Happykoala.lv - Nesaņemu pasūtīto preci
Pasūtīju term zābakus divus pārus. Nācās samaksāt uzreiz. Mājas lapā rakstīts, ka preci piegādā triju dienu laikā vai ātrāk. Jau pagājušas sešas dienas. Par preci nav nekādas informācijas. Tikai kaut kāda ana, Happykoala. [slēpt]@happykoala.lv sūta vēstules, lai iegādājos viņu preci. Uz manu atbildi nereaģē.
Rakstu tāpēc, lai cilvēki neuzķeras uz šādām interneta veikala lakstīgalām. Pirmo reizi saskaros ar šādu attieksmi. Mācība man un informācija citiem.
Komentāri (8)
Happykoala.lv ir banāls krāpnieku kantoris. Pasūtīju ziemas zābakus bet biju gudraks un izmantoju iespēju maksāt kurjeram pie preces saņemšanas. (tagad domaju ka šī iespēja ir speciāli pievienota lai vairotu uzticību)
Tāpat saņēmu visādus super-puper piedāvajumus no Ana, kas rakstīja katru dienu.
Protams ka zābakus neesmu redzējis. Pieprasīju DPD sūtījuma izsekošanas kodu, atsūtīja ciparinus kas neko nenozīmē.
Neuzķerieties uz šiem krāpniekiem.
Bet vai preci sada veida sanemat?
Man arī līdzīga pieredze. Es biju pacietīgāka, gaidīju vairāk kā 20 dienas. Vakar uzrakstīju ka vēlis naudu atpakaļ. Viņi manu ziņu noignorēja un vakarā atsūtīja ekektroniskh rēķinu ar nepareiziem datumiem, it kā vakar būtu pasūtījusi, un nestrādājošu dpd izsekošanas numuru. Rakstīju ka dokuments nav korekts un preci man nevajag, lai sūta naudu uz konta, nevis zābakys no kuriem atteicos. Tad šodien tasūtījs vēl vienu epastu, kas saucas” Pasūtiet Atjaunināšanas paziņojumu no [happykoala-lv] pasūtījumam #HKLV8705”. Rakstīju, ka es jau vakar atteicos no zābakiem, lai takš naudu sūta. Uz to man atbildēja” Sveiki!
Jūsu pasūtījums ir nosūtīts ar DPD un izsekošanas numuru ___05818024135351
šajā posmā nevar atcelt. ”
Nebūtu nesakritības ar datumiem un nestrādājošs pakas izsekošanas numurs, domātu ka sakritība, bet visa situācijas kopaina liek domāt ka krāpnieki, kas nav godīgi pret pircēju.
Vai kāds ir iesniedzis ptac iesniegumu par tiem krāpniekiem ?pasūtīju arī es preci 21.11,protams neko nesaņemu.raksta ka jau visiem ka ir problēmas ar kurjeru
Vīrs pasūtīja preci no Happykoala.lv mājas lapas, nenāca nekāds apstiprinājums, pilnīgs klusums! Viņš uzrakstīja viņiem facebook vietnē kur arī kā citās sūdzībās minēts persona ar vārdu Ana.
“Sveiki.
Atvainojiet, es nevaru atrast nevienu pasūtījumu ar jūsu vārdu.
Lūdzu, ierakstiet man pasūtījuma numuru, e-pastu un tālruņa numuru, kuru izmantojāt pasūtījumā.
Paldies, Ana” aizsūtīja viņš maksājuma uzdevumu, pēc brīža vēl viena tāda pari ziņa no Anas. Aizsūtījām epastu un telefona nummuru! joprojām klusums… ne ziņas ne miņas par preci bet 28,40€ aizgājuši nebūtībā! NEUZĶERATIES
Pasūtīju preci no happykoala.lv. Trūkst uzlādes kabeļa rokas zāģa akumolatoram. Uzrakstīju, pieprasīja bildes, aizsūtīju tās. Viss forši, atbildēja ka tuvākajās darba dienās vadu izsūtīs. Tā kopš 9. maija vads vēl sūtās (tagad ir 25.jūnijs). Ātrāk bija pašiem sameklēt kabeli no vecajām elektroierīcēm. Jēgu neredzu pieprasīt atkal to vadu, bezjēdzīga laika tērēšana rakstīt viņiem. Labāk iepērkaties uzticamos un pārbaudītos internetveikalos.
Sievas māte ar pasūtīja zābakus.
Uz jautājumiem un interesi par klientu šis krāpnieku kantoris pazaudēja tiko sievasmāte samaksāja par zābakiem tas arī bija viss, ne nauda ne prece.
Arī es ka tāda muļķe uzķeros, nopirku tiešsaites veikalā džinsenes... ne naudas, ne preces...