Jysk - Šausmīgs klientu serviss
Gaidīju pasūtījumu gandrīz 4 nedēļas, bet mans pasūtījums vispār nebija apstrādāts. Dažās reizes rakstīju lai uzzināt pasūtījuma statusu un Jysk man stāstīja pasākas ka pasūtījums ir ceļā. Viņi pat nepabaudīja reālu statusu. Bija ļoti jautri kad es atkal uzrakstīju lai precizēt pasūtījuma statusu un viņi vienkārši atbildēja pēc dažām dienam, piektdienās vakarā ''aj, atbildēsim vēlāk'', laikām jau gribējas uz brīvdienām. Darbinieki pat nevar lasīt ko raksta klienti un jautā tadus pašus jautājumus lai neko nedarīt. Gandrīz menēš laikā neviens darbinieks nepārbaudīja reālu pasūtījumu statusu, bet es to prasīju vairākās reizes. Man ir ļoti žēl ka patērēju tik daudz laika, un protams, manas preces jau vairs nevar būt nogādātās. Hmm, interesanti, cik ilgi es gaidīšu naudas atmaksu:) )
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida pieredzi veicot pirkumu JYSK internetveikalā.
Lūdzu nosūtīt informāciju ar Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam precizēt radušos situāciju Jūsu pasūtījuma izpildē.
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda!
Pievienot komentāru