Neticiet, tam par ko stasta Jeļena Gončarova! Viņa apsola darbu Turcija- bet iistaniiba viss ir baigi slikti! Pec divam menešeniem Jums nebuus ne darba ne naudas Turcijaa!!!
nu nelienat kur neprasa, paskatieties kur ir licencētie uzņēmumi un starp citu to IK var iesūdzēt tiesā un visus viņas īpašumus dabūt sev, IK riskē ar visu kas ir
Pastāv divas iespējas, kā Jūs varētu realizēt savas tiesības, viena civiltiesiskā kārtībā, otra administratīvā kārtībā.
Kā visefektīvākais veids būtu administratīvā kārtībā, jo jau sākot ar patērētāja prasījuma iesniegšanu firmai, maksimālais laiks kāds varētu būt, lai Jūs realizētu savas patērētāja tiesības ir divi līdz trīs mēneši, tomēr ir jāpiezīmē, ka, tajā gadījumā, ja firma nepildīs Jūsu patērētāja prasījumu un attiecīgi, lai tādā gadījumā vērstos Patērēju tiesību aizsardzības centrā Jums ir nepieciešams ievērot noteiktu procedūru, jau pat sākot ar patērētāja prasījuma sastādīšanu firmai un iesnieguma sastādīšanu Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums Jums dod tiesības prasīt vai nu firmai attiecīgi samazina pakalpojuma cenu; vai nu bez atlīdzības novērst sniegtā pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina izdevumus par neatbilstības novēršanu; vai nu sniegt līguma noteikumiem atbilstošu pakalpojumu; vai nu atcelt līgumu un atmaksāt par pakalpojumu samaksāto naudas summu.
Kā alternatīva ir civiltiesiskais ceļš, tomēr ir jāpiezīmē, ka tiesu lielās pārslodzes dēļ šis ceļš varētu būt ļoti ilgs, tādējādi līdz tam brīdim kamēr nebūs nozīmēta lietas izskatīšana tiesā šāda situācija eventuāli var pasliktināt Jūsu kā prasītāja pozīcijas (pagājušais laiks, u.t.t.).
Nevajadzētu aizmirst arī to, ka firmai ir arī visas tiesības sevi aizstāvēt un arī sniegt dažāda veida savus pierādījumus un/vai paskaidrojumus neatkarīgi no tā vai tas būs administratīvais process vai civilproces, tādēļ jau sākotnēji ir nepieciešams profesionāli izvērtēt situāciju un jau sākot ar patērētāja prasījuma sastādīšanu firmai un iesnieguma sastādīšanas Patērētāju tiesību aizsardzības centram šiem dokumentiem ir jāatbilst normatīvo aktu prasībām, pretējā gadījumā tie var būt sastādīti ne vien tikai nekvalitatīvi, kas vēlāk var nospēlēt par labu firmai.
Papildus visam iepriekš minētajam iesakām! Ņemot vēra to apstākli, ka pilnībā nav iespējams atainot visas tās darbības, kuras nākotnē ir nepieciešamas veikt, lai realizētu Jūsu kā patērētāja tiesības, jo Jūsu situāciju var analizēt, no ļoti daudziem un dažādiem aspektiem, tad, pirms veikt jebkāda rakstura darbības attiecībā uz to, lai Jūs realizētu savas patērēja tiesības, vispirms griežaties pie speciālistiem, lai izslēgtu kaut kādu procesuālo (juridisko) darbību neesamību vai sliktu izpildījumu no Jūsu puses, kas tādējādi firmai var labvēlīgi ietekmēt iznākumu.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (2)
nu nelienat kur neprasa, paskatieties kur ir licencētie uzņēmumi un starp citu to IK var iesūdzēt tiesā un visus viņas īpašumus dabūt sev, IK riskē ar visu kas ir
Labdien !
Pastāv divas iespējas, kā Jūs varētu realizēt savas tiesības, viena civiltiesiskā kārtībā, otra administratīvā kārtībā.
Kā visefektīvākais veids būtu administratīvā kārtībā, jo jau sākot ar patērētāja prasījuma iesniegšanu firmai, maksimālais laiks kāds varētu būt, lai Jūs realizētu savas patērētāja tiesības ir divi līdz trīs mēneši, tomēr ir jāpiezīmē, ka, tajā gadījumā, ja firma nepildīs Jūsu patērētāja prasījumu un attiecīgi, lai tādā gadījumā vērstos Patērēju tiesību aizsardzības centrā Jums ir nepieciešams ievērot noteiktu procedūru, jau pat sākot ar patērētāja prasījuma sastādīšanu firmai un iesnieguma sastādīšanu Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums Jums dod tiesības prasīt vai nu firmai attiecīgi samazina pakalpojuma cenu; vai nu bez atlīdzības novērst sniegtā pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina izdevumus par neatbilstības novēršanu; vai nu sniegt līguma noteikumiem atbilstošu pakalpojumu; vai nu atcelt līgumu un atmaksāt par pakalpojumu samaksāto naudas summu.
Kā alternatīva ir civiltiesiskais ceļš, tomēr ir jāpiezīmē, ka tiesu lielās pārslodzes dēļ šis ceļš varētu būt ļoti ilgs, tādējādi līdz tam brīdim kamēr nebūs nozīmēta lietas izskatīšana tiesā šāda situācija eventuāli var pasliktināt Jūsu kā prasītāja pozīcijas (pagājušais laiks, u.t.t.).
Nevajadzētu aizmirst arī to, ka firmai ir arī visas tiesības sevi aizstāvēt un arī sniegt dažāda veida savus pierādījumus un/vai paskaidrojumus neatkarīgi no tā vai tas būs administratīvais process vai civilproces, tādēļ jau sākotnēji ir nepieciešams profesionāli izvērtēt situāciju un jau sākot ar patērētāja prasījuma sastādīšanu firmai un iesnieguma sastādīšanas Patērētāju tiesību aizsardzības centram šiem dokumentiem ir jāatbilst normatīvo aktu prasībām, pretējā gadījumā tie var būt sastādīti ne vien tikai nekvalitatīvi, kas vēlāk var nospēlēt par labu firmai.
Papildus visam iepriekš minētajam iesakām! Ņemot vēra to apstākli, ka pilnībā nav iespējams atainot visas tās darbības, kuras nākotnē ir nepieciešamas veikt, lai realizētu Jūsu kā patērētāja tiesības, jo Jūsu situāciju var analizēt, no ļoti daudziem un dažādiem aspektiem, tad, pirms veikt jebkāda rakstura darbības attiecībā uz to, lai Jūs realizētu savas patērēja tiesības, vispirms griežaties pie speciālistiem, lai izslēgtu kaut kādu procesuālo (juridisko) darbību neesamību vai sliktu izpildījumu no Jūsu puses, kas tādējādi firmai var labvēlīgi ietekmēt iznākumu.