www.sudzibas.lv JYSK darbinieces neizdarība

Jysk - darbinieces neizdarība

Negribēju rakstīt, bet tomēr uzrakstīšu, lai tas neatkārtojas kādam citam. Ja, protams, tiks izskatīts.
Stirnu ielas darbiniece sazvanīja Saharova ielu, ka pēdējā prece tiks man atlikta un gaidīs info punktā. Man vēl bij maz laika braukāt, bet par cik pēdējā, teicu, ka uzreiz braucu. Atbraucot prece nebija atlikta un kāds jau to bija nopircis. Jautājums - kāpēc pēc sarunas darbiniece preci neatlika, bet aizgāja citās darīšanās? Tā ir necieņa pret klientu, viņa laiku, savu kolēģi, kas visu sarunāja, bet Saharova ielas info punkta darbiniece (12.08.20) neuzskatīja par vajadzīgu izpildīt norunu. Sakiet - vai tas ir normāli - dzenāt " pa tukšo" klientu? Vai bija tik grūti izpildīt tik nelielu pakalpojumu? Izbraukāju divus veikalus un dabūju pigu. (pirmajā veikalā internetā bija kļūdains info, preces tur reāli nebija) . Vīlos, ļoti vīlos.

12.08.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 13.08.2020

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Mums patiesi žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida pieredzi veicot pirkumu JYSK veikala klātienē.
Lūdzu nosūtīt informāciju ar detalizētāku aprakstu par preci , kuru vēlējāties iegādāties uz e-pastu [email protected], lai varam radušos situāciju vērst par labu un noskaidrot iemeslu radušajai sutuācijai.

No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu, JYSK komanda!

U

Komentāri (3)

M Mego izmeklētājs 13.08.2020

Pārdevējai nav "jāatliek" prece

U Ulda Kulda 13.08.2020

Varbūt tad nevajadzēja vnk melot, ka atliks?

R rositab 05.01.2021

Man tāda pati situācija: noskaidroju, ka prece 1 gb. (pēdējā) matracis Domino ir Jysk veikalā SAGA, Jysk operatore sazvanīja veikalu, apstiprināja, ka prece ir rezervēta man, es veicu apmaksu ar pārskaitījumu, gaidīju dažas dienas, atnāk vēstule, ka preces vairs nav. Viņiem tur Jyskā labā roka nezin, ko dara kreisā. Tagad jāgaida nedēļa, lai atgrieztu naudu. Un Jysk te nekur nav vainīgs, īpaši operatore, kura svēti solīja, ka veikalu sazvanīja, preci rezervēja. Paši pircēji ir vainīgi, ka pasūt nesošu preci, maksā naudu, un pēc tam gaida no pasūtīšanas dienas naudu atgriežoties 10 dienas (oficiāli nedēļa, bet no pasūtījuma dienas vēl trīs dienas). Smuka shēma, vai ne? Interesanti, cik šobrīd apmanīto klientu gaida savu naudu? No tās taču var dzīvot? Varbūt nodokļu inspekcijai būtu interesanti uzzināt par šo shēmu, kā nedēļām ilgi tiek izmantota klientu nauda, kura tiek iemaksāta par neesošām precēm?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes