Jasmīna.lv - Nesaņemta prece
Šā gada 6, februārī pasūtīju veikalā Jasmīna plūškoka-ingvera sīrupu par kopējo summu 25,50
7, februārī saņēmu rēķinu, kuru uzreiz apmaksāju.
Ir pagājis vairāk kā mēnesis, tā arī preci neesmu saņēmusi, uz e-pastiem neatbild, pa norādīto telefonu 20364893 nav sazvanāmi.
Lai saprastu, vai e-pastus pārbauda, 7, martā veicu jaunu pasūtījumu, jā ,pēc pāris stundām uz e-pastu saņēmu jauno rēķinu
UZMANĪBU !
JASMĪNA.LV ir nomainījuši nosaukumu OMES BODE !
Ja negribat tikt apkrāpti, NEIEPĒRKATIES !
Komentāri (9)
Lapā rādās - UZMANĪBU! Pasūtījumu izsūtīšana kavējas! Nākamā partija tiks izsūtīta 15.03.2017. Atvainojamies, par sagādātajām nēertībām!
ari mes so sirupu pasutijam. Ko var darit saja situacija, kur versties
Ari man nav prece par 21€ kautkas ir jadara,bankas konti ta veikala ari ir,varbut krapniekus pec konta var atrast?
Cerèsim, ka vèl káds cilvéks , kurś nav saņèmis pasùtìto preci no Jasmìna lv. atsauksies, tad nolemsim ko varam darìt lietas labá, kà atgùtu atpakaļ savu naudiņu.
uzrakstiju uz beztabu, varbut jus ari variet uzrakstit, un iespejams vini izlidzes, jo skatos kad te ir vairaki kam ir sa problema. un cik ir tadu kas nav sudzejusies
rakstiet ari jus uz bezbabu, varbut palidzes vini
ES arī neesmu saņēmusi Janvārī pasūtītu preci.
Oooo, es pasūtīju preci 17.martā. Rakstīts - piegāde 10 dienu laikā. Šonedēļ jau aprīlis, bet preces nav. Tātad saņemšu vasarā?
es sanemu pagajuso nedelu savu sīrupu :) sutiju februara sakuma