www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

AtrisinātaJysk - Slikts serviss

Pasūtījām preces (mēbeles) Jysk e-veikalā trešdien, lūdzot piegādāt jūrmalā pirmajā iespējamajā dienā un laika intervālā - nākamajā pirmdienā no 8 līdz 17.00. Saņemts e-pasts, ka pasūtījums tiks apstrādāts 5 d. D. Laikā. Piektdien e-veikala kontā ieraugot piegādes statusu ''pabeigts'' un uzzvanot Jysk, noskaidrojām, ka piegāde būs laicīgi. Vakarā saņemta arī sms par piegādi pirmdien. Pavadot visu pirmdienu mājās un nesaņemot līdz 17.00 nedz preces, nedz ziņu no kurjera, Jysk, uzzvanījām paši Jysk. Jysk darbiniece atzvanīja ar info, ka kurjers esot pazaudējis vienu no precēm un piegāde notiks tikai nākamajā dienā. Nepieņemamā servisa dēļ (komunikācijas trūkums utt) pasūtījums anulēts. "paldies" Jysk un kurjeram par sabojātu dienu.

15.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 16.01.2019

Labdien!

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl, saņēmām ziņu,ka ir radusies kļūda piegādes kompānijas noliktavā un vieno no pakām ir nozaudēta.
Kā jau minējāt, piegāde tika plānota nākošajā dienā,bet vēlējāties, lai pasūtījumu anulējam.
Lūgums nosūtīt Jūsu pasūtījuma nr. uz [email protected], lai varam vērst situāciju par labu un piešķirt kompensāciju par radušos situāciju nākošajam pirkumam Jysk internetveikalā.

Ar cieņu,
Jysk komanda.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta ikl 17.01.2019

Piešķirta atlaide nākamajam pirkumam 10 EUR Jysk e-veikalā.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes