HP Pavilion 6000 - Krāpnieki!
Aiznesu uz ServiceNet datoru uz remontu, HP pavilion 6000. Citi meistari teica, ka čupā ir videočips, bet ServiceNet pēc diagnostikas pateica, ka jāmaina mātesplate, par 195 ls. Es protams atteicos! Pirms es aiznesu datoru uz ServiceNet, es to varēju ieslēgt pēc vairākkārtejas ieslēgšanas un izslēgšanas, un tas darbojās citreiz dienu citreiz divas. Bet kad atnesu no serviceNet, ieslēdzu nekas neparādās, tumšs ekrāns, kaut pirms tam rādījās uzraksts HP un pec tam krāsaini kvadrātiņi. Es domāju tie krāpnieki iebāzuši kompī citu, galīgi beigtu mātesplati. Un tagad davaij remontē pa 195 ls. Neejiet uz ServiceNet, tur vieni krāpnieki un nejēgas!
Komentāri (10)
Ēj uz patērētāju biroju, varbūt viņi tev palīdzēs ja tev čeks saglabāts dabūsi naudu atpakaļ.
Laipni luugts pateereetaaju beztiesiibu pasaulee!
Pati ar savu Pavillion piedziivoju liidziigu situaaciju, ServiceNet diagnostikaa pateica, ka zem taustinjiem esot bijis ielijis uudens, taapeec garantijas remonts nepienaakas. Skaidri zinu, ka neko ieksaa tur nebiju saleejusi; ja buutu, tad atziitu. Jaapiebilst, ka taa bija jau otraa reize gada laikaa, kad kompim bija nepieciesams remonts, t.i., pats Pavillion ir pilniigaakaa draza, ielogojies starptautiskajos forumos un palasi atsauksmes par so modeli - atradiisi visas tavam kompim piemiitosos defektus - dators regulaari parkarst, loti aatri izdeg lampas, kas apgaismo ekraanu utt. Vispaar pabriiniitos, ja tev tajaa kompii kaut viena originaalaa detalja ir saglabaajusies; sisteema ServiceNet ir unikaala - pasuutiijumu priekstelpaa pienem daamiites, kuras neko nezin un nesaprot; peec tam tev atzvana meistars, kurs var sastaastiit un kompim iznjemt/ielikt da jebko un ne tu ko pieraadiit vareesi, ne izdiskuteet ar tiem vinju meistariem, jo personaa tu vinjus vispaar nesatiec. Es saveejo meistaru gan izsaucu priekstelpaa un liku atskruuveet kompi un paraadiit, kur tas uudens ir ielijis, jo peec vinja teksta pa telefonu sanaaca, ka zem visas klaviatuuras. Kad atskruuveeja, mazs plekjiitis kreisajaa apakseejaa stuurii bija, bet kaada garantija, ka meistari pasi nav uzdarbojusies? Manis izsauktais meistars bija totaals flegma - uzdevu vinam jautaajumus, centos izstastit un pieraadiit savu viedokli, jo zinu, ka man ir taisniba, bet sis tik citee savus garantijas noteikumus, vispaar peec pusstundas runaajoties taadaa stilaa saproti, ka tam nav jeegas. Jeega buutu saistiities ar HP maates uznjeemumu un painformeet, ka vinju paarstaavji Latvijaa pavirsi izpilda savus pienaakumus un varbuut ka ir laiks uzticeet tos citai firmai.
Tagad tikai neizdari veel vienu kluudu un neaiznes savu datoru remonteet uz 'NC Group 4 help', jo vinji specializeejas tiesi uz cilveekiem, kuriem ir atteikts garantijas remonts, par ko cilveeki, protams, ir loti dusmigi, taapeec NC group laipnaa un saprostosaa attieksme saakumaa nostraadaa ljoti labi. Kas no taa visa beigaas sanaak - par to ljoti izsmeljosi var palasiit tepat Sudzibaas.lv...
Interesanti, ka ServiceNet saņemot HP datorus labošanā (ar vai bez garantijas), ļoti bieži par pamatvainu atzīst tieši mātes plates bojājumus.. Rodas jautājums - vai tiem HP laptopiem tiešām tā mātesplate ir galīgi švaka, vai arī ServiceNet ir tāda taktika??
Es arī domāju, ka varbūt ir vērts pacensties sazināties ar HP mātes uzņēmumu un aprunāties ar viņiem par šiem gadījumiem...
P.S. ā, vēl no pieredzes - ja aiznes labot kompi, kuram nav garantija, tad meistari tam ķersies klāt tikai tad, kad būs tikuši galā ar visiem garantijas pasūtījumiem. Nācās vienreiz aiznest labot HP, kuram bija nolūzusi eņģīte, garantija bija beigusies, rezultātā 3 nedēļas kompis nogulēja pie viņiem un neviens tam pat nebija pieskāries. Kamēr nesadabūju rokā konkrētu personu no ServiceNet, uz kuru paspiest (bij man savulaik tāds cilvēks), tikmēr NEKAS arī nebūtu noticis... Tāda pieredze bija pirms 2 gadiem, bet pieļauju, ka pa lielam šādās firmās nekas nemainās gadu gadiem..
Juri, k sožaleniju problema prakti4eski so vsemi HP pavilion 6000 serii! i ja toze stolknulasj.. v odno utro prosto ne vklju4ilsja komp- 4ernij ekran( xotja na daljnem fone, esli o4enj o4enj prismotretjsja bil viden logotip HP) .. vizvala mastera- skazal prodiognostiruet- v lu4wem slu4ai- peregoreli lampi i remont v latov 20-30, v xudwem- videokarta- 80-100 lat, i garantija(esli ne owibajusj) okolo mesjaca.. a tam kak povezet... u menja okazalsja xudwij slu4aj.. posle pokazala svoj nout ew4e odnomu masteru i znakomomu- mne podtverdili diagnoz.. i, kstati, srazu sprawivajut 4to za modelj :"aaa...HP 6000..nu jasno, skoree vsego karta i net smisla remontirovatj".. Moj mne otsluzil 3 goda, ocenivajut kak o4enj xorowij srok ..a Vash skoljko?
Juri, pirms lieto skaļus vārdus, izvērtē, vai tie ir pamatoti! Arī tad, ja neesi apmierināts, tomēr ir jābūt korektam.
Šiem datoriem patiešām ir problēmas ar mātesplatēm. Man liekas ka visi, kam ir šis nelaimīgās 6000 sērijas portatīvais dators (man ir) to zina. Lielākā daļa par to uzzināja jau garantijas laikā. Ja tu to uzzināji tikai tagad, tad tev ir visnotaļ paveicies.
Šajā servisā piedāvā plati ne tikai mainīt, bet arī remontēt. Man ir remontēts un sūdzību par to pagaidām nav. Plates remonta summa bija tuvu 50 latiem. Remonta laikā, pēc meistara vārdiem, tika pārlodēts videokartes čips. Uz darbu iedeva 3 mēnešu garantiju, bet nu jau man strādā devīto mēnesi bez vainas.
Tas ka tev iekārtas defekts palika tikai sliktāks, tas jau uzreiz nenozīmē to, ka tev ielikta cita plate. Tev tā jau sākumā bija defektīva. Un ja nu tev ir tādas šaubas, tad pirms tu kliedz pa pasauli ka visi ir bandīti, krāpnieki zagļi un nejēgas -tu pirms sazinies ar ražotāju un noskaidro iespējas noteikt, vai iekšā tavā datorā patiešām ir cita mātesplate, ne tā kam jābūt! Atšķirībā no citiem, šim ražotājam ir pārstāvniecība Latvijā.
Mazliet ir jādomā ar galvu pirms tā publiski izteikties kā tu to dari!
Es paskatījos viņu mājaslapu - zini, ja viņi būtu tādi kā tu raksti, tad viņi tik ilgus gadus nestrādātu šajā tirgū un tik daudzi ražotāji nebūtu ilgus gadus uzticējuši vieņiem savu iekārtu garantijas servisa nodrošināšanu! Remonti ir viņu nodarbošanās. Un ticu, ka slikti strādājot nebūtu iespējams mūsu tirgū noturēties tik ilgi!
man pašam dienu pēc garantijas nosprāga viens HP DV6000 - tipiskā slimība - sūdīgs nVidia čips.
Tā kā, piemetiet padsmit latus klāt, un labāk ņemiet laptopu ar Intel iekšām
Netikai 6000 modeļi bet DV sērija kā tāda ir atkritumos metama, pats tos mēslus kādreiz pārdevu un zinu ko runāju! Laptoopi smuki, simpātiski, padārgi, bet taču HP...un kad tie sūdi man nāca uz garantijām tad tas bija murgs, defekts visiem mātesplate, savureizi video karte.
Raibi kvadrātiņi Tavam datoriņam bija pirmsnāves skrējiens caur dzīves svarīgākajiem mirkļiem :)
Servicenet acīm redzot neuzskata par vajadzīgu mēģināt mainīt kļūmīgo mikroshēmu uz citu, jo riskants pasākums, liela iespēja ka neizdosies utt. Tādēļ vienkāršāk un drošāk ir mainīt uzreiz visu plati!
Tas, ka dators pēc diagnostikas vairs pat nerāda kvadrātiņus ir dabiski. Bojātā mikroshēma vai tās savienojums ar plati ir tik trausls, ka mazākais pieskāriens var izsaukt datora vispār-neieslēgšanos. Kā jau teicu - tie kvadrātiņi JAU nozīmē āmen, nav jāgaida melns ekrāns, lai no dator atvadītos, diemžēl...
Piekrītu visiem tiem 153000 dator-meistariem pasaulē, kas saka, ka šis dators jau pirms pirkšanas ir nolemts nāvei.
HP māk ražot labus stacionāros datorus un drukas iekārtas, tikai ne portatīvos datorus - pagaidām!
Cerams kādreiz šie saņemsies!
Tas, ka dators pēc diagnostikas vairs pat nerāda kvadrātiņus ir dabiski.
Bojātā mikroshēma vai tās savienojums ar plati ir tik trausls, ka mazākais pieskāriens var izsaukt datora vispār-neieslēgšanos. Kā jau teicu - tie kvadrātiņi JAU nozīmē āmen, nav jāgaida melns ekrāns, lai no dator atvadītos, diemžēl...
Piekrītu visiem tiem 1530900 dator-meistariem pasaulē, kas saka, ka šis dators jau pirms pirkšanas ir nolemts nāvei.
HP māk ražot labus stacionāros datorus un drukas iekārtas, tikai ne portatīvos datorus - pagaidām!
Cerams kādreiz šie saņemsies!
Ari nesu labot datoru uz serviceNet.gala rezultata vini musu datoru atzina par ejosu, kgan mes pat datora defektu nofilmejam.meistars to atzina par defektu bet labot atteicas un teica ka dators neejot tikai manas majas. Vai tas maz ir iespejams?majas datoram ir defekts bet arpus majas tas ideala darba kartiba? Neiesaku nevienam nest savu datoru labot uz servicenet, pie nezinosiem meistariem