www.sudzibas.lv JYSK Šausmīgs klientu serviss

Jysk - Šausmīgs klientu serviss

Gaidīju pasūtījumu gandrīz 4 nedēļas, bet mans pasūtījums vispār nebija apstrādāts. Dažās reizes rakstīju lai uzzināt pasūtījuma statusu un Jysk man stāstīja pasākas ka pasūtījums ir ceļā. Viņi pat nepabaudīja reālu statusu. Bija ļoti jautri kad es atkal uzrakstīju lai precizēt pasūtījuma statusu un viņi vienkārši atbildēja pēc dažām dienam, piektdienās vakarā ''aj, atbildēsim vēlāk'', laikām jau gribējas uz brīvdienām. Darbinieki pat nevar lasīt ko raksta klienti un jautā tadus pašus jautājumus lai neko nedarīt. Gandrīz menēš laikā neviens darbinieks nepārbaudīja reālu pasūtījumu statusu, bet es to prasīju vairākās reizes. Man ir ļoti žēl ka patērēju tik daudz laika, un protams, manas preces jau vairs nevar būt nogādātās. Hmm, interesanti, cik ilgi es gaidīšu naudas atmaksu:) )

23.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 23.04.2020

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida pieredzi veicot pirkumu JYSK internetveikalā.
Lūdzu nosūtīt informāciju ar Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam precizēt radušos situāciju Jūsu pasūtījuma izpildē.

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda!

C

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes