IZZI - Slikta attieksme pret klientiem
Kā lai tiek vaļā no IZZI?
Lai gan iesniegumu par līguma laušanu iesniedzu jau pirms mēneša, pie tam man kā FAO klientam (to IZZI pārpirka) solīja internetu atslēgt piecu dienu laikā, tomēr līdz pat šai dienai tas nav atslēgts! Pārrēķins pa pastu nav atsūtīts!
IZZI ir sliktākais, ko man internetā nācies piedzīvot:
- IZZI gadiem iekasē maksu par neesošu pakalpojumu. Proti, FAO piespieda interneta gribētājus slēgts līgumu arī par kabeļtelevīziju, lai gan to man nemaz nevajadzēja. Kuriozs vēl arī tas, ka FAO darbinieki TV kabeli izvilka cauri sienai un tur pievienoja otru datoru otrā istabā, tā kā es TV nemaz nevaru izmantot. Kad FAO pārdevās IZZI, es IZZI darbiniekiem to stāstīju un rādīju, ka man televizora nav un TV neizmantoju, jo bet šie tik un tā man turpina piesūtīt rēķinus par TV!
-Kad man desmit dienas negāja internets, varēju zvanīt neskaitāmas reizes uz IZZI un nekādu skaidrību nedabūt, viena no tracinošākajām atbildēm bija ledainā tonī noskaldīts "Jums tur ir K O P Ē J A P R O B L Ē M A". Teicu, ka es te nekādā kolhozā neesmu iestājusies, un mani interesē, kāpēc tieši man neiet internets! Arī tie darbinieki, kas beigu beigās tomēr atvilkās internetu pieslēgt, neko nejēdza paskaidrot. Pēc tam vēl vairākkārt zvanīju un jautāju - kas īsti bija par vainu? Atbilde parasti bija - mums te grāmatā nekas nav ierakstīts. Pēc vairāku mēnešu zvanīšanās uz dažādiem IZZI dienestiem uzrakstīju pretenziju daļai iesniegumu ar rakstisku lūgumu paskaidrot iemeslu, kāpēc desmit dienas nebija internets, un pārrēķināt maksu, tad atbilde no klientu apkalpošanas vadītājas Ilzes Kuprūnas bija šāda: "Par signāla pārtraukuma iemesliem paskaidrojam, ka tie var būt dažādi bojājumi no nelegāliem pieslēgumiem tīklam līdz pārrautiem kabeļiem kādā no tīkla posmiem". Tikai ne konkrēts iemesls, kuru es vēlējos uzzināt.
- Kad paskaidrojuma un pārrēķina vietā saņēmu vēstuli par pārāda piedziņas nodošanu piedzinēju firmai, tad arī izlēmu no IZZI interneta atteikties. Diemžēl, internets nav atslēgts, lai gan esmu zvanījusi un par to sūdzējusies jau reizes septiņas. Viena darbiniece man ieteica aiznest atpakaļ modēmu, tad varbūt atslēgšot, bet kāda man garantija, ka tā arī notiks?
Ja gadiem prasa maksāt par neesošu TV, tad uz kāda pamata man ticēt, ka uz godavārda neprasīs maksu arī par neesošu internetu?
Man ir pieredze arī ar LATNET internetu, par ko varu teikt tikai to labāko, un ar BALTCOM internetu, kas sākotnēji vēl saucās TeleDialogs, un bija ar tehniskām kļūmēm, tomēr attieksme pret klientiem bija nesalīdzināmi labāka. IZZI ir vienkārši ļoti ļoti slikts.
Komentāri (31)
Man paveicās ka es viņus ne izvēlējos. Man ir triatel, esmu pagaidām apmierināts ar to tikai es nevaru filmas kačāt un limits mēnesi 5 GB, ka limitu apiet es zinu, bet kā lai ātrumu palielinat...
Es te skatos, daudzi sūdzās par IZZI internetu. Es domāju slēgt šādu internetu, tāpēc gribēju pajautāt vai kāds nezin kā ir ar IZZI internetu Ogrē? Un vai ir kāds labāks pieslēgums pieejams izņemot Lattelecom?
Nuu, nezinu gan... Pats lietoju FAO (tagad IzziFao) internetu un kabeļu TV, bet nekad nekādas problēmas nav bijušas. Viss vienmēr ir darbojies max.korekti! Kopš Fao kantori pārņēma savā paspārnē Izzi, gan interneta ātrums ir palielinājies, gan tehniskais serviss uzlabojies. Un kas nav mazsvarīgi, katru mēnesi atsūta normālu pārskatāmu rēķinu (nav jābakstās kā agrāk ar k-kādu norēķinu grāmatiņu!).
Varbūt Tev vienkārši nav paveicies vai nemāki runāt ar cilvēkiem? Peace! :)
Par to televizoru tu labi pateici, tu vel interneta pieslegumu bez datora pamegini lietot un mobila pieslegumu bez mobila telefona un tad pasaki ka sorry man nav un es nemaksasu :DDD
Varu teikt to pašu! Lieta tāda, ka IZZI vienkārši pārstāja sniegt man pakalpojumu ( internetu) un uz maniem zvaniem un iebildumiem nereaģēja mēnesi. Pēc tam vienkārši savācu modemu un aizvedu viņiem un atdevu un pateicu, ka laužu līgumu un sūdzēšos Sabiedrisko pakalpojumu regulatoram. IZZI pateica, ka man vēl mēnesi piespiedu kārtā jāizmanto viņu pakalpojumi, jo tā teikts līgumā. Kas interesanti - līgumā ir arī teikts, ka viņiem bez pārtaukuma jānodrošina 24 h piekļuve internetam un, 2 dienu laikā jānorīko meistars. Beigās uzzināju, ka internetu nesaņēmu, kabeļu kontakta trūkuma dēļ manā mājā, ko meistars mierīgi varēja novērst. Uzkskatu, ka viņi paši nav pildījuši līgumā noteiktās saistības, bet tagad piespiež mani to darīt. jebkurš līgums tiek uzskatīts par spēkā nēesošu kad viena vai otra puse neievēro līgumā noteiktās prasības! Samaksāju pēdējo rēķinu un nosūtīju regulatoram iesniegumu un vēl mēnesi biju saistīta ar Izzi. regulators atbildēja pēc 2(!) mēnešiem, ka neko nevar izdarīt, jo līguma laiks ir beidzies. Lohi!!! :D Jā- un, ka tā kā Izzi bija informējis viņus pēc tam kaut kad, ka viņi nav snieguši man pakalpojumu, viņi nav pārkāpuši līgumu. no Izzi rēķinu arī par pēdējo mēnesi nesaņēmu.
Rezultātā - šodien no Kredītreformas saņēmu vēstuli, ka es Izzi par kaut ko nezināmā periodā (jo nekas nekur nav norādīts) esmu viņiem parādā veselus 32 ls (baigais piķis lai sūdzētos kredītreformai, ne?) Lohi!:D No Izzi arī nav saņemts nekas - ne rēķins, ne brīdinājums, līgums beidzies jau pirms 2 mēnešiem.Rīt zvanīšu, lai Izzi man atsūta par ko un kāpēc esmu viņiem parādā. Nomaksāšu Kredītreformai mistisko parādu - lai tak aizrijas ar saviem 32 ls un zvanīšu uz Tautas balsi. Man šitais ir apriebies. izzi čakarē visus un par visu. izskatās pēc žīdiem vai turkiem vai kas viņi tur. katrā ziņā debīla un kretīniska iestāde, kas kā izskatās ir laicīgi "atmazgājusies" regulatoram un drošivien arī kredītreforma regulāri saņem konjaciņus un gozus ar augļiem. šo saitu šajā sadaļā viņiem vajadzētu lasīt ik vakaru pirms gulēt iešanas. sabiedriskās attiecības un darbs ar klientiem viņiem ir īpaši tumša bilde.
Dažkārt rodas retorisks jautājums - vai pats Izzi vispār zina, ka sniedz interneta pakalpojumus? Varbūt to derētu viņiem pajautāt kādā no reizēm, kad nezināmu iemeslu dēļ izdodas viņus sazvanīt?
