www.sudzibas.lv Jahonts Krāpšana, nekvalitatīvas preces

Jahonts - Krāpšana, nekvalitatīvas preces

21.08.23 tika iegādāta zelta ķēdīte, kura saplīsa man jau tajā pašā vakarā, aiznesu uz remontu, saņēmu atpakaļ ķēdīti pēc kādām 2 nedēļām, nākamajā dienā tā atkal ir saplīsusi tajā pašā vietā. Nekavējoties aiznesu uz veikalu un uzrakstīju iesniegumu uz apmaiņu, jo var saprast, ka prece ir nekvalitatīva. Protams, ka saņēmu atteikumu kā arī citi cilvēki, kuri bija ierakstījuši te sūdzību (izskatās, ka pat viņiem ir viens sagatavots teksts priekš visiem). Iesniegumā bija norādīts, ka nekādes fiziskas ietekmes uz ķēdīti nebija, kopsummā tā ķēdīte uz manas rokas bija kādas 2 stundas pa visu mēnesi, bet nu gan jau darbinieki ofisā labāk zin, ko es ar viņu biju darījusi. Aizsūtīju ķēdīti uz otro remontu, kur man arī bija atteikts, tikai atpakaļ man izstrādājumu atdeva vel sliktākajā stāvoklī! Viena daļa no rotas bija atsevišķā maisiņā.. Pārdevēja teica, ka viņiem mainījās juvelīrs u var būt viņš nav spējīgs to saremontēs, no ļoti žēl, risināsim šo situāciju tad savādāk!
Krāpšana tīrā veidā!

I

Komentāri (2)

J Jureta 08.10.2023

Rakstiet PTAC. Ja veikals normāli nerisinās problēmu, ieliks viņus melnajā sarakstā. Normāls veikals samainītu preci.

M Mila69 08.10.2023

8 gadus atpakaļ pasūtīju zelta gredzenu ar akmeņiem. Viens izkrita. Uzrakstīju viņiem. Atbilde bija-jāved TIKAI galvenajā ofisa pie viņiem. Aizbraucām-viss ciet. Aiznesu pie meistara Jūrmalā...viņš bija šokā, jo tādu šausmīgu darbu vēl neredzēja. Pasūtīju gredzenu e-veikalā. Tas bija pēdējais pirkums pie viņiem 👎

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes