Interlux Travel SIA - Slikts serviss

Labdien!
No uzņēmuma SIA Interlux travel biju ceļojumā "noslēpumainā Itālija" no 30.07.2024. Līdz 06.08.2024.
Nepārdomāti organizēta programma. Milzīgi pārbraucieni, brīvais laiks katrā pilsētā vai apskates objektā aptuveni 1 stunda. Uzņēmumam būtu jāpārskata ceļojuma programma, ar iespējamu izlidošanu no pēdējās apskates pilsētas, lai nav jāveic pārbrauciens pa pus itāliju 5 stundu garumā atpakaļ. Autobuss bija jauns un komfortabls un autovadītāji profesionāli, tas gan jāatzīst.
Grupas vadītāja jūlija nesavākta, nesakarīga, sniedz pretrunīgu informāciju, pilnīgi neieinteresēta savā darbā. Nesniedz dienas plāna informāciju. Skaidrs, ka nevar paredzēt laiku līdz pilnīgai precizitātei, bet plānam taču jābūt, lai cilvēki zin ar ko rēķināties.
Vienā dienā viņa Saka, ka varat paņemt dzeramo ūdeni pie autovadītāja. Nākamajā dienā izrādās, ka varat nopirkt ūdeni pie autovadītāja par 1 eur. Nepārtraukti jaucas sniegtajā informācijā gan mutiski, gan rakstiski. Kad kopējā watsapp grupā grupas vadītājai tika uzdots jautājums par to, kas ir iekļauts ekskursijas programmā "ligūrijas piekrastes skaistums" - vai būs ekskursija ar gidu, vai paredzēts brīvais laiks un cik daudz, tā arī nesaņēmām atbildi uz šiem jautājumiem. Lai gan grupas vadītāja solīja noskaidrot. Ceļojumu programmā ir visai skops apraksts par šo ekskursiju. Savu "mājas darbu" nākamās dienas programmas izpētei viņa absolūti neveica. Mēs neko daudz no viņas neuzzinājām par valsts vēsturi vai sadzīvi, bet guvām plašu ieskatu par grupas vadītājas gastronomiskajām vēlmēm, iecienītākajiem ēdieniem un dzērieniem, garderobi, draugiem u. T. T.
Pirms izkāpšanas no autobusa apskates objektos grupas vadītāja neizskaidro un neizklāsta dienas plānu. Ekskursijā uz gardas ezeru, pati izkāpj no autobusa un aiziet, nepasakot, lai cilvēki ieslēdz mikrofona austiņas un kurp jādodas. Puse grupas neizpratnē, vai ir iedots brīvais laiks, vai var doties peldēties vai arī būs ekskursija. Cilvēki viens pie otra centās noskaidrot, ko kurš ir sapratis un katram sava interpretācija.
Neizprotamas papildus izmaksas, par kurām netiek pateikts iepriekš. Kāpēc vienā viesnīcā istabiņā ir kondicionieris, mēs varam to lietot, bet citā - lai to ieslēgtu ir recepcijā jāsamaksā 5 eur par diennakti, lai varētu lietot kondicioniera pulti (kuru izsniedz tikai tad, kad esat samaksājis) . Manuprāt vasaras mēnešos, kad ārā ir +34 grādu karstums, kondicionieris vai ventilators viesnīcas numuriņā ir normāla prasība un tam būtu jābūt iekļautam Cenā.
Par mikrofona ierīci un austiņu izmantošanu uzņēmums definējis papildizmaksas 15 eur. Kāpēc šādas izmaksas netiek iekļautas ceļojuma pašizmaksā? Kāpēc tik dārgi? Esmu braukusi ceļojumā no citām tūrisma firmām, kur šī ierīce tiek izsniegta par velti (jo tā ir jāatgriež atpakaļ ceļojuma beigās) . Vari pieslēgt savas austiņas, ja tādas ir. Ja nav, tad vari nopirkt par 1 eur. Tāda sajūta, ka uzņēmums sia interlux travel pelna uz klientiem uz visu, kur vien var papildus nopelnīt.
Viesnīcā hotel san pancrazio (via fratelli calvi, 7, 24069 trescore, balneario bg) brokastis vienkārši briesmīgas. Katram uz šķīvja saliktas dažas sliktas kvalitātes desas šķēlītes un siera gabals. Es personīgi nedabūju pat maizi, jo uz visu grupu tās nepietika un pēc lūguma apkalpojošajam personālam papildināt, tas netika darīts. Tas pats stāsts ar kafiju - divi mazi termosi ar kafiju uz grupu, kurā ir vairāk kā 30 cilvēki. Kafijas daudzums paredzēts aptuveni 10 cilvēkiem. Vai grupas vadītājai nebija jārisina šādas problēmas?
Noteikti nākamreiz no šī uzņēmuma ceļojumā nedošos.

08.08.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 08.08.2024

Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai izteiktu savu viedokli.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka mūsu mājas lapā ir sīks ceļojuma programmas apraksts, ar kuru var iepazīties jebkurš interesents, vēl pirms ceļojuma rezervēšanas un var izvērtēt vai ceļojums ir saistošs gan maršruta, gan apmeklējamo objektu, gan izmaksu ziņā.
Ceļojumos pa Eiropas valstīm tiek pasniegtas tā dēvētās kontinentālās brokastis, kuras ir visai pieticīgas – kafija/tēja, maize, sviests, vārītas vai ceptas olas, siers/desa. Brokastis nodrošina viesnīca, kurā tiek izmitināti tūristi.
Vēlamies akcentēt, ka austiņu noma ir papildus servisa pakalpojums mūsu tūristiem, ko nodrošina mūsu partneri un tas nav obligāts – klienti to iegādājas pēc vēlēšanās, jo ne visās grupās tūristi vēlas tās nomāt. Iekļaut cenu par austiņu nomu nav iespējams, jo to nomas cenu regulē partneri, kā arī tā bieži mainās atkarībā no perioda un valstīm.
Par izmaksām par kondicionieri vēlamies Jūs informēt, ka šī opcija tradicioāli ir maksas pakalpojums lielākajā daļā no viesnīcām un apartamentiem ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē. Vai izmantot šo pakalpojumu – tā ir brīva klienta izvēle. Kā arī par iespēju iegādāties dzeramā ūdens pudeles autobusā – ekskursiju tipa autobusos šī ir maksas opcija.
Par brīvo laiku tūrēs - ir jāņem vērā, ka tā ir grupas tūre un ieplānotais brīvais laiks tūristiem ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem, kā piem. cik disciplinēta ir grupa, no satiksmes intensitātes un vēl daudziem citiem faktoriem. Vēlamies pasvītrot, ka no mūsu puses visa pieteiktā ceļojuma programma tika izpildīta pilnā apjomā. Atbildot uz Jūsu pretenziju par grupas vadītāju, vēlamies informēt, ka diemžēl, grupas vadītājs, kurš pastāvīgi strādāja šajā maršrutā īsi pirms Jūsu tūres informēja, ka veselības stāvokļa dēļ - lauzta kāja, tuvāko mēnesi, nevarēs pildīt savus darba pienākumus. Šajā force majore situācijā, bijām spiesti operatīvi risināt jautājumu, vai atcelt ceļojumu vai Jūsu grupu nodot citam darbiniekam. Grupas vadītājs kurš tika norīkots pavadīt Jūsu grupu, parasti Itālijā strādā citā maršrutā. Līdz ar to, pieļaujam, ka viņas stāstijumā ceļojuma laikā varēja būt kādas nelielas neprecizitātes.