...cilvēk" mīļie! jālasā līgumus, jālasa pirms ko parakstīt, jādomā ar savu galvu, un pašam jādomā par maksājumiem, nevis jāgaidā, kad pasts atnesis... ja Jums pastnieks/sētnieks neieliktu paskastē rēķinu par dzīvokļa īri(man personīgi tads sētnieks trapijies!), vai jūs aizmirstu samksāt par dzīvokli? ?! Smieklīgie ļaudis, Jūs domājāt kā Jūs izmantosiet, bet izmanto Jūs! Bet nav brīnums. Līkumi ir apaļi! Un līgumus sastada tā, lai nekada gadījumā nepalikt bez NAUDAS. Un, cik mann zinams pie līgumiem strādā vairāk par vienu un savas lietas profesionāļi. Un ja jums sava naudiņa un darbs ar ko tā pelnīta ir darga/s, tad jāapsver jebkadu savu turpmāko rīcību. Novēlu mazāk aizņemtus provaiderus :0).
piekrītu, vism, kas minēts.
no sirds neieteiktu izvēlēties šīs kompānijas pakalpojumus
Mes iedzivotai majas19-17, MUSA, Ceraukstas p. Bauskas r. vairakas reizes griezamies pie IZZI ar lugumu, lai varetu izmantot savus apmaksatos pakalpojumus. Jau divi menesi ka nav iespejams redzet EIROSPORTU, GRIEZAMIES AR LUGUMU SAKARTOT SIE NEPATIKSANAS, BET LIDZ SIM SOLITS NAV ISPILDITS. SAVUS PAKALPOJUMUS APMAKSAJAM REGULARI, BET IZMANTOT KA REDZIET NAV IESPEJAMS. LUDZAM PIENIEMT MERUS? AR CIENJU, KATRINA
blin, bauska... ja nav kanala tad izzi sliktys un taisi traci, ja nepiedavaa tava zemes nosturi tad nepiedava, raidorganizacijas to eirosportu un viss, ko var cepties del viena kanaa;la, cilveeki slimi, lasi graamatas vairak un lauka pavadi laiku, piersledz digitaalo ar 100 kanaaliem bus tev 10 eirosporti katrs savaa valodaa, kadus merus pienemt, es vispar tev atslegtu, cepjas par kko, citam baterejas bbeidzas un sudzas izzi ka nestraadaa dekoders :D:D:D
Izzi ir vienkārši briesmīgs serviss ... ja ir alternatīva n ekad neizvēlaties Izzi. Mums darbā internets vismaz 5 reizes dienā pazūd, kaut kāds murgs.
Jauns SIA izi pakalpojums -
atsūta draudu vēstulē rēķinu 34.xx lati ar soda naudu + ar draudi ar tiesu izpildītājiebm (parāds aptuveni 15 lati par mēnesi un izzi kreditēšana mēnesi uz priekšu + soda nauda), jo vēlās, lai izsnieddz viņiem kredītu par pakalpojumu mēnesi uz priekšu (kurš īpaši iedziļinās niansēs, slēdzot līgumu par kompleksu ar graujošām atlaidem utt. 16 -17 ls). Vis interesantākais sākās, kad vēlies nomaksāt rēkinu (man piemēram Swedbank internet bankā), jo nekas nenotiek - bankas klerki stāsta, ka viss ir kārtībā (tu nemāki ievadīt visu, kas nepieciešams un esi akls, jo neredzi kļūdas paziņojumu gan MS Explorer gan Opera gan Firefox utt. - vienīgais, ko var tiešām redzēt ir piedāvājums izveidot definēto maksājumu utt.). Mans secinājums ir ka, kāds, ir kādam parādā, bet jācieš un jānopūlās ir tikai klientiem.
Ees taisos atslēgt IZZI kabeļTV, bet man paziņo, ka atslēgs tikai pēc 30 dienām, t.i. man jāmaksā par veselu mēnesi par to vēl? nafig man to vajag?
Tagad arī es esmu iegrābies ar IZZI. Biju spiests skatīties viņu piedāvāto KTV. Pa dienu vairākas reizes pārtrūka signāls, kanāli tika mainīti, kvalitāte kanāliem mainījās. Citi bija miglaini, citi trokšņaini, citi ideāli labi.
Šobrīd ir situacija, ka IZZI uzspiež maksāt par pakalpojumu, ko es lūdzu atslēgt, jo mainu dzīvesvietu. Viņi iespītejās uz punktu, ka 30 dienas iepriekš jābrīdina, jāraksta iesniegums, tad izskatīs un tad atslēgs. Birokrātisma un stagnātisma kalngals! Nekad mūžā vairs tā kantora pakalpojumu neizmantošu! Kāds sakars ar 30 dienām? Meistaram atbraukt un apskatīties, nogriezt vadu vajag max 1 dienu! Tiešām tāda sajūta, ka IZZI uzspļauj patērētājam. Un dāmīte pa telefonuvēl piedraud sačakarāt kredītvēsturi! Unikāli.
dieva deelj nepiesleedziet sev IZZI pakalpojumus, jūs varat kaut 5gadus buut klients, kaa es, bet kad paarvaacos un atsleegt gribeeju, mani izdevumi, nujau ir apaugushi liidz 130ls, plus krediitreforma zvanaas... NEESMU KAVEEJIS REEKJINUS, UN VISS NOMAKSAATS LAIKAA, man redz meenesi nebija laika shiem resiiveri ievest bet kad maajaas bija meistars tas ateicaas njemt jo nedriikstot :)) MURGS!!! Nodevu, teica viss kaartiibaa, bet peec meenesha redz tomeer griboties 130ls plus kreditreformas izdevumi :/
REKETIERI IR IZZI!!!
dieva deelj nepiesleedziet sev IZZI pakalpojumus, jūs varat kaut 5gadus buut klients, kaa es, bet kad paarvaacos un atsleegt gribeeju, mani izdevumi, nujau ir apaugushi liidz 130ls, plus krediitreforma zvanaas... NEESMU KAVEEJIS REEKJINUS, UN VISS NOMAKSAATS LAIKAA, man redz meenesi nebija laika shiem resiiveri ievest bet kad maajaas bija meistars tas ateicaas njemt jo nedriikstot :)) MURGS!!! Nodevu, teica viss kaartiibaa, bet peec meenesha redz tomeer griboties 130ls plus kreditreformas izdevumi :/
REKETIERI IR IZZI!!!
dieva deelj nepiesleedziet sev IZZI pakalpojumus, jūs varat kaut 5gadus buut klients, kaa es, bet kad paarvaacos un atsleegt gribeeju, mani izdevumi, nujau ir apaugushi liidz 130ls, plus krediitreforma zvanaas... NEESMU KAVEEJIS REEKJINUS, UN VISS NOMAKSAATS LAIKAA, man redz meenesi nebija laika shiem resiiveri ievest bet kad maajaas bija meistars tas ateicaas njemt jo nedriikstot :)) MURGS!!! Nodevu, teica viss kaartiibaa, bet peec meenesha redz tomeer griboties 130ls plus kreditreformas izdevumi :/
REKETIERI IR IZZI!!!
Viestur, arī man tāda problēma, ka nevaru noslēgt viņu TV. Man jāgaida dēļ viņiem 30 dienas, bet nevaru, jo jābrauc ātrāk prom no Latvijas. Sanāk, ka man speciāli dēļ viņiem jāgaida meistars un vēl jāmaksā par mēnesi nauda? kropļi. Mums vajadzētu kopā savākties un uzrakstīt sūdzību PTAC vai kādai citai institūcijai par šo te...
Esmu jau aizsūtījis vairāk kā mēnesi atpakaļ līguma laušanas vēstuli un samaksājis par mēnesi uz priekšu, bet šie jau atkal jaunu rēķinu atsūta, pazvanu- tēlo muļķus ka vēstuli nav saņēmuši, lai gan tajā pašā dienā kad aizsūtīju atzvanīja un prasīja kādēļ gribat atslēgties un solīja zelta kalnus. Tie tak ir tīrākie krāpnieki, jāzvana visur uz Tautas balsi uz Bez Tabu, uz PTAB, lai tak vienreiz izbeidz čakarēt cilvēkus!
Es jau nosūtīju pagājušo nedēļ iesniegumu viņiem uz ieriķu ielu, lai atslēdz. Solīja atslēgt septembrī 5. datumā. Redzēs. Ja ne, tad es viņus nodošu atbildīgās izstitūcijās.
Tad man tagad speciāli jābūt mājās tanī dienā un visu dienu jāgaida viņu meistars vai? ?