www.sudzibas.lv Slikts Serviss un drausmīga atieksme Slikts Serviss un drausmīga atieksme

Slikts Serviss un drausmīga atieksme - Slikts Serviss un drausmīga atieksme

Pēc ceļu satiksmes negadījuma, kurā es tiku atzīts par cietušo, nodevu transportlīdzekli apdrošinātāja (balta) piedāvātajā autoservisā PSL (Valmierā).
Saņemot a/m no remonta secināju ka ir veikts nekvalatīvs remonts. Sākotnēji serviss piekrita novērst nepilnības, bet pēc tam atbildēja ka visus defektus nenovērsīs jo Balta neapstiprina papildus tāmi (darbus). Pēc tam baltas piesaistītais eksperts Raivis Strauts nolēma izbeigr komunikāciju un neatbildēt uz telefona zvaniem. Tika piesaistīts Vilnis Zanders AAS BALTA Galvenais sauszemes transportlīdzekļu eksperts . Vilnis pēc 1.5mēnešu sarakstes paziņoja ka servis PSL ir ateicies novērst savus nekvalitatīvi paveiktos darbus. Piedāvāja atsūtīt balta ekspertu lai pārliecinās ka tiešām ir veikts nekvalitatīvs remonts. Lieki teikt ka bildes pēc remonta bija pats servis jau pievienojis pie manas lietas balta aplikācijā. Tad piesaistija citu servisu lai novērš pirmā servisa nekvalitatīvi paveikto darbu. Otrs serviss uzņēmās paveikt šo darbu, bet pēc tāmes iesniegšanas sākās klusuma brīdis. Sāku interesēties kas par lietu , bet no baltas puses sākās laika novilcināšana un tad pēc 2,5mēnešu klusēšanas atkal parādijās pirmais servis PSL kurš tomēr ir gatavs novērst savus nekvalitatīvos remonta darbus.
Šeit secinājums ir viens ,ka balta un šis serviss ir uz vienu roku. Jo balta nedeva vairs iepēju man veikt remontu pie otra servisa kuru paši man bija piesaistijuši. Situācijā kad PLS pats atsakās novērst savus nekvalitatīvos darbus un 2.5 mēnešus es braucu ar auto kuram taisās tikai 3 durvis un ir visuāli defekti.
Kā teica baltas pārstāve-nu norij to krupi un ved uz PSL. Kad piekritu tad atkal no servisa sākās kaulēšanās par veicamajiem darbiem. Iesaistot LTAB sāka šī lieta iet uz priekšu.
Bet tad serviss ateicās novērst vienu ļoti nekvalitatīvi veiktu vietu (slieksni pievienotie atēli). Balta eksperts Vilnis Zanders pieņēma kārtējo lēmumu ka tas nav jānovērš un nostājās servisa pusē. Pēc atkārtota LTAB iesaistīšanas momentāli pieņēma lēmumu ka ir jānovērš un jālabo ši vieta.

Mans secinājums ir ,ka serviss ar apdrošinātāju ir uz vienu roku un pārbauda klienta pacietību.

Servisā ir vadītāja Vineta kura var pieņemt lēmumu ka atsakās novērst nepilnības kuras radušās nekvalatīva remonta rezultātā . Servisa pārstāvjiem nav ne mazākā nožēla par šo situāciju.

Šīs remonts dēļ Vinetas pieņemtajiem lēmumiem ieilga 5mēnešus. Ja gribat cieņpilnu atieksmi, tad izvēlaties citus Valmieras servisus.

Pievienotās bildēs var redzēt darbu kvalitāti , ko Gints Gailis PSL Virsbūves remontdarbu vadītājs norādija, ka mums nav tehnoloģisku iespēju tās izveidot sākotnējā izskatā. Tas ir remonta izpildījums. Un sākotnēji ateicās šo novērst.

Tagad a/m ir novērsti defekti, darbus veica PLS un tas aizņema 7 dienas.

Valmierieši pēc šis pieredzes varat izvērtēt vai vedīsiet labot a/m virsbūvi PSL (Valmierā)

V

Komentāri (3)

( ( ͡❛ - ͡❛) 4 st atpakaļ

Lai būtu lielāks efekts, pievienojiet attēlu ar to pašu vietu pēc pēdējā remonta.

Silgailis 4 st atpakaļ

Šis jau kaut kur nebija redzēts/dzirdēts?

T taisnīgatiesa 3 st atpakaļ

tavas mamkas pisejs, papagaili

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes