Jysk - Preču nepiegāde, slikts serviss, krāpšana
Tiek izdarīts pasūtījums, noliktavā visas preces ir, veikta preču apmaksa. nenotiek paziņošana, kad notiks preču piegāde. Kad notiek piegāde ar kurjerpastu Venipak un tiek piegādātas 5 vienības, kur iztrūkst pavadzīmē izrakstīta prece-divstāvu gulta. Venipak kā kurjerdienests nogādā tikai preču vienības. Rakstu Jysk 3 e-pasta vēstules, zvanu, bet jau pusotru nedēļu nenotiek nekāda komunikācija. Ja preču nav, lūdzu, atgrieziet naudu.
Piebildīšu, ka preču pieņemšana ir filmēta un preču nepiegāde ir fiksēta.
Labdien! Mums ir ļoti žēl, ka tāds negadījums atgadījies. Lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt, kur nepiegādātā prece ir.
Pievienot komentāru