Jysk - Slikts serviss
Sveiki. Nekad nedomāju, ka rakstīšu sūdzību, bet jutos loti aizvainota ,11 marta pasūtīju jyska pasūtīju madraci samaksāju taja paša diena, saņemu sms, ka prece saņemšu 13 marta līdz manim ta prece nenonāca, jo pacelamtika bojāta. Otrs mēģinājums. 17 marta man dpd atsūtīja izzinu, ka preci atvedis 2 dienu laika. Un atkal neka. Gribētos zināt iemeslu, kāpēc nepiegada preci.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Lūdzu sazināties ar mums zvanot uz +371 66163550 vai rakstot uz e-pastu [email protected] minot Jūsu pasūtījuma numuru vai pirkuma vietu, lai varam precizēt radušos situāciju un atrisināt radušos problēmu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
JYSK komanda.
Komentāri (1)
Nepiegādā jo patīk paspīdzināt,kā saka, nav ko darīt. :d