IZZI - Kā nekļūt par klientu
Līdz šim biju domājis, ka jauns klients ir svarīgs katram uzņēmumam LV.
Bet izrādas, ka kļūt par IZZI klientu ir gandrīz neiespējami!
Ar sieviņu pārvacamies uz jaunu dzīvokli un meklējām kādu operatoru pieslēgt TV un internetam.
Izvēle krita par labu IZZI un tad sākās...
Pieteicām pakalpojuma pieslēgšanu septembra sākumā, nolika datumu pēc vairāk kā nedēļas laikā no plkst.14-16. Sieva norunātajā laikā bija dzīvoklī (speciāli izbrīvēja laiku no darbiem). 16.30 no meistara nekādas ziņas, zvanam IZZI operatorei, tā noskaidro, ka meistars kavējās (bet kāpēc neviens nepiezvana un nebrīdina klientu???).
"Meistars" ieradās ap 17, 1h mēģināja sameklēt risinājumu kabeļa ievilkšanai, beigās vajadzēja urbt, bet urbis nav līdzi :)
Sarunāja, ka tad citu dienu, jo nebija laiks sievai vairs ilgāk gaidīt (kā nekā 4h pavadītas jau gaidot :) Meistars solīja piezvanīt vai arī zvanīšot operatore.
Nākamajā dienā tā arī zvanu nesagaidījām.
Zvanam aiznākamajā, meistars esot saslimis (bet kāpēc neviens nevar piezvanīt klientam kā solīts???). Sarunājām, ka pēc 2 dienām no 14-16 atsūtīšot meistaru un pieslēgšot.
Pēc divām dienām sieviņa atkal gaida, 16.00 nav meistara. Zvanam operatorei, tai izbrīns, ka mesitars neesot nemaz pieteikts??? :)
Uz manu jautājumu vai ir kāds atbildīgais menedžeris, kurš varētu uzklausīt mūsu pretenzijas par šādu vairāk kā 7h laika izniekošanas gaidot meistaru, stāvvietas izmaksas un telefonizmaksas dzenoties pakaļ meistaram, saņēmu rupju operatores Santas atbildi, ka lai rakstot rakstisku sūdzību un neviens menedžeris neesot??? :) forši :)
Sievai pēc tam IZZI operatore atzvanīja un piedāvāja jaunu pieslēgšanas laiku.
Uzminiet vai mēs izvēlējamies IZZI pēc visa šī un vai IZZI saņēma garantētus īeņēmumus 600Ls apmērā (līgums uz 24 mēnešiem)??? :)
Good luck viņiem, bet mana kā klienta naudiņa aizies citai firmai!
Komentāri (13)
Muhaha! Es teiktu, ka tev ir ļoti paveicies! Mājienu ar mietu esi sapratis :)
Man vecāki mazpilsētā pieslēdza izzi un jau otrajā dienā nets pazuda. Sazvanīt izzi nevar. Nākošajā dienā parādās uz pāris stundām, tad atkal pazūd. Ar pieslēgšanu ar bij čakars. Un visu laiku kaut kādi tizli attaisnojumi. Nafig tas vajadzīgs?
Un es Jūs no sirds apsveicu, ka nepieslēdzāties kompānijai IZZI! Jo viņu sakaru kvalitāte ir aptuveni tādā pašā līmenī, kā attieksme pret klientiem. Izbaudīju uz savas ādas. Pats tagad baudu citas kompānijas sniegtos pakalpojumus un nekādu problēmu.
Ha- man ar sita bija ar internetu- 2 reizes solija konkretus laikus, es darba laiku izbrivesju- ari nebija ne zinas ne miņas- sazvanit vinus ir neiespejami- linijas parslogotas! Beigas man ta ari neviens ne pazvanija ne atnaca=- tik vien kaa praatu iz***a! Un paldies dievam, ka piesledzu citu internetu, jo taas sudzibas pa izzi bija nu TADAS no draugu puses, ka nevareju vien beigt nopriecaties, ka šie ņēma un mani sita apcakareja!
A man ar Izzi viss kārtība tagad. Tad, kad tikai viņi savus kabeļus vil;ak mūsu pilsētā, kaut ko mainīja utt, tad ar bij problēmas ar internetu, bet nu jau varākus gadus ideāli, nesen pārslēdzāmis uz ātrāko internetu plu abonejam aŗī telefonu (pilns komplekts no viniem TV, internets un telefons) un meistars bij ieradies norunātajā laikā. Esmu pilnībā apmierināta
Ja kadam nepietiek ar problemam ko sagada citas iestades, nosledziet ligumu ar Izzi.Viniem nau vajadzigs klients, bet ir vajadzigs ligums uz iespejami ilgaku laiku.Pec tam IzziJus cakares ka gribes.Kaa cakareja mani soreiz nerakstisu, jo stasts ir loti ilgs.Secinajums-Ja negribi liekas problemas nesledz ligumu ar Izzi.
