Jahonts - Krāpšanās ar atlaidēm
Atlaides ne vienmēr strādā! Interesanta taktika, ka klientiem neļauj pilnvērtīgi izmantot dāvanu karti, kaut gan, iespējams apkrāptu pat tad, ja dāvanu kartes nemaz nebūtu. Sabojāta prieka sajūta gan man, gan dāvinātājam, jo rīcība ir pretīga.
Tātad, mani apkrāpa par 10 euro, jo no pārdevējas puses tika noklusēts par atlaidi. Pirmās aizdomas radās pie kases, jo pārdevēja paziņoja, ka man nebūs jāpiemaksā trūkstošie 3 euro, kas pārsniedza dāvanu kartes summu, tos nosedzot atlaide. Pārdevēja pēkšņi bija piešķīrusi atlaidi 5,7 % apmērā. Ak, mana vaina, ka uzreiz nesapratu, ka jahontā ir atlaides un to, ka konkrēti sortimentam, no kura izvēlējos preci, tā ir 20 % un tāpēc negribēju momentā sākt kasīties. Par esošajām atlaidēm pārliecinājos nākamajās dienās citos avotos, tāpēc rakstīju uz uzņēmuma e-pastu. Tur, protams, pasaka, ka ar pārdevēju runāšot, bet klients, lai samierinās.
Diez vai runāšana ar pārdevēju ko risina, ja vien tas tiešām tiek darīts, jo šī ir jau atkārtota situācija konkrētajā Doles filiālē.
Parasti jau uzņēmumi ar atlaižu sistēmu mēģina klientus pievilināt, nevis atlaides manīgi slēpt un atklāt tikai pēc uzbāšanās gadījumā, ja klients pats ir informēts par atlaides esamību no citiem avotiem un sāk interesēties.
Nu ko lai saka, jahontam vēl pāris zaudētu klientu un iedragāta reputācija. Lai tik tā turpina!
Pievienot komentāru