IKI - veikala attieksme pret klientu
IKI veikala attieksme pret klientu ir neētiska. Parasti ir nepareizas cenas, ja kasē nepamani uzreiz cenu, tad vēlāk ar čeku nākot skaidroties, tiek atbildēts, ka nav paspēts nomainīt cenu, līdz ar to preci var dot atpakaļ, vai arī atstāt tā kā ir. Taču ir gadījies, ka cenas netiek nomainītas uzreiz vienalga. Es nesaprotu, kā var mainīties cenas ik dienu? Tiešām nav nekādas ētikas normas, vai noteikts likums par cenu politiku?
Ievēroju, ka tās preces, kas tiek sāktas pirkt vairumā, cena nekavējoties tiek paaugstināta. Ļoti neētiska rīcība.
Komentāri (5)
Oj, piekrītu pilnībā.Pārdošanā bija izliktas glītas, Francijā ražotas svecītes, kuru cena bija 0, 56 ls, bet kasē cena pēkšņi saauga līdz 2, 95.Kad izrādīju sašutumu un no pirkuma atteicos, neviens neatvainojās, izskatījās neapmierināti bet naudu atdeva gan.Veikalā IKI jāuzmanās.
Ar nepamierinātību tur tiešām ir jārēķinās. Nesaprotu, kāpēc tik daudz sūdzību, bet atbildīgie dienesti vēl nav reaģē'juši.
BĻEĢ TAS IR BIZNESS-JA IR PIEPRASIJUMS, CILVĒKIEM VAJAG...
NAHUJ TAD CENAS NEPALIELINAAT JA CILVEKIEM PRECI VAJAG? NEATBALSTU BET NO BIZNESA VIEDOKĻA TAS IR ZAJEBISS UN PAREIZI
tur katru stundu cenas mainas, un vainigi tie, kuri neiedot tos nomainit, tas ir vaditaji!!!
Jā, cenas mainās, bet kā Onyx teica, tas ir bizness. Tas, ka nenomaina cenas, tā ir nolaidība, bet viss pārējais ir bizness.
P.S. Esmu pamanījis, ka pārsvarā sūdzības par IKI ir no centra puses. Neesmu novērojis no pārdaugavas sūdzības. Pats esmu no pārdaugavas un iepērkos Kleistu, Lidoņu, Dzirciema un Mūkusalas(bijusī Debesmanna) IKI veikalos un nav bijušas nekādas problēmas, ja pats viņas neizraisu. Pietam pie mājām blakus ir MAXIMA, RIMI un Super Neto, bet iepērkos IKI, jo tas viekals vienkārši patīk.