Jaunā Teika - Katastrofāli slikts apsaimniekotājs, vienaldzība un nepamatotas izmaksas
Kā dzīvokļa īpašnieks jaunajā Teika, iesaku visiem kuri apsver apdomāt divreiz īpašuma iegādi šajā projektā. Es to ļoti nožēloju!
Problēmas:
1. Hanner/serviss jums jau vairākas reizes ir vienpersoniski izdomājuši mainīt auto novietošanas nosacijumus, nebrīdinot un nepaskaidrojot iemeslu. Pašlaik maksāju 30eur par auto mēnesī, bet vietas kur to novietot nav. Dzīvoju "tik labā īpašumā" ka jāparko auto uz pilnīgi citas ielas.
2. Ir konstantas neizskaidrojamas izmaksas, kā piemēram mūžīgi lūztoši pazemes autostāvvietas vārti kurus nelieto neviens cits kā daži laimīgie dzīvokļi kuriem bija dota iespēja iegādāties parkingu tur, bet maksājam visi...
4. Komunālie maksājumi nav lēti vai pat vidēji. Viemas mēnešos uz 70kv/m dzīvokli jārēķina 150eur (apkure, apsaimniekošana un ūdens)
3. Par veiktā remonta kvalitāti var ļoti strīdēties, un tagad ikdienā skatoties kā tiek būvēta blakus māja, nebrīnieties ja starp jums un ārpasauli būs tikai nedaudz makrofleksa un reģipša un skaistas 20 cm spraugas starp bloku sienu un dzelzbetona griestiem.
4. Pieejams tikai lēns internets un tikai no lattelecom.
5. Apsaimniekotājam ir pilnīga vienaldzība attieksmē un rīcībā pret privātpersonām un privātīpašumiem. Primārais viņiem būsiet nevis jūs ar savu jauno iegādāto dzīvokli, bet nu jau tūdaļ 3 lieli ofisi. Daudzstāvu autoparkings kas bija kādreiz pieejams par maksu visiem, nu vairs ir tikai pieejams ofisu īrējošiem uzņēmumiem.
6. Pie dzīvokļu iegādes jums stāstīs par to cik šeit būs attīstīta infrastruktūra un kā "tūdaļ, tūdaļ" būs rimi, bērnu dārzs, trenniņzāle utt. Realitātē pa 2.5 gadiem šeit ir tikai tapis viens narvesen un pārvietojies drausmīgs daily "restorāns" no vienas ēkas uz otru.
7. Regulāri kāpņu telpā ir nestrādājošas durvis un vairāki citi defekti, kas netiek novērsti pat dažreiz nedēļām ilgi. Tiek arī minēts ka tiek veikta video novērošana gaiteņos, bet līdz šim neesmu redzējis nevienu pašu kameru iekštelpās.
Daudz neskaidru izmaksu, daudz melu, daudz neērtību un par to visu ļoti neatbilstoša nedz cena nedz attieksme no apsaimniekotāja. Iesaku jums dziļi un rūpīgi apsvērt vai vēlaties šeit dzīvot. Nav brīnums ka Hanner ir jāmeklē visādi triki kā īre kā pirmā iemaksa, lai ievilinātu cilvēkus dzīvot šajā bedrē.
Komentāri (14)
Apsaimniekotājs ir tik slikts , ka gribas pārdot te dzīvokli! Primārais Hanneram pārdot te dzīvokļus nevis cilvēku labklājība !
Nākotnē visiem iedzīvotājiem nāksies maksāt par daudstaveni no 70-100€ un nevienai mājai nebūs bezmaksas pieieja !
Если ещё существует фирма "RigoAj" шеф Айварс Янсонс ни в коем случае не идите к нему работать.Он кидает людей на зарплату. 8человекам в том году он не заплатил около 8000€ не знаю сколько ещё людей от него пострадало.Он ссылался на фирму LEC,что они не заплатили.Кто виноват не понятно,нам толком не известно./////Ja joprojām pastāv firma "RigoAj", vadītājs Aivars Jansons, nekādā gadījumā nenonāk pie viņa, lai viņš strādātu. Viņš tajā gadā nemaksāja aptuveni 8 000 līdz 8 cilvēkus. Es nezinu, cik daudz cilvēku cieš no viņa, viņš atsaucās uz LEC, ka viņi nemaksā.
Jaunums Jaunā Teikā,ievesa uzlīmes, viena uzlīmē vienam dzīvoklim, parkings pagalmā otram auto no 20.05.2019 200€ pec EuroParka tarifa.
Panākts 1.auto uz vienu dzīvokli welcome back to CCCP!
Ļoti slikta apdares kvalitāte piedejos mājās - defektu ir tik daudz, ka mēs gaidijam 3 menešus lai pieņemt dzivokļi. ar milzīgiem centieniem ar attīstītāju galu galā pieprasījam lai labotu daudzus defektus, bet daži bija jāatstāj kā bija - daži, piemerām, kur sienas nac līdzenās, nelīdzenas grīdas, virtuves uzstadišanas vietā sienu stūru leņķi nav 90° - bet nu 70% salaboja 3 menešu laikā.
Ar autostavietu un apsaimņiekotaju milziga problema - neko nevar darit.
Līgums ar Hanner iet pretruna ar latvijas likomdošanu - pārkāpj patērētāju tiesības visur kur tas ir iespejams.
Izlasīju visus iepriekš minētos komentārus un brīnos, kā Jūs visi varat melot, es esmu jaunās teikas kliente 8 gadus un iegādājos dzīvokli ar ļoti izdevīgu piedāvājumu –īre ar izpirkumu. Viss līgums man bija saprotams un kur man radās jautājumi pārdevējs visu izskaidroja.
Apdare ir ļoti kvalitatīva, Jūs laikam neesat redzējuši ko nozīmē nekvalitatīva apdare, apdarei arī garantijas termiņš ko esmu arī izmantojusi.
Nezinu nevienu gadījumu, ka būtu kāds iedzīvotājs izlikts no dzīvokļa, pilnīgas muļķības, visu ko Jūs rakstāt tas ir no Jūsu nezināšanas un nevajag nomelnot Jauno Teiku. Cik man ir zināms no Jaunās Teikas pārstāvja, ka šobrīd ir pārdoti 700 dzīvokļi un šobrīd tiek pabeigta pēdējā māja.
Anita Arāja ir droši vien apsaimniekotāja feiks, kas te visus atnācis pretī apdirst. Labāk sāktu strādāt lietas labā! Līdz policijai nav tālu!
Anita Arāja nezinu kur jus saņemat šo viedokļi, bet no manas puses
- SIA Jauna Teika īres ar izpirkuma tiesībām līguma jeb dzīvokļa pārdošanas līguma dažie noteikumi PTAC atzina kā netaisnīgi līguma noteikumi un tie nav spēkā no līguma noslēgšanas brīža.
- Dzīvokļa remonta kvalitāte ir zem jebkādas kritikas, un Jauna Teika negrib tos labot, skatities atteicigas Facebook grupas
- Pārdevējs kliedz uz saviem pircējiem, bet tikai pēc līguma parakstīšanas.
- SIA Jauna Teika savas vēstules pircēju neatzina kā patērētāju un neatbild uz zvaniem
- Viss ir skaisti kamēr nav parakstīts līgums.
Atsūtiet savu vārdu un uzvārdu, kura dzīvokļa īpašnieks Jūs esiet Jaunajā Teikā, lai mēs ar iedzīvotājiem varētu uzrakstīt kolektīvo iesniegumu policijā par nepatiesu ziņu izplatīšanu !
Te tik tiešām ir feiks. Anita Arāja pārtapa par Edvīnu Vinķeli! Nu bagātīga pieredze slēpt pēdas ka deg!
Bija pozīcija pie rēķina “Kāpņutelpas remonts”. Sākumā visa kāpņutelpa (visi stāvi) stāvēja ar plēvi ilgi, tad 2 dienas atradies kāds dzērājs ar mofonu, kurš sācis krāsot kāpnes. Nokrāsoja 2 stāvus. Tad bija skandāls ar policiju pie kāpņutelpas. Cik sapratu, apsaimniekotājs nav samaksājis celtniekam par darbu un tas nolēmis izdemolēt mūsu kāpņutelpu. Tātad, no mums nauda jau pusgadu kā savākta. Kāpnes nav krāsotas 10 gadus, caurumi ir redzami - varat nākt apskatīties. Izsistos reģipša grieztus, kurus tas nelaimīgais ukraiņu strādnieks aiz izmisuma sabojājis, viņi pielaboja - nebija grūti atrast atsevišķu plātni. Remonts līdz 2.stāvam tikai. Nauda atdota par visu. Apsaimniekotājs telefonu nepaceļ.
Jaunās Teikas iedzīvotāja. A kāpņutelpa.
Inga, Jūs varat beigt murgot, par Jums jau visi Jaunās Teikas iedzīvotāji zin, ka Jums pašai ir problēmas ar uzvedību un policijai Jūs esiet zināma personība.
Policijai varu būt zināma tikai saistībā ar to, ka ja es nebūtu to laicīgi izsaukusi, tad iepriekšējais, laikam saistībā ar šo gadījumu, atlaists apsaimniekotāja pārstāvis, dzērumā dienas vidū lamājās mūsu kāpņutelpas priekšā, nobloķējot izeju un sita nabago ukraiņu darbinieku par to, ka tas nevēlas strādāt, jo alga nebija izmaksāta par ieprirkšējo periodu.
Ja kas, kāpņutelpā joprojām nekas nav mainījies, neskatoties uz to, ka jaunā amatā ielikts cilvēks jau pāris mēnešus atpakaļ solījās uzzināt kur ir pazudis budžets. Precīzi 8145.73€ ( ASTOŅI TŪKSTOŠI VIENS SIMTS ČETRDESMIT PIECI EIRO UN SEPTIŅDESMIT DIVI CENTI)
Pilnībā piekrītu.
Neizturami slikta apsaimniekošanas kvalitāte, zema kompetence visos jautājumos, kas būtu saistīti ar uzņēmuma profesionālo darbību. Līguma un likuma neievērošana, manipulācijas, naudas līdzekļu izspiešana (nepamatotas un neizskaidrojamas pozīcijas rēķinos par komunālajiem pakalpojumiem). Agresīva un necienīga attieksme un izturēšanas pret klientiem.
Tiešo pienākumu neizpilde - netīrība kāpņu telpās gadiem, bez uzlabojumiem. Pie regulāras iekasēšanas uzkrājuma fondam, piedzen maksājumus par tekošiem remontiem un citām aktivitātēm - kā un kad tiek izmantots uzkrājuma fons, nav nekādas skaidrības.
Vērtējums - ļoti slikti.