www.sudzibas.lv JYSK Preču nepiegāde, slikts serviss, krāpšana

Jysk - Preču nepiegāde, slikts serviss, krāpšana

Tiek izdarīts pasūtījums, noliktavā visas preces ir, veikta preču apmaksa. nenotiek paziņošana, kad notiks preču piegāde. Kad notiek piegāde ar kurjerpastu Venipak un tiek piegādātas 5 vienības, kur iztrūkst pavadzīmē izrakstīta prece-divstāvu gulta. Venipak kā kurjerdienests nogādā tikai preču vienības. Rakstu Jysk 3 e-pasta vēstules, zvanu, bet jau pusotru nedēļu nenotiek nekāda komunikācija. Ja preču nav, lūdzu, atgrieziet naudu.
Piebildīšu, ka preču pieņemšana ir filmēta un preču nepiegāde ir fiksēta.

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 21.08.2018

Labdien! Mums ir ļoti žēl, ka tāds negadījums atgadījies. Lūdzu atsūtiet pasūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt, kur nepiegādātā prece ir.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes