IKI - Apkalpošana
Labdien!
Nesaprotu, kas notiek šajā IKI. Dažas darbinieces (ne visas) ne tikai apkalpo bez jebkādām ētikas normām, bet vēl izturas naidīgi - neatbild uz sveicieniem, nevis noliek, bet nomet atlikumu, kur nu vēl uzdot kādu jautājumu! Lai sagaidītu, kad kāds apkalpos pie salātu stenda, vispirms jānoklausās pārdevēju savstarpējās čalas, jo nav taču laika apkalpot! Vai tiešām veikala vadība to neredz vai vienkārši ir vienalga, jo neesot jau kas strādā..
Komentāri (3)
Jā, ir vienalga, jo nav, kas strādā. Par to naudu un attieksmi pati vēlētos tur pastrādāt? Es saprotu, ka tā nav tava darīšana, bet acīmredzot tas ARĪ tevi ietekmē. Darbinieku trūkums nav darbinieku problēma.
nav ko brīnīties! Mego ir pārpircis IKI veikalus jau gada sākumā, un tagad visi kasieri strādā pēc briesmīgākā Mego klientu apkalpošanas "standarta". Pati nesen biju Mego veikalā, sastapos ar drausmīgu vecākās kasieres darbu! Latviski nemāk runāt, ir rupja, uz pircējiem pat neskatās un pie kases runā pa telefonu, kas ir aizliegts darba laikā!
Latviski nemāk runāt, ir rupja, uz pircējiem pat neskatās un pie kases runā pa telefonu, kas ir aizliegts darba laikā! ------------- А кто с тобой вообще по-латышски будет говорить: ВСЕ латышки уехали в ирии и лиелбритании. Скажи спасибо что хоть на русском обслуживают... Подожди: как бы через пару лет для посещения супермаркета не пришлось учить арабский, китайский или какой то из африканских языков...