www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Pirms pāris dienām iegādājos Jysk skapi, viss kārtībā, braucām pēc pāris dienām vēlreiz uz Valmieru, lai nopirktu skapim augšu nu papildus plauktu, redzam, ka internetveikalā rāda, ka ir pieejama Valmierā, jautājam pārdevējam vai jums šis ir uz vietas uz ko atbild, ka paskatīsies redzam, ka ieejiet noliktavā apstājas un vienkārši runājas un tik pat ātri iznāk ārā un pasaka, ka nav jo nevar atrast kaut gan pat redzējām, ka nemeklē, izejot no veikala veicu pasūtījumu internetā, jo redzēju, ka internetā rāda ka ir šis skapīts uz vietas un atnāk ziņa, ka varu saņemt pēc 15 min, aizejam uz saņemšanas vietu un tur pēkšņi mums 5 min laikā iznes to skapīti, vai tiešām bija tik grūti uzreiz veikalā iedot mums to skapīti? Kad interneta ir pasūtīts par dārgāku naudu tad pēkšņi skapīts ir, bet veikalā kad ir atlaide tam skapītim tad viņiem lūk nav viņš uz vietas. Jautājam vēl papildus par dažām citām lietām uz ko arī atbilde bija nevaram atrast, saprotu, ka veikals tikko atvēries un vēl ir bardaks, bet tad arī pacentieties meklēt to lietu ko jums jautā nevis tikai ieejiet noliktavā pastāvēt un iznākt ārā un pateikt ka nav kaut gan pat nav meklēts.

02.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 06.01.2025

Labdien,
Lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] , lai varam vienoties par situācijas risinājumu.

Ar cieņu,
JYSK komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes