Incredit netīrā virtuve - Darbinieki ar nestabilu nervu sistēmu
Sveicināti, arī es izlasot visas jau šeit ievietotās sūdzības, esmu ieguvusi skaidrību par šīs komponānijas darbības principu. Tadad gari un plaši nerakstīšu, taču vienreiz taisni aizdomājos kāda jēga viņiem ir izsniegt preces uz nomaksu bez %. Tad atbildi es pateikšu!
Maksājuma grafiku sanāca kavēt, jā parāds nav brālis, un ne vienu brīdi neesmu izvairījusies no saziņas ar kompāniju, paņemu uz nomaksu ledusskapi, gadu maksāju, tad viens mēnesis iekavējās, jeb vilkās, un ar to arī visa " jautrība " sākas, pusgadu maksājot summa kā stāvēja, uz vietas, tā stāvēja, jo no 20 eiro maksājuma viņi 15 paņēmām procentos! Tas būtu sīkums, ja saziņai epastā ar collect, nebūtu jālasa lūk šada formāta visi epasti, bez labdien un uzredzēšanos, kad šos creen toch nosūtīju incredit, izslēdza cap lock taustiņu. Parādnieka ikdiena, kas neizvairās būs - ar roku rakstītas vestu les paskastē, dienā 3 sms ar draudiem par tiesu, interesanti gan pisgadu aprēķina kosmiskus procentu, un nevar iesniegt lietu kaut piedzinējiem? Protams, ka nē, jo tur 17 eiro tik pelņa par lietu. Kā pēdējais piliens, bija ierašanas filiālē - jo tikai tā kārto lietas, darbiniece iedeva, konkrēto piedziņas speciālistu incredit nr, no filiāles zvanu, lūk citēšu, jo šķiet, neskatījās kas zvana - " ko viņa grib vienoties, liec lielākos procentus" tadat no atlikušajiem 200 eiro pamatsammas, vēl 120 procentos, lūk ar šo arī viss noslēdzies. Tāda tā netīrā virtuve.
Un nē incredit, es nevēlos, lai jūs ar mani sazināties!
Jūs man esat līdz... Apnikuši!
Pirms sadarbojaties, lūdzu izvērtējiet, vai tiešām ir vērts, ar šo kompāniju ķēpāties.
Pievienot komentāru