Gjensidige - Atlīdzības izmaksa
Gjensidige ir krāpnieki. Iekļuvu negadījumā, kur nebiju vainīga. Sastādījām ar vainīgo pusi saskaņoto paziņojumu. Atbrauca viņu "eksperts", novērtēja auto bojājums. Bet kad saņēmu aprēķinu, biju šokēta. Vērtējums tika veikts pēc ķīniešu detaļām. Un auto krāsošana tika novērtāta ar 33 EUr. Krāsas cena bija 1.90 EUR. Kad piezvanīju un jautāju kur ir tādas cenas, man "Eksperts"pateica ka mana mašīna ir veca un neesot vēerts vispār to remontēt. Varu piebilsts ka mans auto ir no 2000 gada. Un vēl piedavām to pašu nieka summu Gjensidege nemaksā. Nevajag tur apdrošināt savu auto.
Komentāri (8)
vispār jau tai mašīnai ir 14 gadi...
Nu un kas 14 gadi, vai tad tāpēc viņa nav jāremontē? Un automehāniķu darba izmaksas visām ir vienādas. Viņu kliente ir izraisījusi avāriju ar jaunu mašīnu, tad man nav jaatlīdzina zaudējumi.
ko tad Tu gribēji - lai 14 gadu vecam auto taisītu remontu pie oficiālā dīlera?
Vajadzēja izvēlēties remontu servisā nevis atlīdzību naudā. Tad tiktu saremontēts pilnā apmērā līdz stāvoklim, kāds tas bija pirms apdrošināšanas gadījumā.
Neviens neprasa pie ofiālā dīlera, bet ķīniešu detaļas arī nav tās labākās. Runa iet par priekšējo bamperu, to var nopirkt arī lietotu, bet oriģinālu. Un krāsošanas izmaksas ir visām mašīnām vienāda un krāsas daudzums arī ir vienāds. Es ziņu kā servisā taisa, man pašai ir savas uzticams serviss, kur regulāri taisu un tur taisa ar garantiju.
Šiem pediņiem reiz arī uztaisīju pārsteigumu. Mazda 626 1995 gada izlaidums, viņu klients iebrauc pakaļā sašķaidot bamperi, atbrauc šo eksperts novērtē remontu uz 5 Ls, kur tādu cenu rāva? Tas bija pirms 2 gadiem, aibraucām pie sava apdrošinātāja ERGO viņu servisu, kur sastādīja tāmi un saremontēja bamperi un nomainīja lukturi, kurš bija bojāts dēļ avārijas remonts sastādīja 130 Ls, šie pateica ka nemaksās, mums tak vienalga sniedzām prasību tiesā pret šiem, laikam viņi nebija iedziļinājušies mūsu prasībā, kurā bija teikts 130 Ls+kredīta procentu apmaksa, jo remontam tika ņemts SMS kredīts un speciāli pagarināts termiņš un maksāti tikai procenti, kas uz tiesas laiku sastādīja visa apmaksātā summa 390 Ls+130 Ls pamatsumma, kas netika vēl samaksāta, morālais kaitējums 1000 Ls apmērā, kā arī tiesas izdevumus, šo pārstāvis pusstundu pirms tiesas pazvana tiesnesim un pasaka ka nevar ierasties, lai tiesa ir bez viņa, nu ko tiesa daļēji apmierināja prasību, t.i. lika šiem pēc sprieduma stāšanas brīža apmaksāt visus SMS kredit procentus, kas radās līdz izpildes dienai t.i. 390 Ls, segt pamatsummu 130 Ls, pēc tāmes tādas un tādas, apmaksāt tiesas izdevumus un jurista izdevumus, kas sastādīja ap 200 Ls, daļēji atlīdzināt morālo kaitējumu 250 Ls apmērā, kā saka skopais maksā dubultā, tā vietā, lai vienotos un samaksātu man kaut vai 50 Ls vai piedāvāt remontēt bamperi viņu servisā, kas izmaksātu kādus 40 Ls, es speciāli izvēlējos pašu dārgāko servisu, šie šķīrās no gandrīz 1000 Ls.
Vissliktākā pieredze ar Gjensidigi. Kā bija bandītiskais kantoris "Parex apdrošināšana", tādi arī palika, nosaukumu tik nomainīja. Krāpnieku purni tie paši vien sēž birojā. Viņu moto, izskatās, ir "Nemaksā. Apjāj klientu. Paņem un uzmet!"
Skaidrs, kas par blēžu kliķe darbojās ''zem vikingu sardzes vīriņa''.