Gjensidige - Krāpšana

Pirms apdrošiniet šajā kompānijā jebko, iesaku vismaz pāris reines padomāt, jo pēc savas pieredzes varu teikt, ka Gjensidige izdarīs jebko, lai tikai neizmaksātu Jums pienākošos atlīdzību. Būtībā viņi nodarbojas ar visparastāko krāpšanu, jo nesniedz servisu, par kuru ir saņēmuši apmaksu.
Kā piemēru varu minēt ceļojuma apdrošināšanu, kas tika iegādāta ceļojumam uz Indiju. Atpakaļ ceļā mums tika atcelts reiss no Dehli uz Helsinki un pēc tam Rīgu. Pēc atgriešanās iesniedzām pieprasījumu par atlīdzību, kura protams tika atteikta, jo neesot iestājies neviens no polisę minētajiem gadījumiem par reisa AIZKAVĒŠANOS, kaut gan šajā gadījumā reiss tika atcelts...

Nu kaut kā tā...nekas nav mainījies šajā kantorī.

04.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Gjensidige Support Pārstāvja atbilde 09.10.2024

Labdien,

Paldies par publicēto komentāru - jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt šo informāciju privāti uz mūsu profilu, un mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.

Ar cieņu,
Gjensidige

Komentāri (1)

Good Intentions 04.10.2024

Pirms aprodišiniet noteikti vajag papētīt, kas konkrēti un kādos gadijumos tiek apdrošināts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes