Jacob Colinn - Slikts serviss
Pasūtījums tika veikts 2023. gada augustā. Gravējums tika izveidots nekorekti, kā arī vienai aprocei bija defekts. Tika prasīta maiņa. Atbildes tika sniegtas tikai sākumā, kopumā tika nosūtīta padsmit e-pasti. Facebook kontā no sākuma atbildēja, bet tad arī sāka ignorēt. E-pastos komunikācija ir ar lietuviešiem angļu valodā, savukārt Facebook kontā latviešu valodā (Faceboook tika teikts, ka nodos informāciju kolēģiem no Lietuvas utt.). Ņemot vērā, ka atbildes joprojām netika saņemtas, abas preces tika nosūtītas atpakaļ. Laiks gāja, bet nauda netika atgriezta. Vērsos Eiropas Patērētāju centrā un tikai tad pārdevējs izdomāja atgriezt naudu (2023. gada 5. decembrī). Ja vēlaties čakaru un ignorēšanu - tad gan noteikti iesaku!
Pievienot komentāru