Gjensidige - Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā Bagāžas aizkavēšanās
Atteica izmaksāt ceļojuma apdrošināšanas riskā bagāžas aizkavēšanās. Ceļojumu apdrošināšanas pozīcija bagāžas aizkavēšanās, nozaudēšana iestājās apdrošināšanas gadījums, bagāža tika aizkavēta 4 diennaktis. Izmaksa tika atteikta. Lūdzu esiet uzmanīgi, izrādās, ka šis risks nedarbojās uz bagāžas aizkavēšanos atgriežoties Latvijā t. I. Šķērsojot Latvijas valsts robežu. (absolūti neloģiski) . Un ja nedod dievs notiks kāds nelaimes gadījums... Ja reiz bagāža ir aizkavēta, tad kāda starpība kurā valstī. Cilvēkam tas ir radījis zaudējumus gan fiziskus gan morālus neatkarīgi no tā vai viņš dodas uz citu valsti, vai atgriežas Latvijā. Uzskatu, ka apdrošināšanas kompānija rīkojas negodīgi, kad pārdodot šo polisi par to nebrīdina, tad lai ceļojuma apdrošināšanā pozīcijā teritorija ieraksta nedarbojas šķērsojot Latvijas valsts robežu Latvijā.
Neiesaku šo kompāniju un pati šeit vairs polisi neiegādāšos.
Komentāri (3)
Labdien,
Paldies par publicēto komentāru - jūsu viedoklis mums ir svarīgs, lai mēs varētu uzlabot sava darba kvalitāti un sniegt jums pēc iespējas labākus pakalpojumus.
Lai sazinātos ar Jums un izskatītu radušos situāciju, mums ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts) vai atlīdzības lietas numurs. Lūgums atsūtīt Jūsu kontaktinformāciju un atlīdzības lietas numuru uz e-pastu [slēpt]@gjensidige.lv - mēs ar Jums sazināsimies 3 darba dienu laikā.
Ar cieņu,
Gjensidige
Cik atlīdzības pieprasījumus par bagāžas aizturēšanu uz 4 dienām atgriežoties Latvijā jūs nedēļā noraidat, ka vajag vēl papildus info lai identificētu klientu?
Ja viedoklis būtu svarīgs, tad atbilde nebūtu copy/paste standarta "corporate bullshit speak" teksts.
Vēl viens gudrītis. Ej uz savu kasi maksimā un negudrojies. Tur gan tu noteikti vari ātri izfiltrēt un identificēt klientu pēc sūdzību ierakstiem rūtiņu kladē pie ieejas.