IZZI - Problēmas nevar novērst pat ar 7-to reizi
Vienvārd sakot- SVIESTS! Palasot sūdzības, secinu, ka viss, ko tauta te raksta ir vistīrākā patiesība. Nets biežāk nav nekā ir, ātrums ne tuvu maksimālajiem 100 mb/s, es priecātos, ja būtu kaut piektā daļa no tā, diemžēl bieži ir ap 1 mb/s! Arī tad kad meistars atnāk un sataisa pēc 3-4 dienām atkal sakari pazūd. Vakar, piemēram, bija jau 7-tā reize, to 4 mēnešu laikā, kopš man ir IZZI, kad meistars stutēja netu. Es jau pat vairs neprasīju, kas tad šoreiz noticis, jo šķiet, ka vīri jau ir pieraduši izdomāt tekstus. Tagad domāju, kā no viņiem atkratīties bez līgumsoda, jo neuzskatu, ka man šiem krāpniekiem tas būtu jāmaksā. Laikam vērsīšos patērētāju tiesībās, lai uzzinātu, ko darīt...
Kaut vairāk cilvēku palasītu šīs "atsauksmes" pirms iepinās saistībās ar to slīpēto zagļu kantori.
Komentāri (2)
Kāds vel līgumsods??? Viņi jau nepilda līguma saistības nevis tu! NĒESIET NAIVI!!!
Arī es jau gadu cīnos par TV un interneta kvalitāti, tagad parādās dīvaini rēķini. Patvaļīgi izmaina līgumā rakstītās atlaides un paši nepilda citus līguma punktus. Arī es griezīšos pēč palīdzības Patērētāju tiesību aizsardzības birojā un lauzīšu līgumu ar negodīgo firmu.