Ar cieņu
Interlux Travel

Papildināts Vija 08.08.2024

Paldies par Jūsu atbildi!
1) Uzskatu, ka uzņēmums INTERLUX Travel SIA nav sniedzis pietiekamu atbildi uz manu atsauksmi saistībā ar brokastīm ceļojuma ietvaros. Uzņēmuma uzskaitītos produktus, kas ietilpst kontinentālo brokastu sastāvā ( skat. manu augstāk minēto atsauksmi par konkrēto viesnīcu) kā maizi, vārītas vai ceptas olas un kafiju netiku saņēmusi. Minētajā viesnīcā nebija zviedru galds, bet produkti bija sadalīti porcijās katram grupas tūristam atsevišķi. Mans jautājums bija - kuram bija jārisina šis organizatoriskais jautājums, lai visi klienti saņemtu Jūsu norādītās kontinentālās brokastis? Vai grupas vadītājai?
Tātad uzskatu, ka šis pakalpojums netika nodrošināts pilnībā, bet gan daļēji.
2) Kas attiecas uz kondicioniera izmantošanu viesnīcas numuriņā - ne līgumā, ne Jūsu tīmekļa vietnē nav informācijas par šādām iespējamajām papildus izmaksām. Arī grupas vadītāja iepriekš nebrīdināja un nesniedza par to nekādu informāciju.
Jūsu Tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma 11.8.punktā ir atsauce uz MK noteikumiem Nr. 380 Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem. Šo noteikumu 66.punktā teikts : Ja tūrisma operators vai tūrisma aģents pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma līguma noslēgšanas nav izpildījis informācijas sniegšanas prasības attiecībā uz šo noteikumu 62.3. apakšpunktā minētajiem papildu maksājumiem vai citām izmaksām, ceļotājs attiecīgās izmaksas nesedz.
62.3. kompleksā tūrisma pakalpojuma kopējā cena, ieskaitot nodokļus un visas papildu maksas, maksājumus un citas izmaksas, vai, ja minētās izmaksas nevar pamatoti aprēķināt pirms līguma noslēgšanas, – norāde par to, kāda veida papildu izmaksas ceļotājam vēl varētu nākties segt;
Tātad uzskatu, ka šīs izmaksas par kondicionieri nav pamatotas.
3) Jā, ūdens pudeles var būt maksas pakalpojums autobusā. Bet attiecībā uz to pieejamību grupas vadītāja sniedza maldinošu informāciju. Grupas vadītāja (pēc viņas vārdiem) vairāk kā 20 gadus pastāvīgi dzīvo Itālijā un ir pieredzējusi darbiniece, kas nestrādā pirmo dienu uzņēmumā. Uzskatu, ka klienti tika maldināti.
4) Nav svarīgi vai grupas vadītājs ir plānots vai tā ir force majore situācija. Runa ir par attieksmi pret savu darbu un klientiem, par organizatoriskiem jautājumiem nevis par to, ka gides stāstījumā varēja būt kādas nelielas neprecizitātes. Neiet runa par konkrēto maršrutu, kurā šī persona pastāvīgi strādā. Grupas vadītājam ir jāuzņemas atbildība un jārisina ar konkrēto tūri saistīti organizatoriski jautājumi. Tas tika darīts nepienācīgi.

Atbilde no Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 12.08.2024

Labdien!
Sniedzam atbildes uz Jūsu komentāriem.
1)Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka mūsu ceļojuma aprakstā ir norādīts, ka ceļojuma cenā ir iekļautas brokastis, taču kādā formātā tās tiks pasniegtas lemj viesnīca, ceļojuma aprakstā brokastu formāts nav norādīts. Līdz ar to mums nav saprotams, kāpēc Jūs uzskatījāt, ka brokastīm jābūt zviedru galda formātā. Kā jau minējām iepriekš, ceļojumos pa Eiropas valstīm tiek pasniegtas tā dēvētās kontinentālās brokastis. Informācijai - kontinentālās brokastis un zviedru galds ir divi atšķirīgi brokastu pasniegšanas formāti. Kontinentālās brokastis parasti ietver vieglākus un vienkāršākus ēdienus, piemēram, kruasānus, bulciņas, grauzdiņus, sviestu, ievārījumu, kafiju vai tēju, un sulu. Šis brokastu veids parasti ir porcijās, un tiek piedāvāts kā noteikts komplekts. Izvēle ir ierobežota, un ēdienkarte nav tik daudzveidīga.
2)Vēršam Jūsu uzmanību, ka Tūrisma pakalpojumu sniegšanas līguma 2.1. punktā ir norādīts, ka:
“CEĻOJUMA cenā ietilpst tie pakalpojumi, kas norādīti, LĪGUMA Speciālās daļas sadaļā "Pakalpojumi, kas ietverti kompleksā tūrisma pakalpojuma cenā.’’
6 brokastis
Pasažieru nodevas
Lidojums Rīga-Bergamo-Rīga
Rokas bagāža: 1 maza soma ( 40 х 20 х 25 cm)
3* viesnīcās (divvietīga izvietošana) - 7 naktis

Ekskursiju-transporta pakete :
Grupas vadītāja pakalpojumi
Ekskursijas brauciens uz Venēciju
Ekskursijas brauciens uz Florenci un Pizu
Ekskursijas brauciens Toskānā (Sjēna - Sandžiminjano)
Ekskursijas brauciens uz Veronu un Gardas ezers
Papildus Jūs pasūtījāt :
Priority līdz 10 кg Rīga-Bergamo
Priority līdz 10 кg Bergamo-Rīga
Konkrētajā gadījumā kondicionieris neietilpst kompleksajā pakalpojumā, bet tiek piešķirts Jums pēc vēlēšanās par papildus maksu, jo līgumā nav norādīts, ka numurs tiks piešķirts ar kondicionieri!
No mūsu puses visi uzskaitītie līgumā pakalpojumi tika nodrošināti savlaicīgi un pilnā apmērā. Papildus izdevumus, kuri var rasties ceļojuma laikā un nav atrunāti līgumā Klients sedz pats.

Atbildot uz Jūsu komentāra 3.un 4. Punktu vēlamies informēt, ka tiek veikta grupas vadītāja darba kvalitātes pārbaude. Atkarībā no iegūtajiem rezultātiem tiks izvērtēts vai turpināsim sadarbību ar konkrēto darbinieku.

Apkopojot visu augstāk minēto vēlamies pasvītrot, ka no Interlux Travel puses visa pieteiktā ceļojuma programma un līgumā minētie pakalpojumi tika izpildīti un nodrošināti pilnā apmērā, līdz ar to mums nav saprotams Jūsu pretenzijas pamatojums.

Papildināts Vija 12.08.2024

Labdien!
Vēlreiz pateicos par detalizēto atbildi!

1) Arī man nav saprotams, kāpēc Jūs uzsverat, ka esmu uzskatījusi, ka brokastīm jābūt zviedru galda formā. Tas tikai bija salīdzinājums. Lūdzu vērīgāk izlasīt uzrakstīto. Jūs paši uzskaitījāt, kādiem produktiem ir jāietilpst kontinentālo brokastu sastāvā. Es tikai norādīju, ka nesaņēmu Jūsu uzskaitītajā sarakstā norādītos produktus. T.i. tie tika pasniegti nepietiekamā daudzumā. Visi minētās grupas ceļotāji tos nesaņēma (es tajā skaitā).

Nav vajadzības neko "pasvītrot". Pietiek vērst uzmanību vai akcentēt!
Mans sūdzības jeb atsauksmes mērķis - lai Jūsu potenciālie klienti zinātu, ar kādām izmaksām nāksies sakarties. Kā arī, lai SIA INTERLUX Travel nākotnē uzlabotu savu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

ar cieņu,
Vija

V

Komentāri (5)

A Andrew 13.08.2024

Vija, paldies par Jūsu detalizētu atsauksmi. Jau iepriekš interneta plašumos sastapuši negatīvas atsauksmes par šo firmu, slikto servisu utt. Cerējām, ka firma ir ņēmusi vērā klientu sūdzības un uzlabojusi servisu, diemžēl redzam, ka ne.
Apsvērām ģimenes braucienam šo piedāvājumu uz Itāliju, par kuru Jūs rakstāt. Paldies Jums, atvaļinājumam izvēlēsimies citu piedāvājumu no citas firmas.

D Dienas 23.08.2024

Vija, paldies par Jūsu komentāru, vēlējos ar ģimeni braukt tieši šajā ceļojumā, bet izlasot Jūsu atsauksmi un citus komentārus kopumā, nolēmu izvēlēties citu aģentūru.

I Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 27.08.2024

Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai izteiktu savu viedokli.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka mūsu mājas lapā ir sīks ceļojuma programmas apraksts, ar kuru var iepazīties jebkurš interesents, vēl pirms ceļojuma rezervēšanas un var izvērtēt vai ceļojums ir saistošs gan maršruta, gan apmeklējamo objektu, gan izmaksu ziņā.

K Kristine ZP 26.08.2024

Man bija tieši tāda pati pieredze ar Interlux, gadu gaitā pieaug tikai sūdzību skaits, taču attieksme pret klientu tikai pasliktinās. Neviena no sūdzībām netiek ņemta vērā. Noteikti neiesaku šo kompāniju, nevienam ceļojumam.

I Interlux Travel Support Pārstāvja atbilde 27.08.2024

Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku, lai izteiktu savu viedokli.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka mūsu mājas lapā ir sīks ceļojuma programmas apraksts, ar kuru var iepazīties jebkurš interesents, vēl pirms ceļojuma rezervēšanas un var izvērtēt vai ceļojums ir saistošs gan maršruta, gan apmeklējamo objektu, gan izmaksu ziņā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes