Hesburger Jurmala / Kauguri - Ļoti slikta apkalpošana un personāls
25.11.18
Apkalpošana un sūtījumā saņemšana vesela viena stunda, priekšā bija tikai 1 pasūtījums!
Sprite vietā nepasakot ieliets tika minerālūdens, 1 burgers nebija ielikt līdzņemšanai, mērces vieta ielikta cita mērce, burgeri auksti, mega burgers viens jau bijis līdz pusei atpakots!
Blakus kasē meitenēm, pārdevēja kļūdas pēc, izsita skaidru naudu, bija kartiņa viņām, tad pārdevējs pieprasīja lai pārskaita naudu uz viņa kontu, lai tas spētu samaksāt no sevis ar skaidru naudu vai ejot izņemt uz bankomātu, ēdiens palicis uz letes kamēr viņas gāja izņemt naudu, ēdiens protams palicis auksts ko vēlāk aukstu atdeva!
Ļoti slikta apkalpošana, neprofesionāls personāls, labākais kā drīkst pieprasīt no pircēja lai tas pārskaita naudu pārdevējam uz kontu?
Galdi visi netīri
Komentāri (4)
A kas tev liek tur iet resnēt? Nepatīk - neej!
"labākais kā drīkst pieprasīt no pircēja lai tas pārskaita naudu pārdevējam uz kontu ?" - galvu esi saspiedis? To sauc par bezskaidras naudas norēķiniem un tā ir pilnīgi likumīga norēķināšanās par preci jeb pakalpojumu, kas tiek praktizēta visā pasaulē.
nu, domāts kasieris/kasiere.
kasieris gan drusku tērēts. darījumu taču jāvar noanulēt un izveidot jaunu jau kā kartes maksājumu
Lasu citu atsauksmes par Hesburgera iestādēm un redzu ka pa lielam visur ir līdzīgi. Varbūt tad sākat tiešām domāt ar galvu jo viss no tās sākas. Ja vadībā ir nekompetenti un aprobežoti cilvēki tad arī uzņēmumā būs problēmas. Bija ļoti garšīgi svētdien Kauguros bet nu tā apkalpošana ..