Jysk - Krāpšana, slikts serviss, nav komunikācijas.
Pasūtījuma # ints55506. No kopējā preču daudzuma, kuras iegādātas caur www.jysk.lv, iztrūkst 1 gb. Oland pusdienu krēsls, melns ar koka konstrukcijas kājām. Nekāda komunikācija no jysk puses. Neatbild uz epastu, sazvanīt neiespējami. Ja nekāda komunikācija nesekos no jysk puses, nākamais solis būs patērētāju tiesību aizsardzības centrs vai kampaņa.
Cieņā,
neapmierināts klients.
Labdien,
Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Pēc mūsu pieejamās informācijas, šo situāciju jau izdevās atrisināt un trūkstošais krēsls tika piegādāts 02.02.2018. Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ka atvainošanas nosūtījām uz Jūsu e-pastu īpašu atlaidi.
Lai Jums jauka diena!
Ar cieņu,
Jysk komanda
Komentāri (2)
Te neviens firmas pārstāvis nelasa, uzreiz PTAC.
Es arī veicu pasūtījumu Jysk.lv internetveikalā un uzreiz apmaksāju. Pagāja jau 10 dienas un nekādas komunikācijas no Jysk puses nav. Uz e-pastu un zvaniem neatbild. Vai tiešam vienīgais ceļš ir caur PTAC?!