Sarunāju laiku, kad viņi atbrauks, protams, tā pat kā autoram arī man viņi kavējās un es vnk gaidīju, neviens neko man neteica un nebrīdināja. Ieradušies, mazāk, kā pēc stundas aizbrauca prom, jo lielie meistari nevarējuši atrast no kurienes, lai ievelk. Solīja nedēļas laikā visu nokārtot nu jau nedēļa pagājusi un es vēl ar anteni pa istabu staigāju. :D
Man ar IZZI televīziju ir bijusi drīzāk pozitīva pieredze. Pieslēdzu IZZI televīziju, kad dzīvoju Rīgā Matīsa ielā, namā, kur sākotnēji bija pieejams tikai Baltkom tīkls. Taču izrādījās, ka tas nebija pievilkts manam dzīvoklim, bet Baltkom baidījās "bojāt kāpņu telpu" - nevarēja atvilkt man 1, 5 metrus kabeli no šahtas. Kamēr Baltkoms domāja, saņēmu IZZI piedāvājumu - toreiz staigāja montieris pa māju un piedāvāja pieslēgt. Viņiem nebija problēmu ar vadu pievilkšanu. Par visu to situāciju gan uzreiz jau brīdināju montieri. Norunājām laiku, atbrauca laikā (ar urbjiem, trepēm, vadiem utt.), saurba, pievilka vadu, nomainīja arī kabeli dzīvoklī, jo man izrādījās kaut kāds vecs un nederīgs antenas vads, pieslēdza televīziju. Aizņēma tas viss apmēram vienu stundu. Diemžēl, pēc gada tomēr man atslēdza IZZI pakalpojumus, jo namsaimnieks beidzot bija ievērojis 1, 5 metrus garo balto kabeli gar tādu pašu baltu griestu malu un piestādījis IZZI prasības par kompensāciju. Toties es pēc tam pa to pašu kabeli pieslēdzu Baltkomu. Starpības nebija nekādas, bet pie televīzijas es biju ticis pateicoties IZZI. ;-)
Pats tagad esmu IZZI klients, bet savulaik strādāju par operatoru tādā uzņēmumā kā LTC, varu pateikt, ka tādi kā tu Dusmīgais pa dienu piezvana 100 un 1 un katrs uzbāžas, rēc, spiedz un krīt uz nerviem ar savām problēmām un pieprasa vadību, direktorus un vēl nezko. Tu tiešām domā, ka tik lielam uzņēmumam kā, teiksim, LTC ir menedžeris kurš sēž un klārē pa telefonu ar klientiem, domāju, ka viņiem ir svarīgākas lietas ar ko nodarboties. Kas attiecas uz šo tēmu, tad pieslēdza man visu laicīgi un kvalitatīvi, ar digitālo esmu apmierināts, citus pakalpojumus neizmantoju.
briesmīga interneta pakalpojumu kvalitāte, nekvalitatīvs un neatsaucīgs serviss un apkalpošana.
Ja godīgi, tad labi, ka neievilkāt. Es uz ilgāku laiku īrēju dzīvokli, kurā iepriekšējais īrnieks bija pieslēdzis Izzi. Tas bija murgs, TV dažreiz nebija, par to man maza bēda, neskatos tik bieži, lai kristu uz nerviem tā nebūšana, bet internets bija zem katras kritikas. Sāku runāties ar kaimiņu, tas saka, ka Izzi visai mājai bijis, bet lielākā daļa, slikta servisa dēļ jau atteikušies. Tad nu es ar sāku cīņu, jo biju pārņēmusi iepriekšējā lietotāja ligumu - ar domu, man nav jāčakarējas ar pieslēgšanu, a puisim - ar līgumsodu, par liguma laušanu pirms laika. Bet Izzi ir tik nekaunigi, ka maz nelikās. Pat i-neta ātruma neatbilstība, i-nets ar pārtraukumiem, utt, vinus ilgi un dikti nespēja pārliecināt viņus, ka serviss nav augstākajā līmenī. Visa epopeja vilkās mēnesi kopš iesnieguma iesniegšanas, beidzot līgums lauzts, un man pienāk rēķins vēl par to mēnesi, kaut ar Izzi internetam pat pieskārusies nebiju! To protams, ka nemaksāju, solīja sūtīt parādnieku sarkastam, utt, beigās gan likās mierā, un atzina, ka i-nets nav izmantots, un ar to viss beidzās.
Lai sirds būtu pavisam mierīga, pēc pāris mēnešiem tomēr uzzvanīju viņiem, vai esmu tiešām laukā no visu klientu sarakstiem, un tā pat Latvijas Bankā pārbaudīju, ka neesmu parādnieku listē.
Lasiet, kā variet lauzt līgumus bez soda naudas- http://internetslatvija.wordpress.com/
BĒĢ VIŅI TĀPAT KĀ JEHOVI STAIGĀ PA DURV''IM UN PIEDĀVĀ SAVUS JIBANUTOS PAKALPOJUMUS..TĀDI RAUSĪŠI A PĒCTAM URLAS BLAD
Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI.
P.S. Un viņu palīdzības telefons nav Lattelekom, tā ka par zvanu ir jāmaksā papildus. :-)