Jysk - Drausmīgs serviss
Veicu pasūtījumu Jysk interneta vietnē uz ko atnāca pasūtījuma apstiprinājums. Zvanīju klientu apkalpošana speciālistam, lai pārliecinātos par pasūtījuma izpildi uz ko tika saņemta atbilde, ka pasūtījums tiks nodrošināts. Atkārtoti zvanīju, lai pārliecinātos uz ko arī bija pozitīva atbilde. 4 dienas pirms pasūtījuma izpildes zvanīja no klientu apkalpošanas un paziņoja, ka pasūtījumu nav iespējams veikt, jo preces vairs neesot.
Labdien!
Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mēs ļoti atvainojamies, ka Jums ir radusies nepatīkama pieredze. Lūdzu, atsūtiet mums vēstulē sava pasūtījuma numuru, un noskaidrosim, kādēļ ir radusies šāda situācija.
Ar cieņu,
Jysk komanda.
Komentāri (1)
Man šāda pati problēma pēc gada, acīmredzot Jysk no savām kļūdām nemācās. Nevienam neiesaku šo internetveikalu. Preci sola, ka komplektē vairāku dienu garumā, bet pēc nedēļas paziņo, ka nav.