IZZI - Klientu apkalpošana
Iesaku visiem padomāt, pirms slēgt līgumu ar "Dibeles Telesat"- tagad SIA IZZI.
Slēdzot jaunu līgumu viņi uzsvēr ka līguma lauzšanas gadījumā būs jāmaksā 30 lati.
3 mēnešus pirms līguma beigām lauzās durvīs, lai cilvēks slēdz jaunu līgumu, kaut vecais vēl nav beidzies. Bet kad termiņš beidzas, nemaz nedomā pajautāt vai es gribu slēgt jaunu līgumu, turpina rēķināt maksu par pakalpojumiem
Es nomainīju dzīves vietu 2 mēnešus pirms līguma beigām, bet pēc 4 mēnešiem atnāca sms, ka man ir parāds. Izrādās vajadzēja vēl rakstiski atteikties no pakalpojuma, kaut dzīvoklī citi saimnieki lieto cita operatora pakalpojumus.
Vēl ja es tagad uzrakstīšu iesniegumu, un tikai pēc mēneša līgums tiks lauzts, bet man jāsamaksā par nākamo mēnesi. Kur loģika?
NEKAUNĪBAS KALNGALS!
IZZI pastāv uz klientu krāpšanas pamata!
IZZI "galva" irslavenais Baltkom, bet viņiem pat nav stereo skaņas.
Tik un tā viņi nevar konkurēt pat ar LATTELECOM.
Komentāri (11)
GRIBEJI PAMUKT. LOGISKI KA JABRIDINA.. JA ES PANEMTU NO TEVIS MASINU UN SOLITU MAKSAT 100 LATUS KATRU MENESI . TAD PEKNI DIVUS MENESUS NEMAKSATU., UN PAZUSTU. KAD TU MANI ATRASTU NAIVAN ACTINAM PAZINOTU LIEC MIERU ES AR VINU NEBRAUCU PARDEVU CITAM. NEJUTOS TEV PARADA. PATIKTU. AIZEJ UZ BAZNICU ATIRI SAVU KRAPNIECES DVESELITI. TEVIS DEL IZZI DARBINIKU BERNI VAKAROS IET GULET NEEDUSI. KAUNS...
tevi pie uzvaras piemenekla pakart citiem par macibu.
Ludmila ka tevi zeme nes?????
austrumos par tadam lietam ar akmeniem tevi nometatu...
GAIDAM TEVI KANTORI!
UZMETI UN VEL SUDZIES... KREDITU TEV ARI NOTEIKTI PRASA ATPAKAL????? KUR JUS RODATIES? ATKAL KADA PALIGSKOLA BIJA IZLAIDUMS?
sen visiem no vina jaatsakas!!
Nu šis gadījums ir savādāks, bet arī es esmu neapmierināta ar IZZI, noslēdzām līgumu ar viņiem uz 24 mēnešiem, lai dekoderis būtu bez maksas, bet par to dekoderi skatīties latviešu kanālus bija neiespējami! Tv3 raustās LNT vispār pazūd uz pāris stundām un LTV1 šņāc! Zvanījām viņiem un atbilde mani pārsteidza visvairāk- nepatīk- lauziet līgumu un maksājiet par līguma laušanu 30 Ls! Nu kur loģika???
Man viss OK ar kredītiem, šeit mana nezināšana pie vainas.
Bet izskatās, ka šādi komenti ir no izzi darbinieku puses. Tad atliek secināt arī par jūsu kultūras līmeni... Ja IZZI strādā tādi "intelektuāļi"tad ko brīnīties par klientu apkalpošanu :)
Ja līgumā nav tāds punkts, ka līgums tiek automātiski lauzts pēc to divu vai cik tur gadu ilguma, tad loģiski, ka tas ir jāpārtrauc pašam kaut lai pēc tā termiņa iztecēšanas.. Tas pats ir visiem provaideriem.
Es ar esmu izzi kliente, kas nespēj ilgi noturēties vienā dzīvesvietā, un man nākas ar katru pārvākšanos slēgt no jauna līgumu ar izzi uz kārtējiem n-tajiem gadiem, jo līgumā ir tāds punkts, ka mainot pieslēguma adresi, esošais līgums laužas un ir jāslēdz jauns līgums..
Īstenībā 30Ls sods vēl nav nekas, manā līgumā paredzētais līgumsods ir 70 - 120 Ls, ja nu izdomāju priekšlaicīgi lauzt līgumu ar viņiem.
Всегда нужно читать договор.
У меня была похожая ерунда в латтелеком, когда новый договор составили без нашего ведома и соглашения.
1 месяц было туго материально и мы не могли заплатить. Интернет, само собой, отключили и тут же пришли штрафы, проценты. Все росло как снежный ком. Решили отказаться от услуг, заплатив тот штраф, ибо еще 2-3 месяца у нас были бы проблемы с оплатой, но нам мило ответили: "120 лат и все улажено". В общем, так и платили по частям те проценты, штрафы и за интернет-услуги, которых не было предоставлено, потому что платить нужно было всю сумму в целом (а уже на тот момент нарос приличный счет).
Когда стали рыться в старом договоре - все стало сразу же понятно. Развели не нас, а мы развелись на официальных правах.