www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss, nepiegādā preci

Jysk - Slikts serviss, nepiegādā preci

Nepiegādā preci, uz telefona zvaniem neatbild, prece esot nejauši aizmirsta citā veikalā.

9. Septembrī Liepājas veikalā veicu apmaksu par matraci. Noformējot piegādi, tika ziņots, ka preci piegādās 12. Septembrī, jo matracis jāsūta no Rīgas cita veikala. 12. Septembrī preci neatsūta. 13. Sept. Zvanu un meklēju. Atsaucības no klientu servisa nekādas. Aizbraucu uz veikalu. Šī pieklājīgi atvainojas, ka Rīgas darbinieks piemirsis noziņot kurjeram. Labi, visi cilvēki. Saprotami. Atvainojās, labi. Precei jābūt 17. Septembrī. Jau otro reizi atprasos no darba, lai būtu mājās un saņemtu preci. Atkal nekā. Kaut gan - 16. Sept. Atnāca ziņa, ka rīt jābūt. Diemžēl šoreiz uz veikalu nevaru aizbraukt, bet zinu vienu - nekad vairs dzīvē no šī veikala neko nesūtīšu! Neieteiktu arī jums!

17.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 18.09.2019

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām, kas ir radušās pasūtījuma izpildes laikā.
Lūgums nosūtīt ziņu uz e-pastu [email protected], lai varam noskaidrot visu situāciju ar Jūsu pasūtījuma izpildi.

Ar cieņu,
JYSK komanda.

E

Komentāri (1)

1 123 02.02.2020

Beigās preci dabūji?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes