Impro Ceļojumi - Attieksme un kondicionieris
Ceļojums uz Austriju no 04.07-11.07. Vēlos izteikt savu pretenziju par paklpojuman kvalitātes neatbistību braucienā no 04.07-11.07.2010. Austrijas romance Zalckamergūta, konkrērtāk par kondicioniera neesamību autobusa aizmugurējā daļā.
Pats brauciena sākums jau izvērtās ļoti interesanti. 5 km aiz Ķekavas autobusam pārplīsa siksna un tika paziņots, ka jāgaida detaļa kuru drīz atvedīs. Brauciena attālums no Rīgas ir 20 min., kas lika cerēt uz ātru risinājumu, jo šoferi teica, ka darbs uz 5. min. Protams normāli būtu dodoties tādā garā ceļā, ja elementāras lietas ir rezervē līdz. Ekskursijas vadītājs vārdā Ainārs protams mēģināja īsināt ceļotāju laiku pārstāstot programmu, bet aizmirsa pateikt, ka detaļu vedīs no Cēsīm. Vai nav burvīgi. Tā mēs saulītē cepinājāmies 3 stundas. Man gan šķiet, ka no Cēsīm līdz Rīgai var nokļūt pa pusotru stundu. Par to, ka detaļa tiks vesta no Cēsīm sāka klīst runas no pasažieru vidus, tad parādījās informācija, ka būs cits autobus, kurš arī atrbrauca, bet mēs joprojām stāvējām un gaidījām un mums neviens neko nepaskaidroja, tikai atkal klīda runas, ka tomēr vēl gaidīsim detaļas un ja nevarēs salabot, tad gan kāpsim citā autobusā. Kad pēc triju stundu gaidīšanas tika atvestas 4 dažādi siksnu varianti, tad tiešām 10 minūšu laikā autobusu salaboja. Un tad nu riskējot ar 40 cilvēku dzīvībām sākās iekavētā laika iedzīšana. Varu to apgalvot, jo man līdz bija navigācija iekārta kurā ziņoja par atļautā ātruma pārsniegšanu. Bet nu esam dzīvi un tas ir labi, pat neko nenokavējām, tika nesaprotu par ko tika izteikta šoferiem pateicība ceļojuma beigās. Ā, laikam par to, ka palikām dzīvi. Nu tad PALDIES par to !!! Ja jau stāstam tad līdz galam. Nedaudz par ekskursijas vadītāju - gidu Aināru. Viņš laikam grupu iedalīja kaut kā pēc sev vien zināmiem kritērijiem. Ar dažiem viņš čaloja un čubinājās, bet citus ignorēja. Uzdodot viņam jautājumu vai pārprasot viņš mierīgi varēja to noignorēt pagriezties uz citu pusi un izlikties nedzirdam. Arī viesnīcas vestibilā, kur fiziski nav iespējams ietilpt 40 cilvēkiem informāciju par brokastu un izbraukšanas laiku dzirdēja tikai tuvāk stāvošie, pārprasot atbildi nesaņēmu, labi, ka no grupas kāds pateica. Iesākumā mēs ar sievu domājām, ka pret mums personīgi ir kādas antipātijas, bet parunājot ar citeim grupas dalībniekiem izrādījās mūs tādu ir daudz. Šī taktika stāstīt informāciju tikai tiem, kas tuvāk bija visu ceļojuma laiku izņemot protams tās vietas kur mēs varējām satilpt visi. Protams nevaru neatzīmēt to, ka gids tiešām pārzin konkrēto maršrutu un ir kompetents, to arī atzīmēju anketā. Bet nu tie stulbie joki un aizskarošās piezīmes, kuras tika veltītas dažiem no grupas dalībniekiem bija nevietā, tā viņš var jokot ar sev tuviem cilvēkiem nevis nepazīstamiem. Protams atgriežoties no brauciena daudziem neapmierinātajiem emocijas noplaka un iespējams viņi nevēlas savu tiesību aizstāvēšanu, bet es gan pacīnīšos.
Līdz šim esmu izmantojis tikai IMPRO pakalpojumus un vienmēr tie ir bijuši veiksmīgi tāpēc šis manai ģimenei bija jau 4 brauciens ar šo kompāniju un izskatās, ka beidzamais.
Un ja nepanākšu taisnību pārrunu ceļā tad, lai PTAC ķeras pie darba.
Zemāk palasiet saraksti ar IMPRO.
Labdie!
Esam izskatījuši Jūsu pretenziju par braucienu 14.07.-11.07.2010. Austrijas romance Zalckamergūta.
Minētā autobusa kondocionieris brauciena sākumā, kā minējāt pirmās divas dienas, darbojas labāk, jo ārējā temperatūra bija zemāka, nekā pārējā ceļojuma laikā.
Katram autobusa modelim kondicionēšanas sistēmā ir savas īpatnības, vienos karstāks ir aizmugurē, citos priekšā, bet autobusos kuros kondicionēšanas sistēma atrodas autobusa jumta vidusdaļā - karstāks ir priekšpusē un aizmugures daļā, visvēsākais - autobusa vidusdaļā.
Šim autobusa modelim karstākā vieta ir autobusa aizmugurējā daļa.Tātad temperatūra no priekšējās daļas un aizmugurējās daļas var atšķirties pat no 2 liidz 4 grādiem.Karstajā laikā (28-32 grādi) saulē ar 40 pasažieriem kondicionēšanas sistēma ar max.jaudu spēj uzturēt iekšējo temperatūru ~24-25 grādi.Protams, jāsaprot, ka šajā karstajā laikā, kad autobuss knapi spēj dzesēt salonu, aizmugurē atrodas autobusa dzinējs, kurš papildus silda autobusa aizmugures daļu no apakšas.
Ja autobusa kondicionieris nebūtu strādājis, tad saulē 28-30 grādos ar 40 pasažieriem salonā būtu ~37-40grādu.
Saņemot pārvadātāja un gida paskaidrojumus, pārbaudot autobusu un izlasot brauciena anketas, secinu, ka autobusa kondicionieris ir strādājis atbilstoši klimata situācijai.
Iekāpšanu autobusā brauciena sākumā regulē pieteikšanās kārtība IMPRO birojā izvlētajā braucienā.
Šeit pievienoju pārvadātāja vēstuli.
Sveicināti!
Informējam, kad saņemot pretenziju par autobusa neatbilstību braucienā no
04.07.-11.07.2010.par Austriju, precīzāk par kondicioniera neesamību, izdarījām ši autobusa kondicioniera un ventilācijas sistēmu pārbaudi
.Pārbaudes rezultātā konstatējām kad šis sistēmas funkcionē un nekādi
bojājumi netika konstatēti.Autobusa īpatnība ir tada, kad atšķirībā
temperatūrās starp priekšējo daļu un aimugurējo daļu ir aptuveni no 2
lidz 4 grādiem.Bet tā nu tas ir, neviena tehnika nav ideāla, bet šo
īpatnību nevarētu uzskatīt par kondicioniera neesamību.Un ņemot vērā kad
autobuss patreiz veic pārvadāumu par Vācijas teritoriju un bez
pretenzijām no pasažieru puses, uzskatu kad kondicionieris funkcionē
normāli.Par autobusa sasilšanu un nedzesēšanu stāvēšanas laikā, veicu
pārrunas ar autobusa vadītājiem, noskaidrojās kad mūsu ''zaļajā
laikmetā'' autobusa darbināšana stāvietās ir stingri aizliegta un
nosodāma, autobusa vadītāji daļeji mēģinājuši šis normas neievērot bet
tas ne vienmēr ir bijis pietiekami lai nodzesētu autobusu.Varbūt daļa
vainas ir jāuzņemās gan autobusa šoferiem, gan gidam precīzāk saskaņojot
tūristu atgriešanas laiku, gan stāvvietas izvēli.
Uzskatu kad pārmetums par par nekomfortablu autobusu nu šoreiz īsti tā
kā nav vietā un ceru kad tas neietekmēs mūsu tālāko sadarbību.
--
Ar cieņu
Aivars Strazdiņš
SIA "Soldomirk"
www.soldomirk.lv
Ceru, ka izskaidroju situāciju.
Tāpat ceru uz Jūsu sapratni.
Ja vēl kādi jautājumi, būšu birojā 26.07.
Ar cieņu -
Linards Priede
IMPRO ceļojumi
Transporta daļas vadītājs
Mob.tālr.:+371 29262784;
Fakss: +371 67221256;
e-pasts: [slēpt]@impro.lv
www.impro.lv
----- Original Message -----
From: Edgars
To: [slēpt]@impro.lv
Sent: Monday, July 12, 2010 11:36 AM
Subject: kondicionieris 04.07. - 11.07.AUSTRIJAS ROMANCE
Sveicināti,
Vēlos izteikt savu pretenziju par paklpojuman kvalitātes neatbistību braucienā no 14.07-11.07.2010. Austrijas romance Zalckamergūta, konkrērtāk par kondicioniera neesamību autobusa aizmugurējā daļā.
Ceļojuma aprakstā minēts, ka:
Ceļojuma cenā ietilpst
• transporta pakalpojumi ar komfortablu autobusu (WC, kondicionētājs,
karstais ūdens, tēja, kafija) ceļojuma laikā
bet diemžēl tas darbojās tikai pirmās divas dienas, pēc tam bija tikai siltā gaisa cirkulācija, kaut gan autobusa priekšējā daļā kondicionieris darbojās. Par šo faktu es un citi aizmugurēja atobusa daļā sēdošie pasažieri informēja gan šoferus gan ekskursijas vadītāju Aināru. Vidējā gaisa temperatūra šajās dienās bija apm 28-30 grādi. Gids teica, ka nespējot atrisināt šo situāciju. Āizejot ekskursijā un atgriežoties autobus bija sakarsis tā, ka ārā bija vēsāks nekā salonā, bet pieprasot darbināt autobusu šoferis vārdā Valdis tikai pasmējā un teica, ka esot taču krīze un ir jātaupa degviela. Pateicoties šiem apstākļiem mana sieva Ilze Andersone bija tuvu ģībonim. Uzskatu, ka šāda attieksme grauj IMPRO tēlu, jo līdz šim esmu vairākkārtīgi izmantojis tikai IMPRO pakalpojumus un esmu bijis apmierināts, tapēc arī ieteicu IMPRO citiem. Šis brauciens diemžēl ir sabojājis iespaidu. Papildus gribu minēt vēl arī citus autobusa trūkumus, tādus kā: nvar regulēt skaļruņu skaļumu tapēc brīžiem bija jāsaņem skaņas šoka terapija, skaļruņi čarkstēja. Varbūt esmu pārpratis gida sniegto informāciju, bet viņš minēja, ka parasti beidzamā sēdekļu rinda netiek pārdota, bet ja kāds vēlas tad var tajā sēdēt uz savu atbildību, jo tajā neregulējas sēdekļu atzveltnes. Iekāpjot autobusā tā bija vienīga brīvā sēdekļu rinda, protams neskaitot priekšējo, kur vienā pusē ir gids bet otrā pusē otrs šofers, līdz ar to izvēles iespēju nav kā tikai saņemt papildus siltuma devu no apakšā esošā motora un bezmaksas saunu.
Šo informāciju es norādīju arī aptaujas anketā, ceru, ka tā līdz IMPRO arī nonāks.
Līdz ar to uzskatu, ka IMPRO ceļojuma pakalpojuma programmā minētā transporta līdzekļa raksturojums neatbilst patiesajam un nav izpildīts līgums pilnā apmērā.
Ar cieņu
Edgars Andersons
Komentāri (12)
Ej tu dirst, luni.
IMPRO ir kruti autobusi.
Man trūkst vārdu. Lunis, kas lunis!
Ja tev būtu jāsēž vecā Ikarusā ar cietajiem krēsliem, tad ko tu dirstu?
Sagribējis kondišku?
kā to klaunu sauc pat neiedziļināšos. Tikai man pāris jautājumi viņam.Ko konkrēti pārkāpa šoferi, kad riskēja ar Jūsu dzīvībām vai ātrumu vai stabilitāti ko?Kā saprast cepāties 3 stundas, vaitad tas nenotika norīta.Vai braucot ekskur vienmēr ņemat līdzi navigācīju.
Ja jūs būtu tik laipns atbildēt uz šiiem jautājumiem, es varētu dziļāk saprast jūsu debīluma pakāpi un esmu pārliecināts, ka varētu Jus apārstēt, jo pilnībā tas nebūs iespējams.spriežot pēc rakstītā.
Vienmēr grupu braucienos būs kāds - šitāds. Bet vat tad paši vienmēr bijāt laikā autobusā? Nevajadzēja dziedāt vai dejot tur, kur pirms brīža stāvēja autobuss?
Ja šoferīši ievērotu visas tās ES prasības, autobuss vairāk stāvētu, nevis brauktu.
Zinu no pieredzes - braucu ar Impro jau cik gadus.
Vajag to Impro beidzot nolikt pie vietas, savādak viņi ir iestagnējuši. Sen jau šī kompānija zaudējusi savu reputāciju. Ja maksāju, tad vēlos sņemt atbilstošas kvalitātes pakalpojumu, nevis paciest nievājošu attieksmi. Pareizi es tevi atbalstu, cīnies līdz galam.
Eu Ebija Dzene, cik tev gadu? Spriežot pēc teksta vecs transvestīts, ja jau sieviešu dzimtē sevu vārdu rakstu, bet vecs tapēc, ka ikarusu ar koka beņķiem esi iemēģinājis.
:) par 280 ls no deguna un tādiem līguma nosacījumiem var saprast raksta autoru.
Pilnībā piekrītu raksta autoram.Impro izceļas ar superīgām, superlētām viesnīcām un vēl labi patālu no centra un autobusiem, kas paredzēti starppilsētu pārbraucieniem par kondicionieriem nemaz nerunāsim to gandrīz vispār nav.Gidi saldi un patīkami līdz brīdim, kad rodas pirmās grūtībiņas, tad pārvēršas par histēriskām un neiecietīgām būtnēm.Kur nu vēl skrējiens pa pilsētām ne atpūties, ne lāga izbaudījis redzēto tikai ieskats un uz priekšu, saprotu vairāk redzēt, bet varbūt sastādīt dažādus maršrutus lētu un ātru ceļojumu piekritējiem un varbūt dargākus, bet izbaudītākus ceļojumus.
Šī kritika ir kā pakalpojuma sniedzējam, jo vienmēr pastāv iespēja ceļot individuāli, bet ja izvēlos tad vēlos kvalitatīvu pakalpojumu.
Nu labi ka vel tam busam spārni neparādījās! Man darbā ar parādā tadi nūģi un tiem es kondišu izrubu un ignorēju jo viņiem nekad nebūs labi ņemat savu tačku saslēdzat visas kandišas un laižat uz dreiliņiem
Ja gribi vēsu gaisu, lido ar lidmašīnu.. tur izbāz galvu pa logu un būs -50 grādi..
Ko tu autobusā gribi dabūt +20? Ja ārā ir karsts? un iekšā sēž kādi 40 cilvēki kuri elpo un izstaro siltumu.. wtf?!
Gribu ko piebilst. Šogad arī mana 10 gadus ilgā sadarbība ar Impro laikam izbeigsies, jo divos pēdējos braucienos piedzīvoju ko līdzīgu, t.i., par autobusu un gidu.
Neesmu tas cilvēks, kurš meklē kašķi un ir neapmierināts ar visu, bet braukšana garus ceļa gabalus autobusā, kura kondicionieris nestrādā vairāk kā strādā krietni bojā ceļotprieku. Šoferi reaģēja tikai tad, kad autobusā parādījās degošas gumijas smaka. Par karstumu vispār nerunāsim. Tehnika ir un paliet tehnika, bet nolietota tehnika laikam nav paredzēta gariem ceļojumiem, tāpēc izbrīnu radīja autobuss, ar kuru devāmies ceļojumā - tādu jau sen nebiju redzējusi satiksmes maršrutos, jo izmantoju sabiedrisko transportu ikdienā.
Šogad pirmo reizi sapratu, ka firmai ir problēmas ar gidu piesaistīšanu.Līdz šim gan bija radies iespaids, ka Impro gidi ir fantastiski.Nebija saprotams, kad bija dzirdēts, ka gids tāds vai šitāds- domāju, ka parastā cilvēku neapmierinātība.Šoreiz piedzīvoju to, ka, veicot garus pārbraucienus pa ļoti interesantiem apvidiem, saņēmu minimālu vai nekādu informāciju.Kad bija gandrīz vai ar skandālu jāizprasa muzeju apmeklējums, man lika justies kā cilvēkam, kurš kavē visus citus, jo, lūk, viens bārdains onkulis pie mikrofona pateica, ka tur neko nav ko redzēt.Kad tomēr tikām muzejā(tādi bija tomēr ap desmit cilvēkiem)bija skaidrs, ko esam palaiduši garām un ko neredzēsim.
Līdz šim bija bijis tā, ka gandrīz vai bija jāpukst par to, ka informācija gāžas kā lavīna, ka jāiet tur un tur, bet vienmēr bija prieks par to, ka uzzināts un redzēts tik daudz.
Nu ko- laikam jau ņemšu vērā, ko viens te iebļaustīja- tad brauciet individuāli.Tā arī darīšu, tad vainot varēšu tikai sevi, ja kas nebūs pa prātam.
Nu jau latvieši pasauli ir redzējuši, aug prasības. Ja es savu naudu iemaksāju, tad pretī man jāsaņem atbilstošs pakalpojums.Ja nē- tad - palieciet sveiki!
Tieši tā, mēs par šiem ceļojumiem maksājam ne to mazāko naudu, tāpēc arī sagaidām, lai autobusi, gidi un viesnīcas būtu kvalitatīvas. Es arī diemžēl esmu pēdējā laikā vīlusies impro. Vēl jo vairāk žēl tāpēc, ka vismaz impro nebija nācies saskarties ar divvalodību :/
Mana pieredze tieši ar šo gidu Aināru un minēto maršrutu arī bija ļoti neapmierinoša. Biju viena no tiem, kura dabūja" izbaudīt "šo gidu pilnībā. Ļoti aizskarošas piezīmes. Man tika pārmesta zagšana, kaut gan policiju viņš nepieaicināja, bet droši vien citu acīs es jau tiku skatīta ar aizdomām. Vēl tagad nesaprotu kā gids vispār var ko tādu atļauties pret firmas klientiem bez jelkādiem pierādījumiem, balstoties tikai uz personīgo simpātiju vai antipātiju pamata. Atceros lietas, kuras nepatika visai grupai - higiēnas trūkums. Nesaprotu kā gids var atļauties nemazgāties, jo ir taču kontakts ar cilvēkiem. Arī algas gidiem, pieļauju, nav tik mazas, lai neatļautos nomainīt apģērbu kārtu un izmazgāt paduses (es atvainojos par tiešumu). Šī brauciena beigās es nekādus kašķus ar firmu nemeklēju, jo sapratu, ka neapmierināto ar šo gidu ir ļoooti daudz un, ja firma piever acis uz viņa izdarībām, tad jau viņi paši nevēlas risināt problēmas savā kompānijā. Skaidrs ir tikai viens- šīs firmas pakalpojumus es vairs neizmantošu.