www.sudzibas.lv JOOM SIA Slikts serviss

AtrisinātaJOOM SIA - Slikts serviss

Esmu saņēmis divas reizes jau nekvalitatīvu preci. Vēršos pie atbalsta dienesta. Viņi noraida jebkuru sūdzību pat tad, kad apģērba vai apava izmērs ir izmērīts ar centimetra mēru un nosūtīts fotogrāfijā, un Saka, ka jāsūta par maniem līdzekļiem uz ķīnu. Lieki teikt, ka sūtīšanas izmaksas var pārsniegt pat preces cenu vai ir ļoti augstas, līdz ar to atliek samierināties ar zaudējumiem.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Referendums 30.11.2023

Joom tomēr atmaksāja daļu preču vērtību.

R

Komentāri (2)

M Mudīte Rudzīte 11.01.2024

Beidzot saņēmu savu pasūtījumu. Pasūtīju Ziemasvētku dāvanu bērnam jau novembrī. Solīja piegādat decembra sākumā, tad sāka piesārņot pastkastīti ar sūtijuma izsekošanu, beigās atvainojās par kavēšanos.

V Valdis Botters 13.01.2024

Pasūtījumu saņēmu pēc pusotra mēneša ap Ziemassvētkiem. Pasūtīju vairākas lietas, ko varēja salikt visu kopējā pakā. Tad sākās mana spīdināšana, pasūtījums tika sadalīts vairākās mini pakās, pie tam piegāde ne pēc adreses kā minēju , Latvijas pastā, kur citai personai nav iespējams izņemt. Gribēju savam mazdēliņam pasniegt Ziemassvēku dāvanu, bet atsūtīja man pavisam citu komplektāciju par zemāku cenu. Tad nu man nebeidzamas reizes bija jāpierāda sava taisnība, jo Jooly man absolūti neuzticējās, kaut arī aizsūtīju foto ar neizsaiņoto sūtījumu. Man pat neapvainojās. Attieksme katastrofāla, sevišķi nelaipna. Beigās tomēr pēc ļoti ilga cīniņa ,naudu atgrieza.
Nekad vairs šajā internetveikalā neiepirkšos, un protams neiesaku to nevienam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes