Jysk - Krāpšana
Iegādājos matraci Aloe Vera ar 15 gadu ražotāja garantiju. Pirkšanas brīdi tika izsniegts tikai pirkšanas čeks, bez papildus garantijas talona. Pēc 5 gadiem matracis ir beigts, jysk atsaka garantiju aizbildinoties ar garantijas talona trūkumu un paziņojot, ka pirkšanas brīdī ražotājs tādu garantiju nav piedāvājis. Prece ražota Baltkrievijā un atgriezt nav iespējams, jo jysk nenodrošina šo procesu un ražotāju neatklāj: d. Esot komercnoslēpums.
Ja Jums ir radušies papildus jautājumi vai neskaidrības par garantijas un pagarinātās garantijas nosacījumiem, lūdzam sazināties ar JYSK klientu servisu pa tālruni +371 6616 3550 vai rakstot uz e-pastu [email protected]
Komentāri (1)
1. Painteresējieties Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likumā un Negodīgas Komercprakses Aizlieguma Likumā.
2. Vērsieties ar oficiālu iesniegumu PTAC.
Ja solīta 15 gadu garantija, bet garantijas serviss faktiski netiek nodrošinās, tā kā minimums ir maldinoša informācija (NKAL 9.pants; PTAL 20.pants).