Interlux travel - Klientu maldināšana
Jau trešo reizi saskaros ar šīs kompānijas negodīgo darbu. Agrās rezervēšanas mehānisms darbojas tikai, lai izmantotu klientu iemaksātās naudas un vēlāk uzspiestu viņu piedāvājumus par neadekvāti augstām cenām un pa visam citos virzienos. Ja iepriekšējos gados vēl kaut cik centās izpildīt apsolītos pakalpojumus, tad pēdējā laikā serviss stipri mainījies.
Pavasarī, ceļojuma laikā uz Tenerifi, saskarāmies ar neorganizētu gides darbu. Jāsauc taksis, lai varētu tikt uz ekskursijām, tāpēc, ka gide neierodas tur, kur viņai jābūt. Ļoti nepatīkamas atmiņas.
Tagad bija ieplānots skolēnu brīvlaikā aizlidot uz Romu. Mūs, kuri jau sen bija pasūtījuši šo braucienu un laicīgi visu samaksājuši, vienkārši ''izcūkoja'' kā muļķus. Piedāvā ceļojumu uz to pašu vietu, ar to pašu reisu, bet citā statusā, ar citu cenu un ne tiem galamērķiem.
Lielais ''paldies'' par sabojāto atvaļinājumu un bērniem brīvlaiku. Nekad vairs interlux pakalpojumus neizmantošu un nevienam vairs neiesaku to darīt. Un lai pamēģina tik neatgriezt samaksāto naudu.
Labdien
Mēs saprotam, ka esat sarūgtināta, ka plānotais ceļojums nenotika. Taču notiks tūre vai būsim spiesti to atcelt, noteicošais faktors ir - vai tiek nokomplektēta gruppa. Ceļojums, kuru bijāt ieplānojusi diemžēl tika atcelts, jo grupa uz konkrēto datumu netika nokomplektēta. Tūristiem , kas kopā ar Jums bija pieteikušies uz atcelto ceļojumu, piedāvāja, tai skaitā arī Jums, citu maršrutu uz interesējošo valsti. Lielākā daļa no tūristiem piekrita. Tiem, kuriem piedāvātais variants neapmierināja – tiek atgriezta iemaksātā nauda likumā noteiktā kārtībā.
Attiecībā par Tenerifi – iegādājoties šo tūri tūristi tiek informēti, ja gadījumā viņi vēlas dzīvot kādā citā viesnīcā nekā tas tiek piedāvāts ceļojuma pakā, tad ir jārēķinās ar to, ka uz grupas tikšanās vietu, lai dotos ekskursijā ir jāierodas patstāvīgi.
Ar cieņu
Interlux Travel
Apbrīnojami kā nav kauna tā melot!Kas tika piedāvāts?Tas pats ceļojums, tikai uz pusi dārgāks!?Kāda jēga agrajai rezervācijai?Nekad vairs ar šo "lielisko" firmu nesadarbosimies.Un par Tenerifi jūsu atbilde bija izzīlēta kafijas biezumos.Gide aizmirsa Teidē vienu sievieti,kura pirms mājupceļa bija aizskrējusi uz tualeti!Gide izsmēja vecāka gada gājuma sievietes,kuras nerikšoja pietiekamā ātrumā.Un citā braucienā uz Šveici, neaizveda uz Nirnburgu,tā gide īpaši izcēlās visu ceļu ar lētiem jociņiem un katrai valstij caurbraucot nevis stāstīja labo par to, bet slikto.Un nobeigumā vēl ko pateikšu.Ja gids ar šoferiem pusdieno pirmie,bet rindas galā palikušajiem neļauj pat sagaidīt pasūtījumu,tad mainiet darbu,ja nevarat mainīt attieksmi pret cilvēkiem.
Labdien
Jums piedāvāja līdzīgu ceļojuma programmu. Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka tūres cena ir atkarīga arī no aviobiļešu cenām, kuras mēs nevar ietekmēt. Tradicionāli skolas brīvlaikā un svētku dienās cena lidojumiem ir augstāka. Konkrēto lidojumu nodrošināja aviokompānija Ryanair, un visiem ir zināms, ka cena šai aviokompānijai var mainīties katru dienu.
Attiecībā par agro rezervāciju - šī shēma attaisnojas ar čarterlidojumiem, nevis ar tādām aviokompānijām, kur mainās pastāvīgi cena.
Sakarā par ceļojumu uz Šveici - lūdzam precizējiet Jūsu ceļojuma datumu, lai mēs varētu pārbaudīt Jūsu informāciju un apkopot citu tūristu atsauksmes par šo maršrutu.
Zvisa šī skaidrošanās ir jāizbeidz.Nekad vairs neuzķeršos uz vilinošiem agrās rezervācijas piedāvājumiem jūsu kompānijā.Rakstīju tikai tāpēc, lai brīdinātu citus.Paldies par skaistajām ekskursijām laikos, kad centāties būt godīgi.Laiki mainās un prasības arī.Visu labu!
Komentāri (2)
Mazliet nesapratu, ceļojums notika, vai nē? Un ja ceļojāt - kāpēc jāatgriež samaksātais?
Ceļojums bija paredzēts no 22-25.oktobrim.Protams, ka naudu būs jāatmaksā,kur viņi liksies, bet mums tā nauda tiks atgriezta tikai tad, kad atvaļinājums būs beidzies un skolēnu brīvlaiks arī.Ņirgāšanās par klientiem nekas vairāk.