Hesburger Bauska - Neuzmanība vai krāpšana
Ne visai bieži esam veikuši pasūtijumu caur aplikāciju hesburger Bauska un šī bija jau otrā reize, kad saņemot savu pasūtījumu, nav ielikts viss pasūtītais. Pirmajā reizē pārbaudījām uzreiz auto un pamanījām to, protams gājām atpakaļ un iedeva neielikto. Šo reizi saņēmām savu pasūtījumu divās aizvērtās paciņās un tikai mājās secinājām, ka atkal nav viss pasūtījums. Mazliet "kreņķis", bet nu labi, badā nenomirsim un lai jau tiek Bauskas kolektīvam tā tortilja. Šoreiz griežamies pie "labākā restorāna" izslavētās vadītājas. Ja saņemat šo titulu jau kuro gadu pēc kārtas, tad varbūt parūpējaties lai darbinieki attiecīgi arī strādā? Varbūt teiksiet, kam negadās? Bet gadās vienu reizi.. Pārējās jau ir taktika, paradums, nolaidība pret dabu vai vienkārši krāpšana ar nodomu!
Komentāri (8)
nu vienkārši viniem algas nav lielas, ēst grib un paņem uz majam. tas ari viss.
un vel Bauska laikam tas raksturigi man stastija pazina ka pie kastes tonalo kremu pret testeri apmainija un pardeveja aiznesa labo tonalo majas muli malet, vini sudzejas drogas galvenajam birojam un nezinu ko tur panaca, policiju vajadzeja izsaukt un viss.
Bēdiņai ieteiktu , tad neej vairs uz to hesīti...Brauc uz citu vai ēd mājās. Paši sūdzas, bet tāpat turpina rīt tos burgerus.
Tas ir sistemātiski kad neliek pasūtīto.
Pasūtijums:
2x lielie frī
2x gurķu mērces
1x ķiploku mērce
1x lielais siera burgera komplekts
2x siera burgeri
Pasūtijumā iztrūka
2x lielie frī
1x gurķu mērce.
Šī jau bija trešā reize pēc kārtas kad jābrauc atpakaļ prasīt savs pasūtijums. Degviela un laiks arī ir izmaksas, paldies bet kamēr nemainīsies visi darbinieki tikmēr tur neko nevar sūtīt.
Sistemātiski kaut kas trūkst. Pat mācekle pārprasija pārdevējai vai ir ielikts viss - protams nebija. Vēl arī sistēma ja tiek pasūtīts aplikācija uzrādot kodu pasūtijums tiek tikai TAD haotiski kompletēts, dzērieni netiek ielikti maisā. Citos Hesbureger uzrādi kodu un uzreiz saņem VISU, pat dzērieni ir iepaktoti ar visiem vāciņiem.
Piekrītu par neuzmanību. Arī mums vairākas reizes nav ielikti kartupelīši vai attiecīgi pasūtīts mazais bērnu komplekts,bet ar lielajiem frī,bet ielikti ir maziņie. Nav ieliktas visas pasūtītās mērcites utt.
Kad pie kases pārprasu,tad atbilde nelaipna par to,ka viss pašam jāpārbauda pie kases. Vai viņi maz saprot cik maz tur vietas un vienmēr pilns ar cilvēkiem,ka ātrāk tik gribas aiziet prom. Un tas ir viņu darbs salikt visu pasūtījumu,nevis man kā pircējam to pārbaudīt.
Ja man ar bieži vien nav salikts tas kas ir pasūtīts un ir jāatgriežas atpakaļ pēc iztrūkstošo. Nevar jau saprast vai tas tiek darīts vai nu tā ir aizmāršība.
Jā, tā ir arī citos Hesburger "restorānos". Apmēram divas no trim reizēm kaut kas trūkst. Liekas nereāli, ka tas varētu būt nejauši. Iesaku rakstīt viņiem sūdzības un epastus, lai pārliecinātos, ka viņiem ir tik tiešām nospļauties par saviem apmeklētājiem... apsola atgriezt naudu un aizmirst to izdarīt. Iesaku neatbalstīt šos krāpniekus.