Hesburger - Krāpšana
Labdien! Jau otro reizi iebraucu Hesburgerā, kurš ir pie Rimi. Jau otro reizi tieku apšmaukta- pasūtījums līdzņemšanai. Pirmajā reizē man neielika siera burgeru. Šodien pirms apmēram stundas atkal biju tur,atkal pasūtījums līdzņemšanai un atkal! Šoreiz man neielika kakao un divas ķiploku mērcītes. Grūti pamanīt šādus sīkumus lielajā pasūtījumā. Atpakaļ nebraucu sūdzēties, jo tas neapmaksājas transporta ziņā. Ļoti nesmuki no viņu puses!!!!
Komentāri (3)
Santa Cicene
Tas ka piemirst ielikt kādu mērcīti tas jau nav ar nodomu darīts. Darbs Hesburger nav viegls. Ja ir liela cilvēku plūsma un atcerēties visu kas un kam jāatdot ir pagrūti. Taču darbinieki cenšas cik vien var. Katru reizi kad kaut ko pasūti, tad ieskaties tajā maisiņā vai ir viss tavs pasūtijums. Ja gadījumā trūks kāda mērcīte un vai burgers vai kas cits, tad protams tev visu atdos par ko tu esi samaksājusi. Katrs cilvēks kļūdās un nevaig dusmoties uz pārdevēju. Visi cenšas un dara to cik vien labi var;)
Arī ir gadījies ka aizmirst TIEŠI LĪDZŅEMŠANĀ. uz vietas vienmēr iedod visu un nekad neizmirst, parasti aizmirst colu vai nagetiem garšvielas. Ir pat redzēts ka līdzņemšanai sieraburgerus neiedod. Vienreiz teicu ka gribu čizīti , bet man iedeva čikenburgeri, teicu lai apmainu( vel nebiju samksājis), teica ka nevarot.
Nu protams ka katrs darbinieks jau ir savi principi. Tādā gadījumā viņa nemainīja tāpēc ka viņai būtu jāmaksā no savas kabatas par to burgeru lai atdotu tev tavu pasūtīto. Bet nu tādā gadījumā ka pateica tā ka nemainīs ir jau nesmuki. Būtu man tāda situācija es noteikti samainītu un atdotu to ko pasūtija, lai klients būtu apmierināts. Ne visi ir tādi kā es:D
Tas jau nav tikai Hesburger restorānos, tas tak notiek var teikt visos uzņēmumos. Nav tāda uzņēmuma kurā nebūtu kāda sūdzība.
Bet ko lai saka, Hesburger maksā labi bet darbs ir smags.