēl 3 cilvēki kuri bija tajā laikā ar mani kafejnīca .. Kad atnesa čeku , mana pasūtījuma čekā nebija ..
secinājumi sekojoši :
1. Kante ir vieta kur darbiniekiem ir uzspļauties uz ciemiņiem ,
2. Viesmīlis kurls , neuzmanīgs , neatbildīgs !
3. Pavārs lai ātrāk uztaisītu ēst , pasniedz jēlas sēnes un dārzeņus .
4. Čekā neieraksta visu kas tika pasūtīts !
Kante ir sūds ! [slēpt]@
Komentāri (4)
divas reizes? veikalā arī sakāt - divas reizes maizi? jūs tā kā kārklu vācietis būtu?
vēl "jēli tomāti"
Mani secinājumi par šo sūdzību:
"1. Kante ir vieta kur darbiniekiem ir uzspļauties uz ciemiņiem" - nabaga uzspļaudītie ciemiņi
"2. Viesmīlis kurls , neuzmanīgs , neatbildīgs !" - uzspļaudītais ciemiņš truls, neaudzināts un nekomunikabls
"3. Pavārs lai ātrāk uztaisītu ēst , pasniedz jēlas sēnes un dārzeņus" - ja vistas šķiņķīši būtu jēli, vēl varētu saprast. .
"4. Čekā neieraksta visu kas tika pasūtīts !" - viņam, uzspļaudītajam, uzsauc ēdienu, bet viņš, vēl pat ar to ir neapmierināts!
Secinājums: nevajadzēja līst laukā no siles, kur ir tava īstā vieta!
Bļ*n, visu mūžu mani ir krāpuši, jo izrādās, jēlu papriku, kabačus un tomātus nemaz nevar ēst, jo tie esot jāgrillē.