www.sudzibas.lv JYSK Krāpšana

Jysk - Krāpšana

Iegādājos matraci Aloe Vera ar 15 gadu ražotāja garantiju. Pirkšanas brīdi tika izsniegts tikai pirkšanas čeks, bez papildus garantijas talona. Pēc 5 gadiem matracis ir beigts, jysk atsaka garantiju aizbildinoties ar garantijas talona trūkumu un paziņojot, ka pirkšanas brīdī ražotājs tādu garantiju nav piedāvājis. Prece ražota Baltkrievijā un atgriezt nav iespējams, jo jysk nenodrošina šo procesu un ražotāju neatklāj: d. Esot komercnoslēpums.

18.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 18.03.2022

Ja Jums ir radušies papildus jautājumi vai neskaidrības par garantijas un pagarinātās garantijas nosacījumiem, lūdzam sazināties ar JYSK klientu servisu pa tālruni +371 6616 3550 vai rakstot uz e-pastu [email protected]

A

Komentāri (1)

M MGT 18.03.2022

1. Painteresējieties Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likumā un Negodīgas Komercprakses Aizlieguma Likumā.
2. Vērsieties ar oficiālu iesniegumu PTAC.

Ja solīta 15 gadu garantija, bet garantijas serviss faktiski netiek nodrošinās, tā kā minimums ir maldinoša informācija (NKAL 9.pants; PTAL 20.pants).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes