Jysk - Slikts serviss
Pasūtījām matraci internetveikalā, svētdien (03.01.2021) saņēmām sms un e-pastu, ka pasūtījums ir gatavs saņemšanai, un tas ir jāizņem 7 dienu laikā. 07.01.2021, speciāli braucot uz Rīgu, pavadot 3 h ceļā (jo, starp citu, visi nedzīvo Rīgā vai pie Rīga) , pie apsarga saņemam informāciju, ka no 07.01.2021-09.01.2021 notiek inventarizācija un preci saņemt nav iespējams. Zvanījām uz informācijas tālruni, kāda Dāma atļāvās vēl izteikties - ! Bet jums taču bija tik daudz laika!. Labākais, ko Jysk spēja piedāvāt - braukt mums šo gabalu vēlreiz un saņemt preci 10.01.2021! Paldies! Kurš mums jau atmaksās visu šo dienu pavadītu ceļā (400 km turp-atpakaļ) , laiku un degvielu? Nesaņēmām nevienu sms vai e-pastu par to, ka nebūs iespēja izņemt pasūtījumu šajās dienās, kā arī neuzskatu par savu pienākumu katru dienu aplūkot Jysk mājaslapu par darba laika izmaiņām!
Labdien,
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums ir patiesi žēl , ka Jums ir radusies šāda veida pieredze iepērkoties JYSK e-veikalā.
Informējam, ka tik tiešām centrālajā noliktavā nav iespējams saņemt sūtījumu norādītajos datumos.
Ar informāciju Jūs varat iepazīties šeit https://www.jysk.lv/precu-piegade-logistikas-centra-bergi. Lūdzu precizējat Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam precizēt radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda.
Komentāri (2)
Es biju pasūtījks madraci sarunājam ka būs piegāde no 17-21 Atnāk īsziņa ka no 11-20 nu labi sēžu mājās gaidu zvana saka ka būs 19:14 ir jau 20:17 un nekā nav ne madracis ne ziņu ļoti slikts serviss..
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību