AtrisinātaH&M internetveikals - Sūtījumu piegāde
Veicu pirkumu H&M internet veikalā (caur hm mājas lappu) 25.novembrī 2017.gadā apmaksāju. Atnāca vēstule ar veikala kontaktiem, ka 2-7 darba dienu laikā sūtījumu saņemšu. Pēc nedēļas sāku rakstīt uz norādīto e-pastu, kapēc nav atnācis mans sūtījums. Uz ko man atsūtīja tikai bezjedzīgu tekstu bez iespējas atbildēt uz to. vēlāk uzrakstīju vēlreiz. un atkal tas pats. tilai mājas lappā sāka mainīties piegādes datumi uz LV. bet man nebija par to paziņots. bija uzrakstīts, ka lidz 7-ām darba dienām. tagad jau 7.decembris!
Ko darīt?
Starp citu. Pirms dažam ned. biju pasūtījusi no ZARA.COM un saņēmu 5d.dienu laikā (no Varšavas) līdz mājas durvīm,ideālā smukā iepakojumā (lielā iesaiņotā kastē). Ar H&M vairāk nesadarbošos un neieteicu. kau arī do lielas atlaides.
Kompānija beidzot ir atbildējusi uz maniem epastiem, atvainojās par sagādātajām neērtībām un doda atlaidi nākamam pirkumam. un 08.12.2017 sūtījums ir gala punktā un jau gaida mani.
Komentāri (4)
Cien,
Paldies par Jūsu sūdzību!
Bet vēl labāk būtu, ka Jūs savu sūdzību rakstītu uz e-pastu: [slēpt]@hm.com vai sūtot pa pastu vēstuli:
H&M Customer Service
PO Box 24005
Edinburgh
EH1 9AG
Sazinoties ar klientu apkalpošanu, lūdzu norādiet savu pasūtījuma numuru.
P.S.Klientu un sūdzības komanda, sazinās tikai angļu valodā.
Lai izdodās.
Ar cieņu,
Jā, zinu, arī rakstīju pēc 1ām vēstules angļu valodā. Vakar beidzot man atbildēja un mēs atrisinājam jautājumu!
Ko darīt? Gaidīt!
Cena kas bija noradita uz cenraza atskiras no cenas kas bija kasierei.Uz ko meitene atbildeja ka vienalga kas rakstits uz cenraza,vina orientejas pec svitru koda.Jutos maldinats.